بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنج‌شنبه

«تخلفات فرشتگان، از پنهان کاری املاک تا خریدهای لوکس»،«دستور نعمت‌زاده به مجموعه وزارت صنعت»،«آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز»،«اطلاعیه فرودگاه بین‌المللی امام(ره) به مناسبت مراسم ۱۴ خرداد»،«علت قطع برق مجدد اهواز»،«احتمال اجرای رجیستری موبایل از اول تیرماه» و «نگرانی از ته کشیدن وام پردیس» از جمله مهم‌ترین اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنج شنبه ۱۱ ...

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنج‌شنبه

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – پنج‌شنبه - در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

تخلفات «فرشتگان» از پنهان کاری املاک تا خریدهای لوکس/ دو مدیر در زندان

گر چه هنوز جزئیات کاملی از جریان خاص موسسه کاسپین و حواشی آن مطرح نشده و از تخلفات هشت تعاونی که تحت فعالیت این موسسه قرار گرفتند منتشر نشده، اما مقام نظارت بانک مرکزی در تازه ترین توضیحات خود در رابطه با کاسپین، ناگفته‌هایی از تخلفات تعاونی فرشتگان به عنوان بزرگترین زیرمجموعه آن را عنوان کرده است.

دستور نعمت‌زاده به مجموعه وزارت صنعت/ ابلاغ اجرای 5 بسته ماموریتی

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از آن‌که وزارتخانه‌ متبوعش توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان مجری و مسئول برنامه‌های اجرایی بسته‌های رونق تولید و اشتغال تعیین شد، با صدور ابلاغیه‌هایی جداگانه دستور اجرای برنامه‌ها و وظایف تعیین شده را صادر کرد.

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز - پنجشنبه – سکه تمام طرح جدید با افزایش 3000 تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود و دلار آمریکا 3734 تومان قیمت دارد.

اطلاعیه فرودگاه بین‌المللی امام(ره) به مناسبت مراسم 14 خرداد

با توجه به برگزاری مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره)، پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با تغییراتی مواجه خواهد شد.

علت قطع برق مجدد اهواز چه بود؟

شب گذشته در پی بروز توفان برق اهواز به صورت مقطعی قطع شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده و طبق گفته مدیرعامل شرکت توانیر این مسئله آسیبی به مقره‌ها وارد نکرده است.

احتمال اجرای رجیستری موبایل از اول تیرماه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن‌های همراه از پایان خردادماه خبر داد.

نگرانی از ته کشیدن وام پردیس

از گوشه و کنار خبر می رسد که در بعضی فازهای مسکن مهر پردیس وام 10 میلیون تومانی دچار توقف و کسری پرداخت شده است.

ایران چهاردهمین کشور تولید کننده فولاد جهان باقی ماند

فولاد بر اساس آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد ایران در سال 2016 جایگاه چهاردهم تولید و بیستم صادرات فولاد جهان را به دست آورده است.

ارتباط دادن پرونده صادرات گاز ایران به ترکیه به کرسنت عجیب است/ محکومیتی علیه ایران در کار نبود

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران گفت: در موضوع پرونده گازی میان ایران و ترکیه هیچ محکومیتی علیه ایران در کار نبوده بلکه در دیوان داوری بر اساس مقاد قرارداد عمل شده است و این که این پرونده هیچ گونه ارتباطی با قرارداد کرسنت پیدا نمی‌کند؛ چرا که اساسا دو قرارداد کاملا مستقل از هم هستند.

نگاهی به نمادهای بسته بانکی در بورس و فرابورس

تعداد زیادی از نمادهای بانکی در بورس و فرابورس ایران متوقف هستند که می توان از بارزترین آنها به نماد بانک صادرات در بورس و نماد بانک ایران زمین در فرابورس اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان