ماهان شبکه ایرانیان

تقویت فراری ۴۸۸ توسط نوویتک روسو + فیلم

نوویتک روسو Novitec Rosso، تیونر آلمانی صنعت خودروسازی با قدمت نزدیک به ۱۰ سال که بیشتر پروژه‌هایش را از محصولات فراری و خیلی کم از محصولات فیات و آلفارومئو انتخاب می‌کند، اخیرا از جدیدترین پروژه کاری خود بر روی فراری ۴۸۸ GTB با لقب جدید "N-Largo" رونمایی کرده که برای آن یک بدنه تقویت شده و پیشرانه‌ای قدرتمند در نظر گرفته است

نوویتک روسو Novitec Rosso، تیونر آلمانی صنعت خودروسازی با قدمت نزدیک به 10 سال که بیشتر پروژه‌هایش را از محصولات فراری و خیلی کم از محصولات فیات و آلفارومئو انتخاب می‌کند، اخیرا از جدیدترین پروژه کاری خود بر روی فراری 488 GTB با لقب جدید "N-Largo" رونمایی کرده که برای آن یک بدنه تقویت شده و پیشرانه‌ای قدرتمند در نظر گرفته است.
اول از همه برای بخش مولد قدرتی این خودرو از همان پیشرانه استاندارد 3.9 لیتری هشت سیلندر V شکل BiTurbo استفاده شده است که شرکت تیونینگ نویتک روسو برای ارتقا عملکرد و قدرت آن از سیستم‌های سوخت رسانی و جرقه زنی دوباره برنامه‌ریزی شده‌، بهینه سازی و تقویت سیستم کنترل و پاشش سوخت انژکتورها، اصلاح اطلاعات ECU موتور، یک سیستم اگزوز جدید، توربوشارژرهای بزرگ‌ و یکسری بروزرسانی‌های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کرده است تا حداکثر قدرت 772 اسب بخاری و گشتاور 892 نیوتن متری از این پیشرانه هشت سیلندر قدرتمند استخراج شود که در این میان چیزی معادل 102 اسب بخار قدرت و حداقل 132 نیوتن متر گشتاور به عملکرد و توانایی‌های این پیشرانه اضافه شده است تا 0.2 ثانیه شتاب بیشتر و 12 کیلومتر سرعت بیشتر هم داشته باشد.
علاوه بر پیشرانه، طراحی ظاهری خودرو هم دیگر فاکتور مهم این پروژه به شمار می‌آید و نوویتک روسو یک بسته تقویتی برای این بخش از اتومبیل ارائه کرده است که در فیبرکربنی شدن بخشی از تیغه‌های آیرودینامیکی سپر جلو، تاریک‌تر شدن چراغ‌های پیشانی، مشکی شدن چراغ‌های خطر، نصب اسپویلری کاملا فیبرکربنی در انتهای بدنه، نصب دیفیوزری بزرگ در زیر سپر عقب، خروجی‌های اگزوز اسپرت با راهنماهای تیتانیومی و استفاده از مه شکن خودروهای فرمول یک در قسمت میانی دیفوزر خلاصه می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان