ماسک پیاز برای درمان ریزش مو

این روز ها ریزش مو به یکی از بزرگترین معضلات برای خانم و آقایان تبدیل شده است و بیشتر افراد از این مشکل رنج می برند با روش های طبیعی و خانگی می توان این مشکل بزرگ را از بین برد, در ادامه ۷ ماسک پیاز معجزه آسا برای درمان ریزش مو را معرفی می کنیم.

ماسک پیاز برای درمان ریزش مو

اگر از ریزش موهای خود رنج می برید بهتر است است که از درمان های خانگی ریزش مو برای حل این مشکل استفاده کنید. یکی از طبیعی ترین روش ها برای درمان ریزش مو استفاده از ماسک پیاز است که این نوع ماسکها یکی از کم هزینه ترین و کارآمد ترین روش ها برای افزایش رشد موها و کاهش ریزش مو است.

پیاز سرشار از سولفور است و باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود همچنین استفاده از عصاره پیاز باعث قوی تر شدن ریشه موها می شود و منافذ مسدود شده پیاز مو را به خوبی باز می کند. استفاده از ماسکی ضد ریزش پیاز برای جلوگیری از عفونت پوست سر نیز موثر و مفید است.

معرفی 3 ماسک قوی ضد ریزش مو

معرفی 7 ماسک پیاز معجزه آسا برای درمان ریزش موهای سر

ماسک پیاز، یکی از انواع ماسک های ضد ریزش مو با تاثیر فوق العاده است که اگر شما دچار ریزش مو هستید و با استفاده از محصولات بهداشتی و دارویی مختلف نتیجه ای نتیجه ای نگرفته اید بهتر است که این ماسک مفید و موثر را نیز برای مدتی استفاده کنید تا ریزش موی خود را با کمک این ماسک کم هزینه درمان کنید. در ادامه ماسکهای ضد ریزش پیاز را به شما عزیزان معرفی می کنیم که امیدواریم با کمک این ماسکها بتوانید ریزش موی خود را درمان کنید.

ماسک معجزه آسا پیاز

ماسکی از عسل و پیاز

ماسک پیاز و عسل

ابتدا آب پیاز را بگیرید. سپس 1 قاشق غذا خوری عسل را با 1/4 فنجان آب پیاز به خوبی مخلوط کنید.

3 ماسک برتر پیاز برای درمان ریزش موها ماسک پیاز برای درمان و جلوگیری از ریزش مو

با کمک این محلول هر روز پوست سر خود را ماساژ دهید توجه داشته باشید که بهتر است هر روز این محلول را به صورت خوراکی نیز استفاده کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

ماسکی از طبیعی پیاز و روغن نارگیل و روغن زیتون

این ماسک تاثیر فوق العاده ای برای درمان ریزش مو دارد و برای افرادی که در پوست سر خود احساس خارش و خشکی می کند مفید و موثر است. اگر می خواهید این ماسک خانگی پیاز، تاثیر فوق العاده ای را برای درمان ریزش موهای شما داشته باشد بهتر است که حداقل هفته ای 3 بار از این روش استفاده کنید.

ماسک روغن نارگیل و روغن زیتون و پیاز

مواد لازم

آب پیاز : 3 قاشق غذا خوری
روغن نارگیل : 1 قاشق غذا خوری
روغن زیتون : 1 قاشق غذا خوری

طرز تهیه ماسک

ابتدا پیاز را خرد کنید و آب آن را به کمک یک صافی بگیرید سپس روغن نارگیل و روغن زیتون را به عصاره پیاز اضافه کنید و پوست سر و موهایتان را به مدت 3 بار در هفته با کمک این مخلوط ماساژ دهید.

ماسکی از عصاره پیاز برای درمان ریزش مو

ابتدا پیاز را به خوبی بشویید و سپس آن را خرد کنید و در درون میکسر بریزید.

روش تهیه آب پیاز

بعد از میکس شدن پیاز آن را در درون صافی بریزید و با کمک قاشقی آب پیاز را بگیرید.

گرفتن آب پیاز

بعد از تهیه این ماسک، ریشه و ساقه موهای خود را با کمک عصاره پیاز ماساژ دهید و اجازه دهید که عصاره پیاز به مدت 30 تا 45 دقیقه بر روی موهای شما بماند بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را به کمک آب و شامپو به خوبی شستشو دهید. برای درمان ریزش موهای خود بهتر است هفته ای یکبار از این روش طبیعی استفاده کنید.

ماساژ دادن موها با ماسک پیاز

آب پیاز و سیب زمینی

استفاده از ترکیب این دو نقش مهمی در پرپشت شدن مو ایفا می کند و کمک زیادی به سالم ماندن موهایتان می کند بنابراین، دو قاشق غذا خوری آب سیب زمینی و یک قاشق غذا خوری آب پیاز را با هم ترکیب کرده سپس مخلوط حاصل را بر روی پوست سرتان بمالید و با حرکات دورانی آن را ماساژ دهید و بعد از زمان ده دقیقه با یک شامپو مناسب موهایتان را بشویید، جهت دریافت بهترین نتیجه یک روز در میان از این روش کمک بگیرید.

جلوگیری از ریزش مو با ماسکی از پیاز و سیب زمینی

آب پیاز و سیر

سیر سرشار از مواد معدنی از جمله : روی، گوگرد و کلسیم است که از مواد ضروری برای رشد مو به شمار می رود و ترکیب آن با پیاز سبب رشد سریع موهایتان می شود بنابراین، یک قاشق غذا خوری آب سیر ، یک قاشق غذا خوری آب پیاز و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با هم مخلوط کرده سپس بر روی پوست سرتان مالیده و به شکل دورانی ماساژ دهید و پس از گذشت یک ساعت با شامپو موهایتان را بشویید، از این روش یک روز در میان استفاده کنید.

آب پیاز و روغن کرچک

روغن کرچک یکی از موثر ترین روش های جهت تقویت و رشد موها به شمار می رود و کمک شگفت انگیزی به ضخیم شدن موها می کند از این رو، ترکیب آن با آب پیاز سبب درمان ریزش مو و همچنین افزایش حجم مو می شود بنابراین، دو قاشق غذا خوری آب پیاز را با دو قاشق غذا خوری روغن کرچک ترکیب کرده و بر روی پوست تان به شکل دورانی ماساژ دهید، اجازه دهید به مدت یک ساعت بماند و یک روز در میان از این روش کمک بگیرید.

ماسکی از پیاز و کرچک

آب پیاز و زنجبیل

زنجبیل به دلیل داشتن خواص ضد التهابی به عنوان یکی از ماسکهای طبیعی جهت جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن به شمار می رود فقط کافی است، یک قاشق غذا خوری آب پیاز را با یک قاشق غذا خوری آب زنجبیل مخلوط کرده و بر روی پوست سرتان بمالید و بعد از زمان نیم ساعت موهایتان را با شامپو بشویید، از این روش یک روز در میان استفاده کنید.

با بالا رفتن سن و افزایش استرس ناشی از کارهای روزمره بیشتر افراد به ریزش مو دچار می شوند که بهتر است برای درمان ریزش مو از ماسکهای طبیعی استفاده شود. یکی از موثرترین ماسکها برای درمان ریزش مو همانطور که در این مطلب گفته شد ماسکهای پیاز است و علاوه بر این عصاره پیاز از بهترین درمان های خانگی برای طاسی موی سر و موهای نازک است. برای مشاهده انواع ماسک طبیعی کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان