ماهان شبکه ایرانیان

بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان با دکوراسیون سفید!

بازسازی: اصولا بازسازی گاهی به معنای تعمیرات است و گاهی در جهت یک تغییر دکوراسیون بنیادین صورت می گیرد، اما گاهی یک بازسازی بر مبنای هر دو این عوامل صورت می گیرد

بازسازی: اصولا بازسازی گاهی به معنای تعمیرات است و گاهی در جهت یک تغییر دکوراسیون بنیادین صورت می گیرد، اما گاهی یک بازسازی بر مبنای هر دو این عوامل صورت می گیرد. وقتی صحبت از بازسازی یک فضا به میان می آید آن هم بازسازی فضای مسکونی، چالش های بیشماری بر سر راه طراح پروژه قرار می گیرد چرا که در روند یک بازسازی باید موارد بسیاری را در نظر گرفت و همسو با خواسته ی کارفرما پیش رفت. پیش تر در چیدانه قبل و بعد بازسازی فضاهای مسکونی را با هم بررسی کرده ایم اما امروز بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان از گروه معماری رامسین را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

مشخصات عمومی پروژه بازسازی منزل مسکونی برج مهستان

  • موقعیت: شهرک غرب، تهران، ایران
  • دفتر معماری: گروه معماری رامسین
  • مساحت: 200 متر مربع
  • کارفرما: آقای زانیچ خواه
  • مدت زمان اجرای پروژه: 4 ماه

پیش از هر چیز نگاهی اجمالی به موارد بازسازی های صورت گرفته در این فضا خواهیم داشت:

  1. تعویض لوله کشی و فاضلاب ساختمان به دلیل قدیمی بودن واحد و نیاز به مدرن شدن آن ها و همچنین جا به جایی سینک و فضای لباسشویی در فضای آشپزخانه 
  2. تعویض کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی و استفاده از وان جکوزی در حمام
  3. استفاده از کورین در آشپزخانه به جای صفحه MDF یا هایگلاس
  4. اجرای سقف به صورت مدرن و نورپردازی خاص بدون استفاده از لوستر
  5. هوشمند سازی ساختمان
  6. کف سازی با سرامیک کالکشن طرح سنگ در اندازه 80*80
  7. دکورهای مدرن با استفاده از طرح های ساده و به روز (یخچال و لباسشویی و ظرف شویی توکار) و هود در قسمت کانتر با استفاده از استراکچر های فلزی نصب شده
  8. کمد های ریلی به همراه ترمز آرامبند طرح اپرت ترکیب رنگ سفید هایگلاس با استیل برای اتاق پسر و برای اتاق مستر از هایگلاس سفید برای کمد، سرویس خواب و میز TV استفاده می شود.
  9.  از فضای زیر تخت به صورت جک باکس دار استفاده می شود.

تعویض لوله کشی و فاضلاب ساختمان

در جریان یک بازسازی معمولا تعمیرات در اولویت قرار می گیرند چرا که تعمیرات نقش مهمی در کیفیت فضای داخلی خواهند داشت. در بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان به دلیل قدیمی بودن واحد و نیاز به مدرن شدن فضای داخلی آن گروه معماری رامسین اقدام به تعویض لوله کشی و فاضلاب ساختمان و همچنین جا به جایی سینک و فضای لباسشویی در آشپزخانه نمودند و توانستند کیفیت فضایی مطلوب را در بخش های مذکور ایجاد نمایند.

تعویض کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

یکی از تغییرات اساسی که می تواند چهره ی حمام و سرویس بهداشتی شما را منحصر به فرد کند تعویض کاشی و سرامیک های این دو فضاست. طراحان این خانه علاوه بر این تعویض با اضافه کردن وان و جکوزی به حمام این خانه توانسند جلوه ای مدرن و لوکس به این فضا ببخشند.

استفاده از صفحات کورین در طراحی آشپزخانه

صفحات کورین انتخابی مدرن برای سطح روی کانتر آشپزخانه ها محسوب می شود. این صفحات در واقع صفحات سالید سرفیس می باشند که در کشور ما به نام سنگ مصنوعی یا کورین معروف هستند و امروزه طرفداران بسیاری را در میان طراحان پیدا کرده است. در جریان بازسازی منزل مسکونی برج مهستان نیز گروه معماری رامسین  از صفحات کورین به جای صفحه های MDF یا هایگلاس در فضای آشپزخانه استفاده نمودند.

نورپردازی خاص بدون استفاده از لوستر

در جریان بازسازی منزل مسکونی برج مهستان اجرای سقف به صورت مدرن و با نورپردازی خاص صورت گرفت این نورپردازی این امکان را به کاربران داده است که بدون استفاده از لوستر ها فضایی پر نور و منحصر به فرد داشته باشند.

هوشمند سازی ساختمان

تکنولوژی جز جدا نشدنی زندگی های مدرن امروزی شده است. در بازسازی منزل مسکونی برج مهستان نیز این از هوشمند سازی برای داشتن فضایی مدرن و کارآمد استفاده شده است.

کف سازی با سرامیک کالکشن

گروه معماری رامسین برای کف سازی از سرامیک کالکشن استفاده کرده است. این سرامیک ها طرح سنگ بوده و در ابعاد 80*80 انتخاب شده است که فضای یکپارچه ای را در منزل مسکونی برج مهستان ایجاد کرده است.

دکورهای مدرن با استفاده از طرح های ساده

گروه معماری رامسین برای هر بخش از فضای این خانه ایده ای را در نظر گرفته است، به طور مثال یخچال و لباسشویی و ظرف شویی آشپزخانه را توکار انتخاب کرده است و هود را در قسمت کانتر با استفاده از استراکچر های فلزی نصب کرده است که ظاهری خاص به فضای آشپزخانه بخشیده است.

انتخاب کمد، سرویس خواب و میز تلویزیون

برای ایجاد کمد، سرویس خواب و میز تلویزیون طراح پروژه برای کمد های اتاق کودک و اتاق مستر،کمد های ریلی به همراه ترمز آرامبند، طرح اپرت با ترکیب رنگ سفید هایگلاس و استیل را انتخاب کرده است و هایگلاس سفید را برای سرویس خواب و میز تلویزیون در نظر گرفته است. استفاده از فضای زیر تخت به صورت جک باکس دار برای داشتن فضایی بیشتر ایده ی منحصر به فرد دیگری در بازسازی این خانه بوده است.

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر گروه معماری رامسین و همچنین به دست آوردن اطلاعات تماس آن ها به پروفایل اهالی فن گروه معماری رامسین در وب سایت چیدانه مراجعه کنید. 

مطالب بیشتر:صفر تا صد بازسازی یک آشپزخانه با تجهیزات مدرن
12 سوال که قبل از بازسازی دکوراسیون باید از خود بپرسید!
قبل و بعد از بازسازی یک خانه کلاسیک که امروزی شد!
قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی با امکانات مدرن
مراحل بازسازی دکوراسیون برای داشتن خانه ای نو
بازسازی مقرون به صرفه خانه پدری سیامک !

نویسنده: ثمینا فراهانی؛تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان