۲ پیشنهاد ساده برای از بین بردن لک های قهوه ای روی پا

لک روی پا یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی پاها است. ما در این مطلب راهکارهایی برای دو نوع لک شایع روی پا ارائه کرده ایم. با ما همراه شوید

2 پیشنهاد ساده برای از بین بردن لک های قهوه ای روی پا

سیمرغ : برای بسیاری از افراد که به پوست خود حساس هستند و تمام نکات آرایشی و بهداشتی را رعایت می کنند تا پوست صافی داشته باشند وجود لک‌های پوستی آزار دهنده است. یکی از این موارد، لک های روی پاست. برخی از خانم ها برای این معضل از جوراب رنگ پا استفاده می کنند  اما این روش موقتی و خسته کننده است. ما در این مطلب راهکارهایی برای دو نوع لک شایع روی پا ارائه کرده ایم.


از بین بردن دانه های تیره رنگ پس از اصلاح

بیشتر خانم ها پس از اصلاح موها متوجه وجود منافذ سیاه روی پای خود میشوند. از نظر پرشکی به این منافذ «کومودون باز» گفته و زمانی ایجاد می شود که منافذ باز پوست با چربی، گرد و خاک و دیگر آلودگی ها بسته  می شوند.

برای از بین بردن این لک ها، با یکی از موارد زیر، پوست پای خود را اسکراب و پاک سازی کنید:

دو قاشق غذاخوری شکر به همراه چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به همراه یک قاشق چای‌خوری آب گرم

مقدار کافی نمک و خامه برای تهیه خمیر

مقدار مساوی از شکر قهوه‌ای، جوش شیرین و آب برای تهیه خمیر مخلوط کنید.

برای این کار می‌توانید از لیف حمام، پارچه  یا حوله استفاده و قسمت های مورد نظر یا کل پا را با مخلوط خانگی خود اسکراب کنید. این عمل را برای چند دقیقه با حرکات دایره‌وار انجام دهید سپس پا را با آب گرم آبکشی و مواد را پاک کنید. در پایان برای بستن منافذ از آب سرد استفاده کنید.

از بین بردن لک واریس

شش حبه سیر را آسیاب، با آب سه عدد پرتقال مخلوط و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. 12 ساعت بعد از تهیه این مخلوط، آن را روی رگ های واریسی بگذارید و حدود 15 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. این کار را هر روز انجام دهید.

برگ کلم را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید، سپس مقداری آب به آن اضافه کنید و مخلوط حاصل را روی نواحی متورم قرار دهید. با پارچه پنبه ای روی آن را بپوشانید و بعد از دو ساعت با آب بشویید.

مقدار مساوی روغن زیتون و ویتامین E را با هم مخلوط و اندکی روی حرارت ملایم گرم کنید. سپس مخلوط را روی پوست آسیب دیده بمالید و چند دقیقه به سمت بالا ماساژ دهید. این کار را یک یا دو بار در روز و به مدت دو ماه تکرار کنید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان