بزرگ نشان دادن چشم با آرایش و چند راز ساده

در این مطلب توجه شما را به انواع ترفندها برای بزرگ نشان دادن چشم ها با آرایش جلب خواهیم کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

بزرگ نشان دادن چشم با آرایش و چند راز ساده

روش های زیادی برای بزرگ نشان دادن چشم با آرایش وجود دارد و شما می توانید به کمک این ترفندهای کاربردی میکاپی بی نظیر و بدون نقص برای چشم هایتان داشته باشید.

روش هایی برای بزرگ نشان دادن چشم با آرایش

چشم ها مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند از این رو بهتر است شما در هنگام میکاپ کردن چشم های خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی نحوه میکاپ چشم بدون خط چشم و میکاپ چشم ریز را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای بزرگتر نشان دادن چشم به کمک میکاپ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 بزرگ نشان دادن چشم

درشت نشان دادن چشم ها با میکاپ

برای درشت تر نشان دادن چشم ها به کمک میکاپ روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها به چشمان خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید. این روش ها عبارتند از :

بزرگ نشان دادن چشم ها با آرایش

1. استفاده از سایه چشم سفید

اگر تمایل دارید چشمانی درشت داشته باشید نیازی نیست به پلک هایتان سایه سفید رنگ بزنید بلکه می توانید به کمک مداد یا سایه سفید چند نقطه سفید را در مقابل گوشه درونی چشم های خود قرار دهید که این کار باعث می شود تا چشم های شما روشن و بازتر به نظر برسند و چشمانی درشت داشته باشید.

درشت نشان دادن چشم ها با میکاپ

2. آراستن مژه ها

برای آرایش کردن مژه ها می توانید از ریمل و فرمژه استفاده نمایید و به مژه های خود فرم و حجم بی نظیری را ببخشید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید و بهتر است از مژه های دانه ای استفاده نمایید و مقداری تراکم را به مژه های خود بیفزایید.

 درشت کردن چشمان

به مژه های پایین تان کاری نداشته باشید زیرا آن ها به هم ریخته به نظر می رسند و در نهایت ظاهری ریز به چشم های شما می بخشند همچنین بهتر است به مژه های پایین به کمک خط چشم مقداری رنگ اضافه نمایید.

درشت کردن چشم ها با آرایش

3. به ابروهایتان فرم و حالت بدهید.

ابروهایتان را همیشه تمیز و آراسته نگه دارید و برای برداشتن ابروها از مدلی استفاده نمایید که شکل صورت تان تکمیل شود همچنین داشتن ابروهایی پهن باعث می شود تا چشمان شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

آرایش ابرو ها

4. خط پلک های خود را دنبال نمایید.

برای بزرگ کردن چشم ها باید توجه زیادی به خط های صورت خود داشته باشید. برای کشیدن خط چشم یا سایه چشم باید تا خط پلک هایتان پیش بروید زیرا این کار باعث می شود تا چشم های شما درشت به نظر برسد.

5. استفاده از هایلایتر چشم

اگر چشمان شما ریز است می توانید از هایلایتر براق استفاده نمایید و از آن مقداری زیر چشم هایتان بزنید و این نکته را باید همواره به یاد داشته باشید که این مرحله را باید بعد از استفاده از کانسیلر انجام دهید. به کمک این ترفند ساده چشم ها روشن و بزرگ تر به نظر می رسند.

استفاده از هایلایتر برای درشت کردن چشم ها

6. کشیدن خط چشم

برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها باید از خط چشم در مژه های پایینی و زیر خط مژه استفاده نمایید همچنین از کشیدن خط چشم مشکی درون پلک پایینی چشم هایتان خودداری نمایید زیرا این روش باعث می شود تا چشم های شما کوچک تر به نظر برسند.

کشیدن خط چشم

7. برای آرایش چشم هایتان با رنگ های بازی نمایید.

اگر تمایل دارید چشم هایتان بزرگ و برجسته تر به نظر برسند بهتر است از ترکیب دو رنگ مختلف در میکاپ چشم های خود استفاده نمایید همچنین استفاده از رنگ های روشن باعث می شود تا چشم های شما درشت و بزرگ تر به نظر برسند.

نحوه بزرگ کردن چشمان

8. به آرایش لب هایتان توجه داشته باشید.

یکی از روش ها برای درشت تر نشان دادن چشم ها این است که به آرایش لب هایتان توجه داشته باشید. برای آرایش لب ها بهتر است از رژ لب و برق لب درخشان و روشن استفاده نمایید.

آرایش چشم ها

در این مطلب با روش هایی برای درشت تر نشان دادن چشم ها به کمک آرایش آشنا شدید که امیدواریم به کمک ترفندهای ذکر شده بتوانید به چشم هایتان فرم و حالت زیبایی را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان