رادوشوویچ هم در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت

بومی‌ترین سرخابی‌های تاریخ!

دنیای‌اقتصاد : به‌نظر می‌رسد آخرین بازمانده کروات‌ها در پرسپولیس هم به‌زودی این تیم را ترک خواهد کرد

 رادوشوویچ مدت‌ها در پرسپولیس نقش یک ذخیره مطمئن را ایفا کرد، اما بعد از جدایی علیرضا بیرانوند او نتوانست بار سنگین «شماره یک» بودن را به دوش بکشد. در نتیجه عملکرد متزلزلی داشت و مخصوصا از زمان حضور حامد لک در پرسپولیس، کلا به او بازی نرسید. کیفیت کار لک به‌ویژه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طوری بود که بوژیدار به کلی فراموش شد و گفته می‌شود امسال حتی یک دلار هم دریافت نکرده است. از سوی دیگر هواداران هم به‌عنوان حامیان مهم او در این سال‌ها، پشتش را خالی کرده‌اند و دیگر دلیلی نمی‌بینند با قیمت سنگین ارز، این بازیکن همچنان در تیم بماند و روی نیمکت بنشیند. همه اینها در حالی است که قرارداد بوژیدار در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد و در ذوق‌زدگی ناشی از چند بازی خوب، به مدت سه سال تمدید شد و حالا قرارداد مورد نظر برای باشگاه تعهد سنگین ایجاد کرده است. با این اوصاف هیچ بعید نیست باسابقه‌ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس به‌زودی از این تیم جدا شود؛ جدایی که حالا یا توافقی خواهد بود یا مثل اغلب اوقات بازیکن خارجی می‌رود و بعدا به کمک فیفا باشگاه ایرانی را نقره‌‌داغ می‌کند.

جدایی احتمالی رادوشوویچ در شرایطی رخ می‌دهد که بشار رسن هم به تازگی از جمع سرخپوشان جدا شد. به این ترتیب اگر رادو برود تعداد خارجی‌های پرسپولیس صفر خواهد شد. خروج بشار رسن یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این فصل پرسپولیس بود که دستمایه‌ای برای درگیری دنباله‌دار یحیی گل‌محمدی با هیات‌مدیره شد. با این وجود بعید است یحیی خیلی به جدایی رادوشوویچ اعتراض داشته باشد. البته نباید فراموش کنیم در غیاب رادو، پرسپولیس دروازه‌بان ذخیره مطمئن نخواهد داشت. شاید لک مصدوم شود و شاید همان‌طور که رادوشوویچ دچار افت فنی شد، این اتفاق برای گلر اصلی فعلی سرخ‌ها هم رخ بدهد. در این صورت کار برای پرسپولیس سخت خواهد شد.

همچنین از یاد نبریم به تازگی هروویه میلیچ هم با ترک استقلال به کشورش کرواسی بازگشته است. گفته می‌شود میلیچ قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرده، هرچند باشگاه هنوز این مساله را تایید نکرده و منتظر بازگشت بازیکن کروات است. در صورت قطع همکاری با میلیچ، استقلال هم فقط یک بازیکن خارجی به اسم شیخ دیاباته خواهد داشت و شاید در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه باشد که سرخابی‌ها روی هم فقط یک بازیکن غیرایرانی داشته باشند. تازه شرایط خود دیاباته هم خیلی مطمئن نیست و بارها شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن به دلیل بدقولی‌های مالی باشگاه به گوش رسیده است. شیخ فعلا فصل موفقی را در استقلال پشت سر نگذاشته و نوع اتفاقاتی که برای او و میلیچ رخ داد، حتی شایعه خارجی‌ستیزی کادرفنی فعلی تیم را هم به‌دنبال داشته است. از یاد نبریم صمد مرفاوی به‌عنوان یکی از دستیاران محمود فکری سابقه رد کردن رینالدو، هافبک دفاعی فیکس تیم ملی پرو را در کارنامه دارد و پرویز مظلومی، سرپرست تیم هم ایمون زاید را در آلومینیوم هرمزگان به نیمکت دوخت. با این حال استقلالی‌ها می‌گویند مشکلی با دیاباته ندارند و مساله میلیچ هم فقط مالی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان