مدل لباس مجلسی یقه باز با ۴۰ استایل جذاب زنانه و دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی یقه باز زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی یقه باز با 40 استایل جذاب زنانه و دخترانه

مدل لباس مجلسی یقه باز از انواع طرح های شیک و زیبا پیراهن مجلسی می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر از این طرح پیراهن در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی یقه باز زنانه و دخترانه

پیراهن مجلسی یقه باز در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها پیراهنی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

لباس مجلسی شیک و زیبا

طرح های پیراهن مجلسی یقه باز کوتاه

پیراهن مجلسی کوتاه و یقه باز برای خانم ها با فرم اندام متناسب انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما بالاتنه ای خوش فرم و جذاب دارید بهتر است از این طرح لباس استفاده کنید.

پیراهن مجلسی یقه باز به صورت یقه یکطرفه و یقه هفت و یقه دلبری و … دوخته می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد.

پیراهن مجلسی کوتاه و یقه باز در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته و ساده داشته باشید بهتر است از پیراهن مجلسی ساده در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن مجلسی کار شده نیز برای خانم های شیک پوش و خانم هایی که دارای سلیقه ای متفاوت هستند انتخابی مناسب به شمار می رود.

لباس مجلسی یقه باز لباس مجلسی سفید مدل لباس مجلسی یقه باز کار شده مدل لباس مجلسی کوتاه مدل لباس مجلسی زرد مدل لباس مجلسی یقه باز و رنگ تیره مدل لباس مجلسی زیبا و شیک مدل لباس مجلسی زیبا و شیک مدل لباس مجلسی گیپور لباس مجلسی کوتاه و شیک لباس مجلسی یقه باز شیک پیراهن مجلسی کوتاه

 

طرح های پیراهن مجلسی یقه باز بلند

پیراهن مجلسی های یقه باز به صورت طرح های بلند نیز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس متفاوت تر به نظر برسید بهتر است از این طرح پیراهن ها در پوشش خود استفاده نمایید.

برای دوخت پیراهن مجلسی یقه باز از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که بهتر است طرح پارچه را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید.

اگر شما دارای بازو و سینه هایی بزرگ هستید بهتر است از لباس یقه باز در پوشش خود استفاده نکنید زیرا فرم اندام تان نامطلوب به نظر می رسد.

پیراهن مجلسی بلند مدل لباس مجلسی شیک و زیبا مدل لباس مجلسی بلند و شیک مدل لباس مجلسی کار شده مدل لباس مجلسی سبز مدل لباس مجلسی یقه باز و زیبا مدل لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی آبی لباس مجلسی شیک مدل لباس مجلسی شیک و زیبا مدل لباس مجلسی جدید   مدل پیراهن مجلسی یقه باز

انتخاب رنگی مناسب برای لباس یقه باز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید.

لباس مجلسی رنگ تیره برای خانم هایی که دارای پوست رنگ روشن هستند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین خانم ها با پوست تیره بهتر است از لباس مجلسی رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایند.

اگر تمایل دارید لباس تان را یقه باز انتخاب نمایید بهتر است از جواهرات زیبایی نیز استفاده نمایید تا استایل تان متفاوت و خاص تر به نظر برسد. گردنبندهای بلند و گوشواره آویز به همراه لباس یقه باز جذابیت خاصی پیدا می کنند همچنین شما می توانید طرح جواهرات را ساده یا نگین دار انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی یقه باز زنانه و شیک مدل لباس مجلسی یقه باز زنانه مدل لباس مجلسی شیک مدل لباس مجلسی یقه باز شیک و زیبا مدل لباس مجلسی کار شده مدل لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی یقه باز قرمز مدل لباس مجلسی یقه باز مدل لباس مجلسی یقه باز بلند و زیبا مدل لباس مجلسی زیبا و شیک مدل لباس مجلسی ساده و زیبا لباس مجلسی بلند و شیک لباس مجلسی بلند و شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های پیراهن یقه باز مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان