حمایت اصلاح‌طلبان از مالک فاقد اهلیت هفت‌تپه

کیهان: روزنامه‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب بار‌ها در حمایت از مفسدان اقتصادی مطلب منتشر کرده اند. در تازه‌ترین اقدام روزنامه شرق در شماره دیروز خود گزارشی را با این عنوان منتشر کرد: «مبارزه با فساد مهمتر از دستگیری مفسدان».
در این گزارش آمده است: «بار‌ها درباره اینکه چه کار‌هایی باید بکنیم که ایران در زمینه صنعت پیشرفت کند، شنیده‌ایم، اما این بار قصد داریم از نباید‌ها سخن بگوییم. نباید‌هایی که باید در سیاست‌گذاری‌ها مد‌نظر قرار بگیرد تا شرایط رشد و بالندگی ایران را فراهم کند. در کشوری که از سال‌ها پیش برنامه‌ریزان به دنبال ایجاد صنعت مولد بوده و تلاش کرده‌اند حداقل در حرف از مونتاژکاری به دور باشند، چه کار‌هایی مزاحمت ایجاد می‌کند و کشور را از اهداف اصلی‌اش دور خواهد کرد؟»
در ادامه این مطلب می‌خوانیم: «محمدحسین شریف‌زادگان دارنده دکترای توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی منطقه‌ای و استاد دانشگاه شهید بهشتی دراین‌باره به «شرق» می‌گوید: اولین گام برای رسیدن به اهداف خود این است که از اقتصاد دولتی دست برداریم. به اعتقاد او دستگاه قضا باید خود را برای توسعه اقتصادی مهیا کند و نباید طوری رفتار کند که فعالیت بخش خصوصی ترسناک به نظر بیاید. این استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه می‌دهد: بازپس‌گیری اموال واگذارشده به قانون مالکیت لطمه وارد می‌کند [؟!]. او همچنین ازبین‌بردن زمینه‌‎های فساد را مهم‌تر از دستگیری مفسدان می‌داند، زیرا اگر صرفا مفسدان را بگیرند، باز فساد زایش می‌شود؛ بنابراین باید شرایط ایجاد فساد از بین برده شود، به ویژه کسانی که با نظام قدرت ارتباط دارند، باید دست و پایشان جمع شود.»
گفتنی است واگذاری غلط مواردی مانند هفت تپه مشکلات فراوانی برای کشور و کارگران آن واحد تولیدی فراهم کرد. تمام دستگاه‌های نظارتی پس از آن به عدم اهلیت فردی که هفت تپه را خریداری کرده تاکید کردند. نکته قابل تامل این است که روزنامه‌های طیف اصلاح طلب بار دیگر از فردی حمایت کرده‌اند که با مدیریت نادرست خود باعث خسارات زیادی به کارگران شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان