اذعان تحلیلگر صهیونیست به ترس تل‌آویو از موشک‌های حزب الله

خبرگزاری فارس: «یونی بن مناحم» تحلیلگر صهیونیست در امور عربی گفت، برآورد منابع سیاسی صهیونیستی آن است که این رژیم به پروژه موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله حمله نمی‌کند زیرا می‌ترسد این موضوع منجر به رویارویی نظامی گسترده شود.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، وی افزود، موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله اهداف و تأسیسات راهبردی در فلسطین اشغالی مانند ساختمان وزارت جنگ در «الکریاه» در تل‌آویو، تأسیسات اتمی دیمونا، فرودگاه بن‌گوریون و امثال آن را تهدید می‌کند.

بن‌مناحم در ادامه مدعی شد «اگر 1100 موشک بالستیک نقطه‌زن ایران را هم اضافه کنیم» تمام تأسیسات راهبردی در فلسطین اشغالی در تیررس این موشک‌ها خواهند بود.

وی افزود، حماس و جهاد اسلامی سکوت رژیم اسرائیل را دنبال می‌کنند بازدارندگی در مقابل حزب‌الله در حال از بین رفتن است، منابع امنیتی عالیرتبه صهیونیستی می‌گویند مسأله رسیدن موشک‌های نقطه‌زن به غزه قطعی است و تنها مسأله زمان مطرح است.

امروز یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به ناکارآمدی جنگنده‌های این رژیم در مقابله با موشک‌های زمین به زمین در رویارویی آینده، تصریح کرد، این موضوع در جنگ احتمالی آینده یک فاجعه را برای این رژیم رقم خواهد زد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان