شورای شهر صدرا منحل شد

خبرگزاری تسنیم:  بالاخره تکلیف شورای شهر جدید صدرا پس از ماه‌ها استعفای اعضا و بلاتکلیفی مشخص و امروز در جلسه‌ای انحلال رسمی این شورا اعلام شد.

طی گزارش‌هایی در مهرماه سال جاری و به بهانه استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر صدرا در آن برهه زمانی، به بیان مشکلات شهر صدرا پرداختیم تا این که امروز خبر انحلال شورای شهر صدرا آن هم در واپسین ماه‌های عمر شورای پنجم به گوش رسید.

در تماسی که دقایقی پیش تسنیم با فرماندار شهرستان شیراز داشت، محمدرضا امیری در این مورد گفت: حکم انحلال شورای شهر صدرا با تایید هیات حل اختلاف مرکزی مستقر در تهران به استان فارس ابلاغ شده و با پذیرش استعفای تک تک اعضا، این امر محقق شد.

امیری با اشاره به استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر صدرا و ارجاع استعفای آن‌ها به هیات حل اختلاف استان اظهار داشت: طی فرایندی با استعفای اعضا مورد پذیرش قرار گرفت و با توجه به حد نصاب نرسیدن اعضای علی‌البدلی که متقاضی جایگزینی اعضای اصلی شده بودند، پیشنهاد انحلال شورای شهر صدرا به هیات مرکزی ارسال، تائید و ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه انحلال شورای شهر صدرا پس از پیشنهاد هیات حل اختلاف استان فارس در هیات حل اختلاف مرکزی تایید شد و حکم انحلال این شورا اکنون به استان فارس ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: با انحلال شورای شهر صدرا عنایت الله رحیمی استاندار فارس به‌عنوان جانشین این شورا معرفی و وظایف و اختیارت شهر محول به عالی‌ترین مقام عالی در استان می‌شود.

فرماندار شهرستان در ادامه گفت: پس از انحلال شورای شهر صدرا، استاندار فارس جانشین این نهاد می‌شود و در انتخابات پیش روی شوراها که در بهار 1400 برگزار می‌شود نمایندگان جدید توسط مردم انتخاب می‌شوند.

یادآور می‌شود اعضای شورای اسلامی شهر صدرا اواخر شهریور ماه سال جاری به صورت دسته‌جمعی از عضویت در شورای پنجم این شهر جدید استعفا دادند و در جلسه امروز انحلال این شورا به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای علی‌البدل اعلام شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان