پوسترهای ضد صهیونیستی در قلب پاریس

خبرگزاری فارس:یک رسانه‌ صهیونیستی از نصب پوسترهای حاوی نوشته‌های ضد صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پایتخت فرانسه خبر داد.

وبگاه «عروتص شوع» عصر یکشنبه به وقت تهران نوشت که یک قانونگذار فرانسوی هنگام تردد در مرکز پاریس، پایتخت فرانسه «پوسترهای ضد اسرائیلی» را که در ایستگاه‌های اتوبوس شهر نصب شده بودند را مشاهده کرده و در حساب توییتر خود آن‌را به اشتراک گذاشته است.

«معیر حبیب» قانونگذار فرانسوی در این زمینه نوشت که هنگام تردد نزدیک داروخانه و در ایستگاه اتوبوس پوسترهایی که روی آن‌ها شعارهایی با مضامین نفرت از اسرائیل و عدم استفاده از داروهای ساخت شرکت اسرائیلی «تیوا» نوشته شده بود را مشاهده کرد.

پوسترهای ضد صهیونیستی در قلب پاریس

این قانونگذار فرانسوی در این زمینه نوشت: «در این پوسترها جملاتی حاوی تحریم اسرائیل، تحریم شرکت تیوا، از رژیم نژاد پرست اسرائیل حمایت نمی‌کنم وعدالت برای فلسطین وجود داشت.»

معیر حبیب، معاون کمیته روابط خارجی مجلس فرانسه است و روابط گرمی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارد.

چندی قبل نیز تظاهرات شهروندان فرانسوی در پاریس و در حمایت از «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکابی که به دست پلیس آمریکا به طرز فجیعی به قتل رسید، به تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی مبدل شد و معترضان در حالیکه شعارهای ضد صهیونیستی می‌دادند، دست نوشته‌هایی را حمل می‌کردند که بر روی آن‌ها اسرائیل «آزمایشگاه خشونت پلیس» لقب داده شده بود.

پیشتر نیز مردم فرانسه تظاهراتی را در پاریس و در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری برگزار کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان