ادعای سحر زکریا درباره خرید داروهای میناوند از دبی توسط علی کریمی و واکنش آقای جادوگر

به دنبال بستری شدن مهرداد میناوند ، بازیکن سابق فوتبال به دلیل ابتلا به کرونا، سحر زکریا مدعی شد برخی داروهای میناوند توسط علی کریمی و از امارات خریداری شده است، اظهاراتی که واکنش جادوگر فوتبال ایران را در پی داشت.

ادعای سحر زکریا درباره خرید داروهای میناوند از دبی توسط علی کریمی و واکنش آقای جادوگر

به دنبال بستری شدن مهرداد میناوند ، بازیکن سابق فوتبال به دلیل ابتلا به کرونا، سحر زکریا مدعی شد برخی داروهای میناوند توسط علی کریمی و از امارات خریداری شده است، اظهاراتی که واکنش جادوگر فوتبال ایران را در پی داشت.

روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته بود که اعلام شد مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستان لاله ی تهران بستری شده و به دلیل عفونت و درگیری شدید ریه به کما فرو رفته است. گرچه ساعاتی بعد شایعه ی به کما رفتن وی از سوی دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله رد شد و وی اعلام کرد میناوند به تشخیص پزشکان با دارو بیهوش شده تا فعالیت ایمنی بدن او و درنتیجه شانس افزایش اکسیژن در خونش بیشتر شود. با این حال دکتر لطفی وضعیت میناوند را خیلی خیلی وخیم عنوان کرد و از مردم خواست برای ملی پوش سابق ایران دعا کنند.

در این میان اما سحر زکریا ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران ادعایی درباره ی روند درمان مهرداد میناوند مطرح کرد که واکنش هایی را به دنبال داشت. زکریا روز شنبه در اینستاگرام خود مدعی شد برخی داروهای میناوند توسط علی کریمی و از امارات خریداری شده است و به تمجید از وی پرداخت.

او ابتدا در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

«مهرداد [میناوند] هم بعد از تزریق آمپول هایی که علی کریمی ساعت 16 امروز براش از امارات تهیه کرد فعلاً همون وضعیت قبل رو داره و تقریباً پایدارتره… ولی باید منتظر واکنش بدن به تزریق ها موند… اگه امشب به خیر سپری بشه فردا شاید خبرای خوبی بشنویم…»

زکریا سپس تصویر استوری خود را به طور جداگانه در صفحه ی خود منتشر کرد و در تمجید علی کریمی نوشت:

«دمت گرم علی کریمی تو براستی نمونه یک انسان والایی ، خوش به حال فوتبالیها که کسی مثل علی کریمی رو دارند، تو نه تنها برای مردمت پشتوانه بودی بلکه در قبال همکارت هم مردانه ایستادی بدون تبلیغات بدون هیچگونه نشان دادن خودی، کاش در حرفه بنده هم چنین بود ما فقط وقتی میمیریم همکاران آن هم شاید عکسی بگذارند، خوش به غیرتت، ما مردانی چون تو میخواهیم، بنده هرگز فوتبال را دنبال نکرده ام ولی نام نیک تورا بارها به درستی شنیده ام پایدار بمان و سخن حقت را مثل همیشه بیان کن، به قول امروزیها دمت گرم»

این ادعا اما از سوی علی کریمی و افراد دیگری رد شد.

علی کریمی با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود اینگونه به شایعه ی خرید دارو برای میناوند از دبی واکنش نشان داد:

«این روزها همه نگرانیم و دلواپس، نگران دوستان و همبازی های قدیمی مان. رفقایی که در مقابله با کرونا لحظات سخت و نفس گیری را تجربه می کنند، پس وجدان و اخلاق حرفه ای حکم می کند که به دور از هر گونه رفتارهای نمایشی(Show Off) و شعارگونه به فکر جان مهرداد و علی عزیز باشیم.

در این ساعات پر استرس چه فرقی می کند که علی کریمی و امثال کریمی کنار میناوند و انصاریان باشند یا دیگران.

بسیاری از عزیزان و دوستان مان در روزهای اخیر بر حسب وظیفه کنار مهرداد و علی بوده اند. در واقع اتحاد دوستانه و قلبی شکل گرفته و هر کس بر حسب توان و ظرفیتی داشته برای کمک کنار هم جمع شده اند تا بلکه قدمی برای یاران خود بردارند.

همدردی و همت دوستان به صورت گروهی است اما برخی شایعات و خبر پراکنی های غیرواقعی واقعا آزار مان می دهد، شایعاتی از قبیل تهیه دارو از قطر و دبی گرفته تا نوشتن پست هایی دروغین و ترفندهایی شیادی در پیج های اینستاگرامی برای سواستفاده از اتفاقات تلخ برای دوستان مان.

از همه عزیزان درخواست می کنم که به جای غرق شدن در شایعات بی اساس فضای مجازی، برای بهبودی و سلامتی دو پیشکسوت عزیزمان انرژی های مثبت شان را نثار مهرداد و علی کنند .
دوستدار شما؛ علی کریمی»

اما واکنش ها به ادعای سحر زکریا به اینجا ختم نشد.

بهنام ابوالقاسم پور، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها حضور مستمری در بیمارستان لاله دارد درباره ی شایعه ی ارسال داروی نایاب از سوی شیخ امارات توسط علی کریمی برای مهرداد میناوند گفت: «این حرف و خبر صد در صد دروغ و به طنز شبیه است چرا که پزشکان و متخصصان ایرانی در میان جهان حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته سرآمد هستند.»

وی ادامه داد: «دریافت دارو از کشورهای حوزه خلیج فارس به شوخی بیشتر شبیه است و این موضوع را تکذیب می‌کنم. به حول و قوه پروردگار و با دعای خیر مردم مهربان و همچنین تلاش پزشکان متخصص و نام‌ آور ایرانی از جمله دکتر هاشمیان و دکتر لطفی که کسوت و آوازه جهانی دارند، انشاالله حال مهرداد عزیز بهتر خواهد شد.»

ابوالقاسم پور افزود: «با صحبتی که با علی کریمی داشتم، علی نیز این شایعه را رد کرد و ابراز امیدواری کرد که حال علی انصاریان و مهرداد میناوند با دعای خیر مردم رو به بهبود برود.»

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله هم روز گذشته ضمن آنکه از بهبودی نسبی حال مهرداد میناوند و پایدار شدن وضعیت وی خبر داد، در واکنش به اینکه گفته می شود برای میناوند از امکانات ویژه ای استفاده شده یا دارو از خارج از کشور وارد شده گفت: «امکاناتی که برای میناوند استفاده می شود برای کل مردم قابل ارائه است. هیچ دارویی از خارج از کشور برای او وارد نشده و همه داروها از داخل کشور تأمین می شود. با همین داروها درگیری ریه ی میناوند به شدت کاهش داشته است.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.7 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان