ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج

خبرگزاری فارس علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج و تردد روان در جاده‌های شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد و افزود: در محور‌های شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

‌* آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

آشوری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین با 115 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 112 هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با 107 هزار تردد ثبت شد.

* 11 جاده کشور مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، جاده پونل - خلخال، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

وی یادآور شد: همچنین در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور خرم‌آباد-پلدختر، محور سروآباد-پاوه و محور رامیان-اولنگ-شاهرود، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* افزایش 3 درصدی ترافیک جاده‌ها

آشوری تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2294 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل 2.9 درصد افزایش دارد در هین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان