مردی که با آگهی بسیار عجیب پول در می‌آورد! +عکس

مردی ژاپنی با درج آگهی بسیار عجیب در شبکه‌های اجتماعی توانست برای خود مشتری‌های زیادی جلب کند.

باشگاه خبرنگاران: مشاغل زیادی وجود دارد که بسیاری از افراد از کودکی رویای آن‌ها را در سر دارند از جمله پزشکی، مهندسی و پلیس شدن. اما آیا در مورد کار «هیچ کار» به معنای واقعی کلمه و بدتر از آن شنیده اید که هزاران مشتری هم داشته باشد؟

مردی ژاپنی به این ایده رسید که علاوه بر هزینه‌های سفر و وعده‌های غذایی، خودش را برای کرایه ویژه انجام هیچ کاری در مقابل دریافت حدود 95 دلار پیشنهاد بدهد.

«شوجی موریموتو» مرد 37 ساله که خود را برای اجاره در شبکه‌های اجتماعی متعدد پیشنهاد می‌کرد، تعداد زیادی دنبال کننده آنلاین و هزاران مشتری پیدا کرده است. موریموتو که ساکن «توکیو» پایتخت ژاپن این مبلغ را که معادل 10 هزار ین است، بدون هیچ کاری جز خوردن، نوشیدن و ارائه پاسخ ساده دریافت خواهد کرد.

او برای نخستین بار در ژوئن 2018 پس از ارسال توئیتی در حساب کاربری خود، خدماتی را ارائه داد و گفت: «من خودم را به عنوان کسی که هیچ کاری نمی‌کند اجاره می‌دهم. آیا ورود به فروشگاه به تنهایی برای شما دشوار است؟ آیا عضوی از تیم خود را از دست داده‌اید؟ آیا شما به کسی نیاز دارید که جایی را برای شما نگه دارد؟ من به جز کار‌های آسان نمی‌توانم کاری انجام دهم.»

اگر چه او در آغاز خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌داد، اما اکنون موریموتو هزینه‌هایی را برای کاهش حجم تقاضا و استفاده از وقت تلف شده خود دریافت می‌کند. او می‌گوید که روزانه 3 یا 4 مشتری را می‌بیند در حالی که از زمانی که او خدمات خود را برای اولین بار ارائه کرد تا کنون تعداد مشتریانش به 3000 نفر رسیده است.

موریموتو می‌گوید: «مردم به دلایل مختلف او را استخدام می‌کنند، اما بیشتر مشتریان او افراد دلزده یا تنهایی هستند که به سادگی می‌خواهند شنیده شوند و یا کسانی هستند که برای همراهی ناهار مرا استخدام می‌کنند، برای اینستاگرام عکس می‌گیرند.»

او افزود: همراهی شخصی که درخواست طلاق می‌دهد، گرفتن پروانه‌ها در باغ و گوش دادن سخنان به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که برای کار خود تلاش می‌کنند از کار‌هایی است مشتریان از او می‌خواهند.

به گفته موریموتو یک بار مردی او را استخدام کرد تا توصیفی از قتلی را که مرتکب شده بود، برایش شرح دهد، در حالی که دیگری پول داد تا او را از بیمارستان به محلی که قصد خودکشی داشت، برساند. موریموتو متاهل و فارغ التحصیل فیزیک از دانشگاه اوزاکا است و در این خصوص می‌گوید: من یک دوست و آشنا نیستم. من از چیز‌های آزار دهنده همراه روابط رها هستم، اما می‌توانم از احساس تنهایی مردم بکاهم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان