شرکت پرستاری در شرق تهران

آیا در شرق تهران زندگی می‌کنید و دسترسی راحتی به مراکز درمانی و مراقبتی ندارید؟ آیا در منزل از کسی مراقبت می‌کنید که به خدمات و رسیدگی‌های 24 ساعته نیاز دارد اما این کار از توان شما خارج است؟ چگونه از بیمار، سالمند و معلول جسمی و حرکتی در منزل نگهداری می‌کنید؟ بنظر شما سپردن آن‌ها به مراکز مراقبتی همیشه بهترین و درست‌ترین تصمیم است؟

سپردن افراد مبتلا به بیماری‌های متفاوت، معلولیت جسمی و سالمندان به خانه‌ها و مراکز مراقبت نه تنها برای خانواده‌ها که برای افرادی که در این مراکز ساکن می‌شوند نیز بسیار سخت و ناراحت کننده است. در بسیاری از موارد این مسئله تنها ماندن در معلولین و سالمندان حتی می توانند سبب بروز اختلالات رفتاری و روحی در افراد شود. بنابراین بهترین راه حل نگهداری و مراقبت از آن‌ها در منزل است:

شرکت پرستاری در شرق تهران

خدمات شرکت پرستاری در شرق تهران:

امروز مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان بستری در منزل یا حتی سلامت چندان سخت نیست و دشواری سابق را ندارد. پیشتر برای نگهداری و مراقبت از کودک خود مجبور بودید هنگام خروج از منزل او را به کسی بسپارید و یا اینکه فرزند خود را در مهد و خانه‌های آموزشی ثبت نام کنید که چندان از نحوه آموزش‌های تربیتی آن مطمئن نبودید اما امروز خدمات شرکت پرستاری در شرق تهران و ارائه خدمات در منزل این نیاز والدین را برطرف می‌کند.

سالمندان و بیماران نیز دیگر دغدغه اعضای خانواده بودند که در اغلب موارد اعضای خانواده مجبور به جابجایی مکرر آن‌ها در مسافت بین خانه و مراکز مراقبتی می‌شدند اما امروز می‌توانید با خیال راحت از سالمندان و معلولین جسمی و حرکتی نیز در منزل نگهداری کنید، حتی بدون حضور خودتان. چراکه پرستاران در منزل بصورت 24 ساعت و یا تا زمانی که شما برگردید مراقبت آن‌ها خواهند بود.

اگر به دنبال یک شرکت پرستاری هستید می‌توانید با شرکت خدمات پرستاری و درمانی هوم کا تماس بگیرید و جهت عقد قرار داد پرستاری در منزل اقدام نمایید. ایم شرکت علاوه‌بر خدمات پرستاری، خدمات پزشک متخصص نیز دارد بنابراین اگر شما مراقبت از بیمار بستری را در منزل برعهده پرستار هوم کا بگذارید می‌توانید از ویزیت پزشک متخصص نیز استفاده کرده و مراقبت بهتری از بیمار خود بعمل آورید.

برای ارتباط با هوم کا دو پل ارتباطی برای مشترکین در نظر گرفته شده است: آدرس وب‌سایت www.homeca.ir و شماره تماس 02191025595 .

چه زمانی درخواست پرستار در منزل بدهیم؟

امروز خدمات پرستاری در منزل طیف وسیعی دارد و تنها به ارائه خدمات تزریقات و پانسمان و یا دستیار پزشک محدود نمی‌شود. افراد معمولا به دلایل زیر درخواست پرستار در منزل می‌کنند:

  • بیمار کاملا بستری باشد و نیاز به مراقبت پرستاری داشته باشد.
  • بیمار به مراقبت‌های پرستاری نیاز دارد اما نمی‌تواند در بیمارستان بستری شود.
  • بیمار تحت نظر پزشک است و باید پل ارتباطی بین بیمار و پزشک باشد، جهت تهیه گزارش دقیق از وضعیت او.
  • سالمند در منزل تنهاست و توانایی مراقبت از خود را ندارد.
  • در منزل کودک دارید اما نمی‌توانید در منزل از او مراقبت کنید.
  • کودک یا سالمند از مشکلات حرکتی و جسمی رنج میبرند و نیاز به مراقبت پرستاری دارند.

استخدام پرستار ماهر در منزل از شرکت پرستاری در شرق تهران

اگر قصد استخدام پرستار در منزل دارید و بدنبال شرکت پرستاری در شرق تهران هستید، مرکز خدمات پرستاری و درمانی هوم کا می‌تواند در این زمینه راهنمای شما باشد. جهت اطلاع از شرایط استخدام پرستار در منزل می‌توانید بصورت آنلاین و تلفنی به نشانی‌ www.homeca.ir مراجعه کنید و یا اینکه با شماره تماس 02191025595 تماس حاصل کنید. اما برای استخدام دقت کنید که پرستار چه مهارت‌های باید داشته باشد.

از آنجایی که پرستار در منزل ممکن است چند ساعت در روز و یا حتی 24 ساعت در کنار فرد در منزل باشد بنابراین ارتباطی نزدیک با او خواهد داشت و اگر نتواند به خوبی از پس شرایط بیمار، سالمند و یا کودک بربیاید در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و چه بسا در مواردی سبب بروز آسیب و خطر برای شخص بیمار و یا نیازمند به مراقبت شود. بنابراین در هنگام استخدام و پس از استخدام چند روزی را صرف بررسی این موضوع کنید و شرایط و مهارت‌های زیر را برای پرستار در منزل خود در نظر بگیرید:

شرکت پرستاری در شرق تهران

مهارت‌های ضروری پرستار در منزل:

  • مهارت ارتباطی داشته باشد: دقت کنید که این مسئله شاید پیش پا افتاده باشد اما یکی از اولین‌ها و مهمترین فاکتورها برای تمیز دادن پرستار ماهر و پرستار نابلد است. پرستار در منزل چون ساعات زیادی را در کنار فرد سپری می‌کند باید بتواند خیلی زود با او ارتباط برقرار کند، فرد را بشناسد و به او نشان دهد که نسبت به خواسته‌ها و واکنش‌های او متعهد است.
  • سازگار باشد: اغلب پرستاران در منزل پس از چند روز حضور در محل مراقبت از بیمار، سالمند و یا کودک ممکن است از شرایط و جو حاکم بر محیط منزل ناراضی شوند. این نارضایتی را در رفتار پرستار می‌توان دید و یا اینکه درخواست قطع همکاری می‌دهند. بنابراین مطمئن شوید که پرستاری که استخدام می‌کنید توانایی سازگار شدن با شرایط منزل شما و کسی که از او مراقبت می‌کند را دارد.
  • آگاه و دارای علم در زمینه پرستاری باشد: پرستار شدن در منزل به تنهایی جهت افزایش ایمنی و سلامت عمومی بیمار، سالمند و کودک کفایت نمی‌کند. بسیاری از پرستاران نمی‌توانند در شرایط اضطراری واکنشی سریع و درست از خود نشان دهند و یا اینکه تنها چند مهارت بخصوص دارند. بنابراین باید مطمئن شوید اگر فرد در منزل شرایط بخصوصی دارد پرستار درمورد آن شرایط ویژه علم و آگاهی کافی را دارد.
  • جزئی نگر باشد: این دغدغه خانواده‌هایی است که در منزل از بیمار مراقبت می‌کنند، بخصوص بیماران بستری CCU و ICU که مراقبت‌های ویژه نیاز دارند. پرستار باید بتواند علائم و واکنش‌های بیمار را خیلی زودتر از سایرین متوجه شود و نیاز‌های اولیه بیمار تحت پرستاری‌اش را تشخیص بدهد. این مهارت پرستار در مواقعی که بیمار تحت نظر پزشک است به کمک خواهد آمد.
  • بتواند روحیه بیمار را افزایش دهد: نکته مهم در بهبود بیماران بستری در منزل این است که بیش از درمان‌های پزشکی و دارویی در اغلب موارد نیاز به روحیه و امید بهبودی دارند. پرستار در منزل علاوه بر رسیدگی به امور محوله باید قدرت همدلی و امید دادن به بیمار را نیز داشته باشد. موارد استرس‌زا را تشخیص دهد و از خانواده درخواست کند که محیط منزل را جهت آرامش بیمار آماده کنند.

چه سوالاتی از پرستار بپرسیم؟

قبل از استخدام شما روز مصاحبه را درپیش دارید بنابراین همچون دیگر مشاغل این شغل نیز جدی است نباید جهت استخدام یک پرستار در منزل عجله کرد. جلسه مصاحبه علاوه‌بر شما برای فرد کاندید پرستاری در منزل نیز بسیار موثر و مفید خواهد بود چراکه سوالات شما باعث می‌شود متوجه شوید این شخص می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند یا نه. اما سوالاتی که باید بپرسید:

  • نام و مشخصات خانوادگی.
  • آدرس محل زندگی.
  • فاصله محل زندگی یا کار پرستار تا منزل شما.
  • آیا استقامت کافی برای مراقبت از بیمار، کودک یا سالمند را دارد؟
  • قدرت مراقبت از بیمار کاملا بستری را دارد؟
  • می‌تواند در مواقعی که بیمار دچار تنش و تشنج شد او را آرام کند؟
  • درمورد ایجاد فضای آرامشبخش برای بیمار، کودک یا سالمند ایده بخصوصی دارد؟
  • برای تغذیه فرد مورد مراقبت چه برنامه‌ای دارد؟
  • هنگامی که بیمار دچار بی‌حوصلگی می‌شود چگونه به او روحیه می‌دهد؟
  • شرایط نگهداری از بیمار، سالمند و کودک را در حالی که اعضای خانواده نباشند، دارد؟
  • در انجام امور نظافتی می‌تواند به بیمار کمک کند؟
  • مهارت کافی در نگهداری از کودک را دارد؟
  • مهارت کافی برای نگهداری و مراقبت از بیمار دچار اختلال حرکتی را دارد؟
  • به انجام امور پرستاری همچون پانسمان، تزریقات و گفتاردرمانی مهارت دارد؟
  • امکان پرستاری بصورت 24 ساعته را دارد؟

شرکت پرستاری در شرق تهران

وظایف پرستار شرکت پرستاری در شرق تهران

  • انجام پانسمان و ضدعفونی کردن زخم‌ها: درصورتی که بیمار بستری در منزل دارید که به تازگی جراحی را پشت سر گذاشته و یا اینکه دچار زخم بستر شده است حتما پرستار باید بتواند در این موارد به او کمک کند. تمیز کردن جای زخم‌ها، دارو درمانی و ایجاد وضعیتی که به بهبود بیمار کمک کند از جمله مهارتهای پرستار در منزل است.
  • مراقبت از بیمار و تهیه گزارش سلامت: این کار را پرستار زمانی انجام می‌دهد که از طرف پزشک مامور مراقبت از بیمار باشد و یا اینکه پل ارتباطی بین بیمار و پزشک باشد. دراینصورت با دستور پزشک پرستار باید هر روز گزارشی دقیق از دارو درمانی و وضعیت فیزیکی و روحی بیمار تهیه و به پزشک ارائه کند.
  • تجویز داروها: درصورتی که بیمار دچار شرایط بدی باشد که خود نتواند دارو درمانی را دنبال کند و یا اینکه محدودیت‌های حرکتی داشته باشد پرستار باید در مصرف داروها و یادآوری آن‌ها به بیمار کمک کند.
  • انجام تزریقات: تزریقات دیگر مهارت پرستاران است. اگر شما بیمار بستری در منزل دارید که در روز چندبار به تزریقات نیاز دارد استفاده از پرستار در منزل به راحتی خاطر خود و بیمار منجرب می‌شود، چراکه پرستاران نسبت به تزریق انواع داروها مهارت دارند اما افراد در حالت عادی شناختی از انواع تزریقات و نحوه انجام آن ندارد.

خدمات شرکت پرستاری در شرق تهران با هوم کا

اگر به خدمات پرستار در منزل شرق تهران نیاز دارید اما نمی‌توانید بیمار را از منزل خارج کنید، نگران نباشید. مرکز خدمات پرستاری و درمانی هوم کا می‌تواند نیروی پرستاری ماهر و مجرب به شما پیشنهاد کند. کافیست از طریق آدرس وب‌سایت www.homeca.ir  و یا شماره تماس 02191025595 با هوم کا تماس بگیرید. ارائه خدمات این مرکز بصورت شبانه روزی و در تمام مناطق تهران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان