ماهان شبکه ایرانیان

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

خبرگزاری ایسنا: احمد طهرانی فرماندار خمین دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آیین گلباران بیت تاریخی امام راحل و نواختن زنگ انقلاب با اشاره به اینکه هر ساله برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی از شهرستان خمین و بیت تاریخی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، افزود: امسال نیز این روند با توجه به شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اما برنامه‌ریزی انجام شده در شهرستان به شکلی است که از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت برگزاری دهه فجری باشکوه استفاده شود.

وی تصریح کرد: هرساله جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز در خمین برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی استان و کشور، جمع محدودی از مسئولان استان و شهرستان را در بیت تاریخی امام راحل میزبان هستیم.

طهرانی بیان کرد: پس از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود همه مشکلات، دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای همه ایرانیان و جهانیان مشهود است و امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و پشتیبانی مردم بتوانیم به اهداف و آرمان‌های انقلاب دست یابیم.

فرماندار خمین افزود: 150 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری شهرستان با حداقل جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این آیین در ساعت 9.33 صبح، همزمان با ورود تاریخی امام راحل به کشور، زنگ انقلاب در بیت تاریخی ایشان نواخته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان