واکنش بعیدی‌نژاد به انتشار فیلم تفرقه‌انگیز در لندن

ایرنا: سفیر ایران در انگلیس گفت: در نامه به مراکز اسلامی شیعه و سنی در انگلیس، فیلم اخیر پیرامون‌ زندگی حضرت فاطمه(س) که به قصد ایجاد تنفر مذهبی از سوی جریان منحرف در لندن تولید گردیده، محکوم گردید.

«حمید بعیدی نژاد» روز دوشنبه در توئیتی افزود: از تمامی مراکز اسلامی درخواست گردید که متحدا ضمن محکومیت فیلم، ازطریق قانونی برای جلوگیری از پخش آن درانگلیس اقدام نمایند.
وی عنوان کرد که انتشار این فیلم تفریه‌انگیز اساس قواعد دینی و آموزه‌های پیامبر اسلام را زیر سووال می‌برد و جامعه مسلمانان اعم از سنی و شیعه، باید هوشیار باشند.

«بانوی بهشت» عنوان فیلمی است که 30 دسامبر گذشته منتشر شد. این فیلم به مهمترین مساله تاریخ شیعی در خصوص واقعه غدیر و شهادت حضرت زهرا(س) به نویسندگی یاسر الحبیب روحانی شیعه ساکن لندن می پردازد.

داستان این فیلم زندگی کودکی عراقی را روایت می‌کند که مورد تهاجم گروه‌های تکفیری قرار گرفته اما قدرت و اهمیت صبر کردن را پس از گذشت 1400 سال با تأسی از زندگی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها می‌آموزد.

این کودک پس از دست دادن مادرش، به خانه جدیدی می‌رود، جایی که مادربزرگ مهربانش داستان زندگانی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها را برای او تعریف می‌کند.

آنچه در این فیلم حکایت می‌شود در تلاش است با به صحنه کشیدن رنج‌های آن حضرت ماجرای اولین قربانی تروریسم را با ماجرای کودکی در قرن بیست و یکم تطبیق دهد.

پیش از این فیلم شماری از روحانی برجسته شیعی از جمله مرکز اسلامی انگلیس (دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در انگلستان) با صدور بیانیه‌ای مشترک نسبت به پیامدهای تحریک‌آمیز این فیلم بر امت اسلام ابراز نگرانی کرده و تصریح کردند اقدامات تفرقه‌انگیز بیانگر آموزه‌های مکبت شیعه نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان