با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

در بسیاری از سازمان‌ها برای کنترل تردد پرسنل از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌شود. دستگاه‌های حضور و غیاب معمولا با شناسایی اثر انگشت عمل کرده و افراد را شناسایی می کنند. یکی از مسائلی که در دوران همه گیری ویروس کرونا بسیار مورد اهمیت است و بارها گفته شده، این است که در حد امکان از وسایل عمومی در سازمان‌ها استفاده نشود. اما چطور می‌توان از دستگاه حضور و غیاب استفاده نکرد؟

یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی‌های جدید است که باعث می‌شود تا دیگر نیاز به دستگاه حضور و غیاب نداشته باشید.

با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

نرم افزار حضور و غیاب فینتو و مزایای آن

فینتو با رونمایی از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین خود طی چند ماه گذشته، به مشتریانش این امکان را داده تا تردد کارمندان خود را تنها با تلفن همراه ثبت کرده، و همچنین در مواقع دورکاری نیز مدیر توانایی برنامه ریزی برای امور را داشته باشد.

هدف اصلی فینتو این بوده است که مشتریانش از خدماتی خاص برخوردار شوند که علاوه بر کیفیت مطلوب بتواند بار کوچکی از مشکلات این روزها را از دوششان بردارد و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در فینتو، کارکنان شما می توانند به آسانی و با زدن یک دکمه بر روی تلفن همراهشان اعلام حضور کرده و شما نیز ار تردد پرسنل خود در لحظه مطلع شوید. به همین راحتی

سیستم تحت وب فینتو به شما این امکان را می دهد که از هرکجا به گزارشات محل کار خود دسترسی داشته باشید. همچنین تحت وب بودن فینتو باعث می شود که نگرانی های شما برای از دست دادن اطلاعات برطرف شود.

با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

این بهداشتی ترین راه برای شروع یک شیفت کاری و پایان دادن به آن است

همانطور که مقامات توصیه کرده اند، بهداشت دست یکی از اقدامات مهم در برابر گسترش COVID-19 است که باعث می شود فناوری بدون لمس راه خوبی برای حفاظت از کارکنان باشد.

نرم افزار حضور و غیاب فینتو سریع تر از دستگاه حضور و غیاب است

در سازمان‌های بزرگ معمولا کارمندان کمی باید در صف بمانند تا ورود و خروج خود را ثبت کنند. اما این مساله علاوه بر اینکه بهداشتی نیست و احتمال پخش ویروس را بالا می‌برد، باعث می‌شود که گاهی کارمندان زمان دقیق ورود و خروج خود را ثبت نکنند.

با فینتو کارکنان می توانند تردد خود را در لحظه ثبت کنند، که برای تیم هایی با تعداد زیادی از کارکنان که کار خود را به طور همزمان شروع می کنند، بسیار ارزشمند است.

با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

زمان کمتری را صرف گزارش گیری خواهید کرد

حضور و غیاب آنلاین فینتو این امکان را به مدیر و کارمند می‌دهد که در لحظه گزارش گیری کنند. رابط کاربری فینتو به مدیر منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا لیست تردد پرسنل را در آخر هر ماه بسیار آسان تر دریافت و گزارش کند. همچنین کارمندان می‌توانند گزارش خود را در هر لحظه چک کنند و نیاز به ارتباط با منابع انسانی ندارند.

با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

قابلیت استفاده از فینتو در ایام دورکاری

فینتو این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید برای هر کدام از کارمندان خود، چندین محل کار مختلف ثبت کرده و آنها نیز فقط در محدوده‌ای که شما مشخص کرده اید حق تردد داشته باشند. با استفاده از این امکان در مواقع دورکاری می توانید برای کارمندان خود محل کاری خاص تعریف کرده و محدوده آن را بر روی منزل آنها قرار دهید. همچنین این ویژگی برای شرکتهایی که دارای چند شعبه هستند نیز بسیار کارآمد است.

همچنین فینتو دارای پشتیبانی بسیار خوب بوده که می توانند شما را در تمام مراحل همراهی کنند.

امکان اتصال به حقوق و دستمزد فینتو

فینتو به تازگی ویژگی جدیدی را برای نرم افزارهای خود اضافه کرده است که کاربران می‌توانند به کمک آن نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار حضور و غیاب فینتو را به متصل کرده و از آن استفاده کنند.

این ویژگی به مدیران کمک خواهد کرد تا به ساده ترین شکل ممکن میزان دستمزد پرسنل خود را محاسبه و مدیریت کنند.  نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو به گونه ای طراحی شده اند که هر شخصی بتواند از آنها استفاده کند.

تصور کنید که کارمند شما تردد خود را ثبت کرده و پس از آن نرم افزار حقوق و دستمزد شما به سادگی میزان حقوق و دستمزد کارمند را محاسبه می‌کند.

امکان استفاده از حضور و غیاب فینتو از همین حالا

فینتو معتقد است که فناوری‌های نوین باید بدون نیاز به خرید سخت افزار گران قیمت و یا قیمت بالا در دسترس عموم قرار گیرد. از این رو شما می‌توانید همین حالا به مدت 30 روز به صورت رایگان شروع به استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو کرده و از آن لذت ببرید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان