تست روانشناسی؛ از سایه شخصیت خود چه می‌دانید؟

از طرف دیگر هرچه سعی در سرکوب سایه یا همان جنبه‌ی حقیر و وحشی وجود خود داشته باشیم، قوی‌تر و وحشی‌تر می‌شود. هرچه کمتر به سایه توجه کنیم، سیاه‌تر و پررنگ‌تر می‌شود.

سایه، بخشی واقعی از وجود ما است و ما با سرکوب آن، خود را از تعادل و یکپارچگی شخصیت محروم می‌کنیم.

از طرف دیگر هرچه سعی در سرکوب سایه یا همان جنبه‌ی حقیر و وحشی وجود خود داشته باشیم، قوی‌تر و وحشی‌تر می‌شود. هرچه کمتر به سایه توجه کنیم، سیاه‌تر و پررنگ‌تر می‌شود.

حال در این تست، شما یکی از تصاویر زیر را انتخاب کنید تا اطلاعات بیشتری از خودتان کسب کنید. ابتدا در این تصویر چه می‌بینید؟
 
شخصیت شناسی
خرس: اگر اولین چیزی که در تصویر متوجه می‌شوید، خرس است پس یک نبرد در قلب شما اتفاق می‌افتد، این نبرد همیشه در جریان است و شما احتمالاً هنوز از کودکی آن را به یاد دارید.

خرس نماد تمام نیرو‌های ناخودآگاه است که هرگز آشکار نشده اند، خود سایه شما در شما بسیار قدرتمندتر است و مانند یک خرس قدرتمند سرنوشت شما را پیش می‌برد و آینده شما را خلق می‌کند. هنگامی که میل و علاقه شما بیدار می‌شود با مقادیر زیادی انرژی روبرو می‌شوید که می‌تواند واقعاً خلاق یا مخرب باشد.

شما به سختی می‌توانید این انرژی‌ها را مدیریت کنید و هرچه بیشتر سعی کنید آن‌ها را متراکم کنید شدت و خستگی آن‌ها بیشتر می‌شود. شما یک نیروی شدید طبیعت هستید که حتی توسط شما قابل کنترل نیست، در آغوش گرفتن عاقلانه‌تر خواهد بود.

شما باید بیاموزید که چگونه خود را زمین بزنید وقتی انرژی بیش از حد است و مهمتر از همه اینکه چگونه خود را از طریق مراقبه و عشق آرام کنید، هنگامی که احساسات خود را در آغوش می‌گیرید قادر به کار‌های بزرگ هستید.

کوهستان: اگر اولین چیزی که متوجه می‌شوید کوهستان است، کار شما در حال انجام است. در حقیقت شما یک رویه کیمیاگری هستید که همیشه نیاز به هوشیاری دارد و هر از چند گاهی فداکاری می‌کنید.

این کوه برای کیمیاگران نماد جاده است که سخت است و برای صعود به بالای آن نیاز به تلاش دارد، اما قله کوه مکانی تنهاست که فقط یک نفر می‌تواند روی آن بایستد. در اعماق قلب خود فکر می‌کنید که فقط شما می‌توانید خودتان را درک کنید، اما آیا این درست است؟ شاید با دیگران و خودتان صادق نبوده باشید. برای قبولی، باید قلب خود را باز کنید.

عشق همه چیزی است که احتیاج داریم. عشق همه چیزی است که تو نیاز داری. کیمیاگران معتقدند که سنگ فیلسوفان در بالای کوه نیست بلکه در قلب آن قرار دارد. شما روح شگفت انگیزی دارید که نه با دستاوردهایش بلکه همان گونه که هست باید از آن قدردانی کرد.

درختان: اگر اولین چیزی که در این تصویر مشاهده می‌کنید جنگل با درختان آن است، پس خود سایه شما بسیار اجتماعی‌تر از آن است که احتمالاً تصدیق می‌کنید.

درختان جنگل همیشه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، بیش از آنچه ما حتی می‌توانیم درک کنیم، ریشه‌های آن‌ها به طور متقابل انتقال و دریافت سیگنال از یکدیگر را نشان می‌دهد، آن‌ها را در مورد باران آگاه می‌کند و به آن‌ها در مورد تمام خطرات هشدار می‌دهد.

درختان صحبت می‌کنند و شما نیز باید صحبت کنید. شما باید بیشتر با دیگران در اطراف خود ارتباط برقرار کنید.

همه ما با طبیعت در ارتباط هستیم. روی آوردن به او به ما کمک می‌کند تا لذت و محبت را دریافت کنیم، شما در گذشته آسیب دیده‌اید، اما اجازه ندهید این بر شما تأثیر بگذارد. دوستان بیشتری پیدا کنید، بیرون بروید و معاشقه کنید، بخندید، گریه کنید و بیشتر زندگی کنید!

حالا زمان بیان همه این احساسات قدرتمندی است که پنهان کرده‌اید، هرچه بیشتر تجربه کنید، قدرتمندتر خواهید شد.

ماه: اگر اولین چیزی که در این عکس متوجه شده اید ماه کوچک و ستاره‌های آن است، پس شما متعلق به این جهان نیستید.

شما یک نیروی درخشان در دنیای پری‌ها هستید که توسط ارواح و موجوداتی که در قلمرو ما نیستند لمس شده اید. شما از معدود افرادی هستید که با نیرو‌های نامرئی این جهان در ارتباط هستید. در رویا‌های خود، شما به طور مداوم پری‌ها و فرشتگانی را که به شما مشاوره می‌دهند، بازدید می‌کنید.

رویاهایتان را بنویسید. این به شما کمک می‌کند که اطلاعات بیشتری در مورد خود کسب کنید. از طرف دیگر سعی کنید بیشتر با این دنیا ارتباط برقرار کنید، زیرا این امر به شما کمک می‌کند تعادل بیشتری در زندگی خود کسب کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان