تست روانشناسی؛ عشق را با چه زبانی ابراز می‌کنید؟

یکی با وقت شناسی، دیگر از طریق کمک کردن یا شاید شخصی بوسیله جادوی کلمات عشق خود را به عزیزانش نشان دهد.دسته ای دیگر هم هستند که هدیه دادن را برای ابزار محبت خود انتخاب می کنند.

برای اطلاع از زبان خودتان در عشق این تست روانشناسی را انجام دهید. هرکس برای ابراز محبت خود به دیگران روشی خاص دارد که به گونه ای متفاوت این حس را منتقل می کند.

یکی با وقت شناسی، دیگر از طریق کمک کردن یا شاید شخصی بوسیله جادوی کلمات عشق خود را به عزیزانش نشان دهد.دسته ای دیگر هم هستند که هدیه دادن را برای ابزار محبت خود انتخاب می کنند.

حال در این تست روانشناسی شما یکی از تصاویر زیر را انتخاب می‌کنید که زبان عشق تان را مشخص می کند.
 
شخصیت شناسی

مردی سرخ پوش: اگر اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را جلب کرد، مردی سرخ پوش بود، زبان عشق تان، وقت شناسی است.
 
برای توضیح بهتر این مفهوم فرض کنید با یکی از عزیزان خود قرار ملاقات دارید. اگر سر موقع رسیدن به آن قرار برایتان اهمیت بسیاری داشته باشد، بنابراین زبان عشق شما وقت شناسی است و از این طریق علاقه خود را به دیگران نشان می دهید.
 
مردی که روی زانو نشسته است: اگر اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را جلب کرد ، آن مرد خم شده روی زانوهایش است، زبان عشق شما انجام خدمات یا فداکاری است. شما معمولا با انجام کار‌های شخص مورد علاقه و کمک کردن به او محبت خود را نشان می دهید.

چهره‌ای پنهان: اگر در تصویر مورد نظر متوجه چهره‌ای پنهان شده باشید، زبان عشق شما جادوی کلمات هستند و با جاری کردن واژه ها روی زبان خود قلب دیگران را تسخیر می کنید.

مردی در سایه: اگر مردی را در سایه دیدید، زبان عشق شما هدیه دادن است و متقابلا دریافت هدیه شما را بسیار خوشحال می کند. این راهی است که عشق و علاقه خود را به دیگران نشان می دهید و از طریق آن متوجه محبت دیگران به خودتان می شوید. فراموش نکنید که خرید حتی یک شاخه گل یا شکلات در این باره معجزه می‌کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان