برای یک آکواریوم زیبا به سراغ چه کسی برویم؟

کار با اهالی فن : آکواریوم ها علاوه بر این که می توانند بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی هر فضایی تاثیر گذار باشند

کار با اهالی فن : آکواریوم ها علاوه بر این که می توانند بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی هر فضایی تاثیر گذار باشند. خواص درمانی نیز دارن. دیدن ماهی های در حال حرکت از استرس هر فردی می کاهد و وجود ماهی های زنده می تواند پویایی خاصی را به فضا ببخشد. ماهی ها تنها موجودات خانگی هستند که در آپارتمان ها باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه ها نمی شوند. آکواریوم ها می توانند پیوند دهنده خانه و محیط زیست باشد و تکه ای از طبیعت زنده در خانه شما باشد. شرکت آب سکون یکی از شرکت های طراحی آکواریوم در ایران است که طراحی آکواریوم و استخر های پروژه های بسیار شاخصی نظیر خانه چرخان شریفی ها (خانه ای که نشریات بین المللی زیادی قبلا در مورد آن نوشتند و مطالبی در چیدانهنیز منتشر شده) بر عهده داشته است.پس با چیدانه همراه باشید تا با هم نگاهی به فعالیت های شرکت آب سکون بیاندازیم. 

طراحی یک آکواریوم در نشیمن یک خانه

اگر فضای خانه برایتان کسل‌کننده شده و احتیاج به یک تغییر اساسی دارید؟ یکی از المان‌هایی که جایش در بسیاری از خانه‌ها خالی است، آکواریوم است. آکواریوم خانه را به مکانی زیبا‌تر، آرام‌تر و دوست داشتنی‌تر تبدیل می‌کند. جالب است بدانید امروزه ساخت آکواریوم به شکلی کاملا تخصصی انجام می‌شود و با ذهنیت شما از راسته‌ها و مغازه‌های تک فروشی آکواریوم کاملا متفاوت است. با انجام این محاسبات و با توجه به ابعاد و حجم آکواریوم است که قطر شیشه مشخص می‌شود. آب سکون از شرکت‌های پیشتاز در این زمینه است. شرکتی که رسالت فعالیت خودش را می‌داند و برای آن برنامه‌های بسیاری دارد.

مطلب پیشنهادی : 5 معمار زن ایرانی که دنیا را جای بهتری برای زندگی کردند!

تزیین دیوار های اتاق نشیمن یک خانه به وسیله آکواریوم

آب سکون تمام دستاوردهای قابل تامل‌اش در حوزه آکواریوم و آب نماسازی را با مخاطبانش در سایت‌ شرکت به اشتراک می‌گذارد. آب سکون سایت جالبی دارد که هر چند وقت یک بار با خبری جدید از دنیای عظیم ماهی‌ها، آکواریوم، فضاسازی و... شما را شگفت زده می‌کند. اولین باری که خبر نامه این سایت را در ایمیلم باز کردم با این جمله رو به رو شدم: رسالت ما دلنشین کردن فضای کار و زندگی است، چنانچه شما هم با ما هم مسیر هستید اینجا کلیک کنید. همین یک جمله برای بازدید از سایت آب سکون کافی بود. این شرکت ماموریت و رسالت خودش را می‌داند که نشان دهنده بلند نظری و چشم انداز مدیران این شرکت است. آب سکون بیش از 20 سال قدمت دارد.

مطلب پیشنهادی : اقیانوس در آشپزخانه شما

طراحی آکواریوم در مطب دندانپزشکی

 پایداری در این صنف بی‌شک رمز موفقیت برادران علی خانی است. آن‌ها کارشان را در سال 71 و از یک مغازه عمده فروشی لوازم آکواریوم شروع کرده‌اند و سپس مغازه آن‌ها به بزرگ‌ترین آکواریوم فروشی منطقه افسریه تهران تبدیل می‌شود. کم کم با توجه به نیاز بازار این کار را توسعه می‌دهند. آبسکون از سال 80 فعالیت فروشگاهی‌اش متوقف و در قالب یک شرکت تخصصی در حوزه آکواریوم به کار خود ادامه می‌دهد. مهندس علی خانی مدیر شرکت آبسکون می‌گوید؛ اولین کاتالوگ نمونه آکواریوم‌های اجرا شده در این صنف متعلق به شرکت آب سکون است. او می‌گوید در آن روز‌ها همه از ما می‌پرسیدند مگر کسی هم برای آکواریوم کاتالوگ تهیه می‌کند؟! اما بالاخره دوراندیشی آن‌ها کار خودش را کرد و این روزها آب سکون در صنف خودش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد..

مطالب پیشنهادی : استخر شیشه ای رویایی در ویلای لواسان

طراحی آکواریوم در کنار استخر در یکی از برج های تهران

علی خانی می‌گوید: برای اجرای دکور داخلی آکواریوم‌ها از تزئینات بازاری استفاده نمی‌کنیم، بلکه برای هر کار، دکور داخلی متناسب با محل پروژه و ماهی‌هایی مناسب در نظر می‌گیریم. حتی برای دکور اطراف فضای اکواریوم هم ایده‌هایی داریم که با نظر کارفرما اجرا می‌شود. مهم‌ترین کار ما ایجاد شرایط زیستی مناسبی برای ماهی‌ها است. بنابراین تمامی مواد مورد استفاده در فرآیند ساخت دکور داخلی، کاملا ایمن برای شرایط زیستی ماهی است.

مطلب پیشنهادی : آکواریوم های آرامش بخش در ایران

استفاده از آکواریوم بزرگ دیواری در استخر

آب سکون سازنده آکواریوم آب شیرین و شور و آب نما در اشکال و ابعاد گوناگون است و حتی تیم‌هایی تخصصی به صورت مجزا در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری دارد. این شرکت از شیشه‌هایی ایمن، با ضخامت‌های محاسبه شده برای هر پروژه استفاده می‌کند و در مورد پروژه‌های بزرگ هم راهکارهایی جالب دارد. آب سکون بیشتر در زمینه ساخت آکواریوم‌های بزرگ مطرح است، اما این شرکت پروژه‌های خانگی هم اجرا می‌کند. علی‌خانی می‌گوید برای ساخت آکواریوم، اول از محل بازدید می‌کنیم و بعد بسته به فضایی که در اختیار داریم و نظر کارفرما کار طراحی را شروع می‌کنیم.

طراحی اکواریوم با قاب چوبی در نشیمنی به سبک کلاسیک

داشتن یک آکواریوم در اتاق کار، منزل، لابی مجتمع و ... هم برای خودتان لذت بخش خواهد بود و هم برای کسانی که به ملاقات شما می‌آیند. در طول روز و زمان استراحت هم می‌توانید سری به ماهی‌های آکواریوم‌تان بزنید. ابعاد آکواریوم با متراژ اتاق شما رابطه مستقیم دارد. بنابراین در یک اتاق کوچک، از یک آکواریوم بزرگ استفاده نکنید. مگر اینکه آن فضا را اتاق آکواریوم یا مامن آرامش بنامید! حتما برای انتخاب ماهی‌ها و اینکه دوست دارید آکواریوم شما مختص ماهی‌های آب شیرین و یا شور باشد، با یک کار‌شناس در این صنف مشورت کنید. 

مطالب پیشنهادی : حوض، قلب معماری سنتی ایران

8 ایده طراحی دکوراسیون که معجزه می کند

طراحی سقف در دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی ویلای روستایی تام کروز

شما می توانید سوالات خود درباره معماری داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ویلای خود را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

گزارشگر : شیرین کرمی ؛ گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان