شانه موی شما در مورد شخصیت‌ زنانه شما چه می‌گوید؟

شانه یا برسی که روزانه از آن استفاده می‌کنید، ناگفته های زیادی از شخصیتتان را برملا می کند.

انواع شانه و تأثیر بر شخصیت شما
 

شانه یا برسی که استفاده می‌کنید، حرف‌های زیادی درباره شخصیتتان دارد. تحقیقات روانشناسی نشان داده است که برس یا شانه‌ای که افراد برای شانه کردن مو‌های خود استفاده می‌کنند، حرف‌های زیادی درباره شخصیت آن فرد دارد.

با توجه به این مسئله، تست روانشناسی خاصی برای شما آماده کرده‌ایم که ناگفته‌های شخصیتتان را برای شما برملا می‌کند. پس شانه یا برسی که بیشتر استفاده می‌کنید، انتخاب کنید و درباره خودتان بیشتر بدانید.

شماره 1: گرما و سادگیتان، شما را از سایر خانم‌ها متمایز می‌کند. برخی از افراد فکر می‌کنند شما خیلی ساده هستید. هرچند این اولین فکری است که با دیدن شما به ذهن آن‌ها خطور می‌کند. شما در زندگی هماهنگی خاص خود را دارید و هرگز توهین نمی‌شنوید. در حقیقت، شما هیچوقت صدمه نمی‌بینید چراکه اعتقاد دارید فقط افراد ضعیف حس‌های منفی را تجربه می‌کنند.

هیچوقت زمان خود را با موضوع‌های منفی نگذرانید و در عوض، از تک‌تک لحظه‌های شاد زندگیتان استفاده کنید. از هر شخصی که نسبت به او حس منفی دارید، دوری کنید. شما زنی هستید که به حقیقت زندگی رسیده است.

شماره 2: شما یک خانم محترم هستید که با روی خوش صحبت می‌کنید، لبخند می‌زنید و به ندرت ناراحت می‌شوید و بیشتر علاقه به پوشیدن دامن و لباس زنانه دارید، اما لباس‌های رسمی هم برای شما مناسب است. کیفیت زنانه خود را کم نکنید چرا که همین کیفیت و ویژگی‌های شماست که شما را زیباتر و مهربان‌تر می‌کند. با این وجود، اصلا علاقه‌ای به رهبر بودن ندارید.

شماره 3: شما به صورت باورنکردنی قابل تغییر هستید و نظرتان را به سرعت نور عوض می‌کنید و به همین خاطر برای دیگران سخت است که شما را دنبال کنند، اما شما نباید نگران باشید، چون هنوز افرادی هستند که با تغییرات شما همراه می‌شوند.

شما بر خلاف داشتن طبیعتی تغییرپذیر، چند مزیت هم دارید. شما فردی مهربان هستید که همیشه به افرادی که به کمکتان نیاز دارند کمک می‌کنید. شما اغلب شغلتان را تغییر می‌دهید، زیرا اعتقاد دارید که تغییر همیشه خوب است.

شماره 4: سادگی و تواضع شما نسبت به دیگر زن‌ها فرق دارد. شما هرگز انسان مهمی نمی‌شوید و هر سؤالی را به سادگی هرچه تمام‌تر پاسخ می‌دهید و همیشه حقیقت را به مستقیم‌ترین شکل می‌گویید. بعضی از زن‌ها ممکن است از شما خوششان نیاید، چون آن‌ها هستند که آمادگی شنیدن حقیقت را ندارند.

با این حال، آن دسته از دوستان شما که با حقیقت موافق هستند، شما را بخاطر این راستگوییتان تحسین می‌کنند و به توصیه‌های شما عمل می‌کنند. شما همیشه لباس‌های راحت می‌پوشید و همه چیز را آنگونه که هست، می‌پسندید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان