هشدار برای تیم سوم جام جهانی؛

خنجری که تیم‌های بلاتکلیف به فوتسال می‌زنند/یک سوم لیگ تعطیل است!

لیگ برتر فوتسال در حالی کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود که نزدیک به یک سوم تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بلاتکلیف هستند!

خنجری که تیم‌های بلاتکلیف به فوتسال می‌زنند/یک سوم لیگ تعطیل است!

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتسال از ششم تیرماه آغاز می شود و در حالی که زمان زیادی تا شروع این رقابتها باقی نمانده است، بسیاری از تیم ها «هنوز اندر خم یک کوچه» مانده‌اند. پنج تیم از 14 تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال که نزدیک به یک سوم شرکت کنندگان لیگ به حساب می آیند، در حال حاضر در نقطه صفر قرار دارند و نه تنها تکلیف بازیکنان و کادر فنی آنها مشخص نیست بلکه حتی مالکیت و تیمداری آنها در ابهام است.

در صدر فهرست تیم های بلاتکلیف، دو نماینده استان قم وجود دارند. یاسین پیشرو که بعد از درگیری های زیاد مالکیت این تیم را از هیات استان قم گرفته بود، بعد از چندماه قید تیمداری را زد و حالا هیات فوتبال به دنبال واگذاری امتیاز این تیم به بخش دیگری است.

آتلیه طهران قم، دیگر تیمی است که تلاش زیادی برای صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر داشت. این تیم در رقابت نزدیک با سن ایچ ساوه و نفت امیدیه از لیگ دسته اول صعود کرد ولی رسیدن به لیگ برتر همان و آغاز بلاتکلیفی برای تیمداری همان. رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم به تازگی اعلام کرده است که در صورت ادامه شرایط فعلی و ناکامی در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ برتر فوتسال، امتیاز این تیم در یکی دو روز آینده به فروش گذاشته می شود!

مقاومت قرچک هم تیمی بود که تلاش زیادی برای صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر به کار بست و سرانجام بعد از حرف و حدیث فراوان در مرحله پلی آف، به لیگ برتر رسید. با این حال، نامشخص بودن وضعیت این تیم احتمالا تا روزهای آینده ادامه دارد. مسئولان این تیم که برای تیمداری در لیگ دست به دامن تمام مسئولان شهر قرچک از جمله فرماندار، شورای شهر و شهردار شده اند، به تازگی قطعیت ماندنشان در لیگ برتر را اعلام کرده اند!

دبیری تبریز، تیم باسابقه فوتسال ایران هم روی خواسته اش برای کناره گیری از لیگ پافشار می کند و مسئولان این تیم قصد ندارند سال آینده تیمداری کنند. رضایتنامه بازیکنان این تیم صادر شده و اکثر نفرات دبیری به تیم همشهری یعنی مس سونگون پیوسته اند.

ارژن، نماینده شیراز در لیگ برتر هم تیمی است که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمریناتش را بعد از پشت سر گذاشتن چند هفته بلاتکلیفی آغاز کرد ولی عجیب اینجاست که این تمرینات از امروز مجددا تعطیل شده است! به خاطر مشکلات مالی، مدیر باشگاه ارژن بعد از دو جلسه تمرین اعلام کرده است که تمرینات تعطیل شود تا بودجه مالی این باشگاه فراهم شود!

بلاتکلیفی یک سوم لیگ فوتسال، لیگی که قرار است پشتوانه ای باشد برای تیم ملی و سازندگی بازیکنان جوان به سان خنجری است که بر تن فوتسال فرو رفته است. در شرایطی که بازیکنان تیم ملی با کمترین امکانات در دنیا به عنوان سومی دست یافتند، باشگاه های داخلی در ابتدایی ترین گام تیمداری یعنی تامین منابع مالی مانده‌اند. موضوعی که قطعا در آینده تاثیراتش را بر بدنه فوتسال و بویژه تیم‌های ملی می گذارد و می‌تواند این رشته پرافتخار را به عقب برگرداند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر