کشته شدن پدر خواننده مشهور آمریکایی در سانحه رانندگی

شنیده ها از کشته شدن پدر نیکی میناج ، خواننده ی مشهور آمریکایی در یک سانحه ی رانندگی در جزیره ی لانگ آیلند آمریکا حکایت دارد.

کشته شدن پدر خواننده مشهور آمریکایی در سانحه رانندگی

شنیده ها از کشته شدن پدر نیکی میناج ، خواننده ی مشهور آمریکایی در یک سانحه ی رانندگی در جزیره ی لانگ آیلند آمریکا حکایت دارد.

پلیس لانگ آیلند دیروز یکشنبه مرگ رابرت ماراج 64 ساله را تأیید کرد.

ساعت 6 عصر روز جمعه ماراج در حال عبور از جاده ای در جزیره ی لانگ آیلند بود که خودرویی با او برخورد کرد.

راننده ی خودرو از صحنه ی تصادف گریخته و هنوز شناسایی نشده است. پلیس از مردم خواسته در صورتی که شاهد ماجرا بودند با ارائه ی توضیحات درباره ی حادثه ی رخ داده به شناسایی راننده کمک کنند.

ماراج پس از تصادف فوراً به بیمارستان منتقل شد اما در آنجا جان خود را از دست داد.

نیکی میناج در کنار پدر خود

نیکی میناج 38 ساله هنوز اظهار نظر رسمی درباره ی مرگ پدر خود نداشته است اما نماینده ی این رپر مشهور مرگ پدر وی را تأیید کرده است.

خبر کشته شدن پدر نیکی میناج در حالی منتشر می شود که چهار ماهی از به دنیا آمدن اولین فرزند این خواننده ی مشهور و همسرش، کنت پری می گذرد.

میناج که متولد کشور ترینیداد است و در نیویورک بزرگ شده، بارها درباره ی رابطه ی خود با پدرش صحبت کرده و تصاویری از خود در کنار او در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است..

نیکی میناج 5 ساله بود که به همراه پدر و مادرش به آمریکا مهاجرت کرد.

میناج درباره ی تجربه ی خشونت خانگی در دوران کودکی خود صحبت کرده است. او یک بار در مصاحبه ای گفت که پدرش تلاش کرده بود خانه شان را آتش بزند و کراک کوکائین مصرف می کرد.

با این حال میناج در گفتگویی در سال 2015 با نیویورک تایمز اظهار کرد که هرگز از سمت پدر خود مورد آزار و اذیت قرار نگرفته بود.

او در این مصاحبه گفت: «فقط بددهن بود. همیشه می دیدم فریاد می زند و فحش می دهد. همیشه. این باعث شد فکر کنم اینطوری ارتباط برقرار می کنند، چون دیده بودم او اینطوری ارتباط برقرار می کند.»

پدر و مادر نیکی میناج

نیکی میناج در مصاحبه ای در سال 2010 درباره ی بدرفتاری های پدر خود با مادرش، کارول صحبت کرده بود.

او در این مصاحبه گفته بود: «زیاد مشروب می خورد و مواد مصرف می کرد و وقتی این کار را می کرد پرخاشگر می شد. وقتی خانه مان را آتش زد، می خواست مادرم را بکشد.»

«مادرم قبل از اینکه همه جا آتش بگیرد از خانه بیرون زد. مسأله ی توانمند شدن زن ها همیشه در پس ذهنم است. چون دلم می خواست مادرم قوی تر می بود اما نتوانست اینگونه باشد. من اگر موفق شوم می توانم زندگی او را تغییر دهم.»

روشن نیست رابطه ی نیکی میناج با پدرش در زمان مرگ وی چگونه بوده است.

خانواده ی میناج پیش از این اتفاق هم سال دشواری را پشت سر گذاشته بودند. برادر میناج، جلانی ماراج در ماه ژانویه 2020 به جرم تجاوز به یک کودک 11 ساله به حبس ابد محکوم شد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان