گزارش مشرق؛

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

در سالگرد پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به محتشمی پور در رابطه با نفاق گروهک نهضت آزادی، سید حسن خمینی درهای بیت جماران را به روی مخالفین امام خمینی باز کرده است!

سرویس سیاست مشرق - باز شدن پای فرزندان بازرگان به حسینیه جماران و بیت امام (ره) هنوز با واکنشی از سوی اطلاح طلبانی که با نام امام به دنبال حفظ آبرویی برای خود بودند، روبرو نشده است! این واقعه نه رهبران مجمع روحانیون مبارز چون مجید انصاری و موسوی خوئینی‌ها را به جوش و خروش وا داشته و نه آن‌هایی که با عنوان جبهه پیروان خط امام برای خودشان دکان و مسندی درست کرده‌اند. انگار برای آن‌ها حدود خط امام (ره) آنقدر وسیع است که می‌توان از مرتدین جبهه ملی و همه گروهک‌ها را در خود جای دهد.

البته این بی تفاواتی سابقه تاریخی هم دارد. بیش از 10 سال قبل در خیابان تصویر حضرت امام (ره) مورد هتک حرمت قرار می‌گیرد؛ اما بزرگان و زعمای اصلاح طلب به روی خودشان هم نیاوردند که اردوکشی خیابانی آن‌ها به چه سمت و سویی رفته است و چه خساراتی به کشور وارد شده است. طبیعی است که آن جماعت با آن سابقه، چشمشان را بر آرمان‌های قدیمی خود بسته و برای به دست آوردن چند رأی بیشتر حاضر به ائتلاف با سکولارها و نیروهای لائیک باشند و دور آنهایی که اندیشه امام خمینی را به موزه برده‌اند؛ خیمه بزنند.

بیشتر بخوانید:

پای لیبرال‌ها بعد از 33 سال به حسینیه جماران باز شد

رابطه اصلاح طلبان رادیکال و میراث خمینی مرثیه بلند است! عیسی سحرخیز (مدیرکل مطبوعات در دولت اصلاحات) با صراحت تمام می‌گوید: «اکثر اصلاح طلبان بر خلاف گذشته، علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند» [1] اما نه خاتمی و نه سید حسن خمینی و نه وابستگان به آن‌ها واکنشی به او نشان نمی‌دهند! البته شاید این تنها سخن صادقانه یک اصلاح طلب باشد! زیرا جبهه اصلاح طلبان حتی از نام اسلام نیز گذشته‌اند[2]چه برسد به یاد فرزند مبلغ آن سید روح الله خمینی! اصلاح طلبان نشان داده‌اند عشق و ارادت به امام تنها یک ادعای تو خالی است.

اما جالب‌تر آن که بیت و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام که برای کوچکترین خطایی دست به بیانیه هستند؛ نه آن روز و نه حالا که پای مرتدین و دشمنان به خانه امام باز شده خود را مسئول ندانسته و حاضر به پاسخگویی نیستند!

خط امام دچار تحریف شده است. این را می‌توان از پیوند دشمنان به خوبی دریافت، جواد امام از اصلاح طلبان حامی خاتمی تا همین چند روز پیش گلایه می‌کرد که نام امام (ره) از یک مراسم مردمی حذف شده استٍ، اما درست سه روز بعد از آن سینه چاک دادن‌ها؛ اصلاح طلبان با نهضتی‌ها در بیت امام میتینگ انتخاباتی برگزار می‌کنند و همگی یادشان می‌رود که امام خمینی جبهه ملی و دارو دسته گروهکی را «مرتد» نامیده‌اند.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

البته که رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف‌ها و اهانت‌های صریح به امام خمینی امر جدیدی نیست. واقعیت آن است؛ که سید حسن خمینی به خوبی می‌داند که آمدن بهزاد نبوی در بیت امام چه معنایی دارد! اما او در سالگرد پاسخ تاریخی امام به محتشمی پور[3] که «نهضت آزادی» را افرادی دانست از اسلام اطلاعی ندارند و با فقه اسلامی آشنا نیستند و رفتارشان از منافقان بدتر است، فرش قرمز پیش پای آن‌ها پهن می‌کند تا با دهان کجی به نظام، آرمان امام را به انحراف بکشد.

بیش از سی سال است که اصلاح طلبان تندرو با همه آن‌هایی که شمشیر در برابر نظام تیز کرده‌اند، در یک اردوگاه حشر و نشر دارند، از نهضت آزادی و باقی مانده‌های باند تروریستی مهدی هاشمی و بهایی‌ها و گروهک نفاق تا سلطنت طلبان در ائتلاف استراتژیک با افراطی‌های اصلاح طلب قرار دارند

سید حسن خمینی خوب می‌داند راه دادن کسانی که همین 10 سال قبل در برابر نظام اسلامی اسلحه دست گرفته و به خیابان آمدند، چه معنا و مفهومی دارد و سکوت درباره ائتلاف میان اصلاحات و نهضت آزای و همچنین اجازه برای ورود این افراد به حسینیه جماران، از موضوعاتی است که متناقض با همه ادعاهای بیت امام خمینی است، بهتر است بیت امام خمینی ره موضع‌اش را با ائتلاف میان اصلاح‌طلبان و مرتدین سیاسی و مخالف امام مشخص کند؛ اگر به سکوت ادامه دهند، نشان دهنده همراهی با دشمنان امام خمینی ره هستند و این یعنی بیت امام، راه و آرمان امام را به انحراف کشیده است.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

.

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟

سید حسن خمینی چگونه راه امام را به انحراف می‌کشد؟


[1] http://kayhan.ir/fa/news/30322

[2] https://www.mashreghnews.ir/news/1180419

[3] http://www.imam-khomeini.ir/fa/c207_51502

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان