چرا کیت میدلتون هرگز در ملأعام کت خود را درنمی آورد؟

کیت میدلتون را می توان تبلیغی برای لباس هایی که به تن می کند هم دانست. از لباس های شب مجلل گرفته تا کتانی های راحت، هر چیزی که او به تن کند فروش رفتن آن در عرض تنها چند دقیقه تضمین شده است

چرا کیت میدلتون هرگز در ملأعام کت خود را درنمی آورد؟

کیت میدلتون را می توان تبلیغی برای لباس هایی که به تن می کند هم دانست. از لباس های شب مجلل گرفته تا کتانی های راحت، هر چیزی که او به تن کند فروش رفتن آن در عرض تنها چند دقیقه تضمین شده است. اما این مسأله او را از مقرراتی که همه ی اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا در مورد پوشش خود ملزم به رعایت آن ها هستند مستثنی نمی کند، مقرراتی که برخی از آن ها کمی از مد افتاده به نظر می رسند.

مثلاً وقتی دوک و دوشس کمبریج در سفر خود به کشورهای حوزه اسکاندیناوی به دیدار ولیعهدهای نروژ رفته بودند، تصاویری از کیت میدلتون منتشر شد که او را در حال صحبت با این دو عضو خاندان سلطنتی نروژ نشان می داد. نکته ی عجیبی که در عکس ها وجود داشت آن بود که کیت میدلتون با آنکه داخل کاخ نشسته بود، اما هنوز کت دولچه اَند گابانای خود را به تن داشت. اما این تنها باری نبود که این اتفاق رخ می داد و تصاویر زیادی از کیت میدلتون با کت در فضای بسته منتشر شده است. اما ماجرا چیست؟

طبق پروتکل سلطنتی، دوشس کمبریج نباید کت خود را در ملأعام از تن درآورد. اما علتش سرمایی بودن او نیست و شکی هم نیست که او در زیر کت خود لباس فوق العاده ای به تن دارد. ماجرا از این قرار است که عمل در آوردن بیرونی ترین لایه ی لباس در ملأعام، در استانداردهای خاندان سلطنتی بریتانیا امری به دور از شأن یک بانو محسوب می شود.

او حتماً در زیر آن همه لباس کمی احساس خفگی می کند، اما پیش از درآوردن کتش باید دست کم از تیررس دوربین ها خارج شود.

مگان مارکل، دیگر عروس خاندان سلطنتی بریتانیا که سال گذشته به همراه همسر خود تصمیم گرفت از مقام خود به عنوان عضو ارشد خاندان سلطنتی کناره گیری کند، برخی سنت های خاندان سلطنتی را زیر پا گذاشته است، اما کیت میدلتون اغلب پیروی بیشتری از مقررات خاندان سلطنتی داشته است. با این حال، این بدان معنا نیست که اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا همواره مقررات آن را سفت و سخت اجرا کرده اند و مواردی از زیر پا گذاشتن پروتکل سلطنتی در میان اعضای این خاندان وجود داشته است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان