ماهان شبکه ایرانیان

انتقادات صریح امام جمعه تهران از حاکمان سعودی /بی آبرو و نوکر ترامپ هستند/جهان اسلام بیدار باشد

امام جمعه موقت تهران گفت: شب قدر شب سلام و استغفار است و رحمت خداوند در این شبها سبب دفع نفوذ شیاطین در انسان می‌شود.

انتقادات صریح امام جمعه تهران از حاکمان سعودی /بی آبرو و نوکر ترامپ هستند/جهان اسلام بیدار باشد

به گزارش به گزارش خبرآنلاین، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن شب های قدر گفت: در این شبها شیطان زنجیر شده است و قدرت نفوذ شیطان اگر نگوییم به صفر می رسد، اما بسیار کم می شود.

وی افزود: شب قدر شب سلام و استغفار است و رحمت خداوند در این شبها سبب دفع نفوذ شیاطین در انسان می شود.

اهم اظهارات آیت الله امامی کاشانی را به نقل از خبرگزاری ها در زیر می خوانید؛

*در لیالی قدر شرایطی غیر عادی بر روی زمین به وجود می آید، در این شبها تحولی روی زمین به وجود می آید که سبب رقم خوردن سرنوشت انسان ها و ملت ها می شود.

*ترامپ بعد از سفر به خاورمیانه می گوید رفتیم صدها میلیارد دلار از خاورمیانه به آمریکا برگرداندیم، مگر مال آمریکا بود، غارت کردید.حاکم سعودی نوکر ترامپ است. دولت سعودی که تکلیفش معلوم است، جهان اسلام پاسخ حاکمان دروغین را بدهد.  

*امام خمینی (ره) اسلام را از حوزه‌های علمیه خارج و در خبرگزاری‌ها و تریبون‌های دنیا مطرح کردند و پرچم اسلام را بار دیگر به اهتزاز درآوردند.

* دنیا چشمانش در برابر صف‌های طولانی صندوق‌های را خیره شد. رحمت خدا به شهدا و ملت قدرشناس ایران که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

*همه باید با هم متحد و منسجم باشیم؛ اینکه دولت آمریکا جنایت می‌کند همه ملت آمریکا نیست و اینکه اسرائیل جنایت می کند این ها همه یهودیان نیستند. قرآن در این زمینه بر وحدت تأکید می‌کند. ملت مسلمان باید بدون توجه به حاکمان ظالم در برابر ظلم بایستند و قیام کنند.

* حاکمان حرمین شریفین به خدا و حرم معتقد نیستند که اگر معتقد بودند از تروریست ها و داعش را حمایت مالی و تسلیحاتی نمی کردند. هرکس با طناب حاکمان بی آبروی سعودی به چاه برود نابود می شود.

*جهان اسلام بیدار باشد تا به این وضع نباشد. ملت‌ها برخیزند و دولت‌های دیگر حمایت نکنند و به سرنوشت بی آبرویی آن ها تن ندهند.

*امام و ولایت یک هدیه برای ما بود و جانفشانی شهدا بسیار ارزشمند بود. استکبار داعش را تربیت می کند و پولش را از سعودی می گیرد و به سعودی دستور می دهد که از داعش حمایت کن. شما خودتان تروریست ها را تربیت می کنید و این همه جنایت می کنید و بعد می گویید در ماه مبارک خونریزی نکنید.

*همه باید از ندای ولی فقیه پیروی کنند، سنای آمریکا کمیته ای تشکیل داده و گفته علیه ایران اقدام کنیم و این کشور را بی ثبات کنیم. خدا و ملت ایران به دهن این ها زده است. باید مراقب باشیم در کشور آرامش و اطمینان باشد و همه متحد باشیم و به مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و ... توجه کنیم و به یک فرمان نگاه کنیم.

29219

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان