اگزما : همه چیز درمورد بیماری اگزما

اگزما : همه چیز درمورد بیماری اگزما
اگزما یک مشکل پوستی متداول است. اگر شما هم مبتلا به اگزما هستید یا فکر می‌کنید ممکن است این مشکل پوستی را داشته باشید، در زیر آموزش می‌دهیم چطور با آن مقابله کنید.

کنار آمدن با اگزما

اگر دچار اگزما هستید یک خبر خوب برایتان داریم: اگزما معمولاً تا 25 سالگی برطرف می‌شود. تا آن زمان می‌تواند با چیزهایی که موجب تحریک و تشدید اگزما می‌شوند آشنا شده و خودتان را از آنها دور نگه دارید. بعنوان مثال، اگر دچار اگزما هستید و نمی‌تواند از برخی لوازم آرایشی استفاده کنید، باید برندهایی را پیدا کنید که حاوی عطر و رنگ نباشند. متخصص پوستتان می‌تواند برندهایی را به شما معرفی کند که پوستتان را اذیت نکند.

نباید به خاطر اگزما اعتمادبه‌نفستان را از دست بدهید و زندگی اجتماعیتان هم نباید به خاطر آن از بین برود. شرکت در فعالیت های فوق‌برنامه راهی عالی برای فراموش کردن خارش اگزما است. اگر یکسری فعالیت‌های خاص اگزمایتان را تشدید می‌کند، مثل فوتبال بازی کردن، فعالیت‌هایی را به دوستانتان پیشنهاد دهید که پوستتان را اذیت نکند.

حتی اگر عرق کردن موجب تشدید اگزمایتان می‌شود، باز هم نباید از ورزش کردن دوری کنید. ورزش راه خوی برای خارج کردم استرس‌هایتان است—فقط با پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا هر ورزش دیگری که پوستتان را زیاد گرم و خشک نکند هم می‌توانید ورزش کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر