اچ آر-وی۲۰۲۲؛ کراس اوورِ فوقِ جمع و جورِ هوندا

در فاصله نسل‌های اول تا معرفی جدیدترین نسل اچ آر وی، انواع فیس لیفت، ویرایش‌های خاص و نسخه‌های ویژه بازار هدف نیز حضور دارند.

اچ آر-وی برندی در مجموعه هوندا است که برای نامگذاری کراس اوور فوق جمع و جوری که از سال 1998 روی خط تولید قرار دارد، استفاده شده است.

البته در فاصله سال‌های 2006 تا 2013 وقفه‌ای در تولید این خودرو ایجاد شد، اما در زمان مذکور باردیگر به خط تولید کمپانی ژاپنی، بازگشت.

نسل اول در سال 1998، نسل دوم در سال 2013 و نسل سوم از سال 2021 معرفی شده اند. در فاصله نسل‌های اول تا معرفی جدیدترین نسل، انواع فیس لیفت، ویرایش‌های خاص و نسخه‌های ویژه بازار هدف نیز حضور دارند. اخیرا تصاویری از نسخه ویژه بازار جهانی اچ آر-وی منتشر شده که در مطلب امروز نگاهی بدان خواهیم داشت.

این خودرو در قسمت دماغه شرایط کاملی از طراحی مینیمال را همراه خود دارد و حتی مقداری نیز نامتعارف و عجیب به نظر می‌رسد. البته چراغ‌های اصلی به مانند اکثر محصولات روز دنیا بسیار باریک شده و نگاه مرموزی را ایجاد کرده اند.

در نمای جانبی، شیب سقف شبیه به طراحی کوپه کار شده بویژه در ستون آخر که مهمترین اثر را در این راهبرد داشته است. سقف دوتکه پانورامیک شیشه‌ای حسی متفاوت را در فضای داخلی کابین ایجاد خواهد کرد. رینگ‌ها در حالت استاندارد از 16 تا 18 اینچی ارائه می‌شوند.

اما در نمای عقب شرایط متعارف تری را مشاهده می‌کنیم که در مجموع برای یک کراس اوور مناسب و قابل قبول به نظر می‌رسد. در فضای داخلی طراحی زیبای دریچه سیستم تهویه، نمایشگر تبلتی 9 اینچی ویژه سیستم سرگرمی و صندلی‌های اختصاصی هوندا را داریم.

براساس اطلاعات موجود، برای پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری تنفس طبیعی در هماهنگی با سیستم هیبرید استفاده خواهد شد. این تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک است. اچ آر-وی در یک تریم غیر هیبریدی محور جلو نیز عرضه می‌شود که برچسب قیمت ارزانتری را همراه خود حمل می‌کند.

از این محصول در ماه آوریل و همزمان با معرفی در بازار جهانی اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود.
 
نسل اول
نسل اول
نسل دوم
نسل دوم
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان