شاکی خصوصی یا عدم اجازه همسر؟

ماجرای ممنوع الخروجی مربی تیم ملی اسکی بانوان

غیبت سمیرا زرگری، مربی تیم ملی زنان اسکی در اعزام به مسابقات جهانی خبرساز شد و روایت های متفاوت و البته مغرضانه از این موضوع منعکس شد.

به گزارش مشرق، ملی‌پوشان اسکی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب پوریا ساوه‌شمشکی، سیدمرتضی جعفری، بهنام کیاشمشکی، نیما بها عاطفه احمدی، مرجان کلهر، فروغ عباسی و صدف ساوه‌شمشکی و با سرمربیگری باقر کلهر عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

پژمان مزینانی، سرپرست کمیته اسکی آلپاین در این مسابقات به عنوان سرپرست کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد. با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و قوانین سختگیرانه کشور میزبان، تیم ملی اسکی ایران پس از رسیدن به محل مسابقات فرصت بسیار محدودی برای تمرین و آشنایی با شرایط مسابقات دارد. رقابت‌ها از امروز 30 بهمن آغاز و تا 3 اسفند ادامه پیدا می‌کند.

آنچه در این میان خبرساز شد، غیبت سمیرا زرگری، مربی تیم ملی زنان بود. دیروز رسانه‌ها از ممنوع‌الخروجی زرگری به خاطر عدم اجازه همسرش نوشتند. روزنامه شرق در این رابطه نوشت:«ماجرای ممنوع‌الخروجی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان نیز مثل موارد قبلی به اختلاف‌های خانوادگی برمی‌گردد.»  

طبق اعلام فدراسیون اسکی در نبود خانم زرگر، مرجان کلهر که یکی از ملی‌پوشان به حساب می‌آید قرار است مسوولیت فنی تیم را برعهده بگیرد. آنچه به گوش رسیده این است که مدیران فدراسیون اسکی تلاش خود را تا لحظه آخر برای اعزام سرمربی تیم به کار بستند اما موفق نشدند.

با پیگیری از مسئولین مربوطه در ماجرای ممنوع الخروجی خانم سمیرا زرگری، مشخص شده نامبرده به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی در شرف طلاق از همسر خود بوده و همسر سابق او به دلیل اختلافات مالی و به عنوان شاکی خصوصی وی را ممنوع الخروج کرده است.

در واقع ممنوع الخروجی نامبرده هیچ ارتباطی به رابطه زوجیت و زن و شوهری خانم زرگری ندارد و سوءاستفاده مغرضانه رسانه های بیگانه از این موضوع در راستای زیر سوال بردن قوانین کشور صورت گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان