سپندارمذگان ، روز عشق ، زمین و زن

مناسبت ها : سپندارمذگان یکی از جشن های باستانی ایرانیان است

مناسبت ها : سپندارمذگان یکی از جشن های باستانی ایرانیان است. این روز به نام روز عشق در تقویم باستانی ایرانیان ثبت شده استاین روز به نام زمینی ثبت شده است که با رویش و زایش هر روزه ، عشق خود را به ما انسان ها ارزانی می دارد. زنان نیز در زندگی به سان زمین هستند. ایرانیان باستان نیز در این روز از زنان  که همیشه نشان باروری و رویش و سرزندگی بوده اند قدردانی می کرده اند. سپندارمذگان روز عشق ایرانی است  و در این روز  باید به هر طریقی که می توانید عشق خود را به همسر خود ابراز کنید و از او به خاطر نشاطی که به زندگی شما می بخشد قدر دانی کنید. شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که برای روز سپندارمذگان به دنبال ایده هایی هستید تا به واسطه آن بتوانید همسر خود را خوشحال کنید. ، پس با چیدانه همراه باشید تا به شما بگوید چگونه سپندارمذگان خود را جشن بگیرید.

دکوراسیون داخلی منزلتان را تغییر دهید

استفاده از پارچه های ایرانی در طراحی دکوراسیون داخلی 

خانم ها همیشه عاشق عوض کردن طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای منزلشان هستند  پس  برای ابراز عشق تان به یک خانم می توانید به فضای اتاق حس و حال عاشقانه ببخشید و آن را برای پذیرایی از همسرتان آماده کنید.برای این کار می توانید از پارچه های ایرانی استفاده کنید. این پارچه ها با رنگ های قرمز آتشین خود می توانند کار شما را برای ابراز احساستان به همسرتان راحت تر کند. از این پارچه ها می توانید برای تزئین میز غذا استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : پرده در دکوراسیون داخلی

خانه ای شیک با رنگ سال 2015

فرش های ایرانی با رنگ قرمز

می توانید از همسرتان در یک باغ زیبا پذیرایی کنید ، همان طور که می دانید سپندارمذگان روز زمین نیز هست پس اجازه بدهید تا طبیعت نیز در ابراز عشق شما به همسرتان سهیم باشد. می توانید برای تزئین فضا از المان های ایرانی مثل فرش های ایرانی ، کوسن هایی با طرح و نقش ایرانی. همه این ها می تواند در اصالت عشق شما به همسرتان تاثیر گذار باشد.

مطلب پیشنهادی : کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی!

استفاده از تابلو با رنگ صورتی در اتاق نشیمن

برای سورپرایز کردن همسرتان می توانید از یک تابلو با مضمون عشق در فضای مورد علاقه همسرتان استفاده کنید. سعی کنید رنگ تابلو در تضاد با رنگ غالب فضا باشد تا خود را بهتر نشان دهد هم چنین دقت کنید که تابلو را در جایی نصب کنید که به محض ورود همسرتان جلب توجه کند.
 

استفاده از تابلو های رنگارنگ در فضا

هم چنین می توانید به جای آن که از یک تابلو استفاده کنید ، از چندین تابلو در دیوار پشت میز غذاخوری استفاده کنید تا در هنگام خوردن غذا اززیبایی تابلو ها لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی : روش های درست چیدمان میز غذا در مهمانی ها

برای همسرتان هدیه های خلاقانه بسازید

استفاده خلاقانه از گیره

برای قدردانی از همسرتان لازم نیست که حتما هدیه ای گران بها بخرید. می توانید علاقه خود را با هدیه های خلاقانه که خودتان ساخته اید ابراز کنید. این هدیه ها به مراتب تاثیر گذار تر هستند و باعث می شوند که همسرتان متوجه شود که چقدر برای شما مهم است.

استفاده از رنگ قرمز در طراحی شمع    

یکی از هدیه هایی که می توانید برای همسرتان تهیه کنید شمع هایی هستند که به نحوی زیبا و خلاقانه تزئین شده اند. شما می توانید شمع های ساده ای را از فروشگاه ها تهیه کنید و آن ها را با استفاده از روبان های رنگی و تکه پارچه هایی که طرح و نقش های زیبا دارند تزئین کنید. می توانید برای زیبایی بیشتر از چند شمع با ارتفاع های مختلف استفاده کنید.
 

استفاده از کاموا برای تزئین کارت پستال

کارت پستال ها هم یکی از بهترین مواردی هستند که می توانید به وسیله ی آن ها علاقه خود را به همسرتان ابراز کنید. متنی که داخل کارت پستال ها نوشته می شود سالیان متمادی در یاد ها می ماند و اگر این کارت پستال ها به طرز خلاقانه ای درست شده باشند تاثیر گذاری آن ها بیشتر هم می شود. برای درست کردن این مدل کارت پستال ، می توانید شکل یک قلب را روی مقوا به وسیله سوزن سوراخ کنید سپس به وسیله کاموا یا نخ این سوراخ ها به طور نامنظم به یکدیگر بدوزید.
 

طراحی خلاقانه کارت پستال   

این کارت پستال خلاقانه هم می تواند به شما در ابراز علاقهکمک کند. برای درست کردن این کارت پستال فقط کافی است تا کمی کار با قیچی را بلد باشید.

چیدانه سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی را به شما دوستان هنرمند تبریگ میگوید و امیدوار است که همه روزها ، روز عشق باشد و همه جهان اکنده از مهر و دوستی. شما دوستان هم ایده های خود را برای روز سپندارمذگان در قسمت بحث و گفتگو با چیدانه در میان بگذارید تا همه دوستان و علاقه مندان از آن ها استفاده کنند.

منبع : نوشته شده در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر