رنگ آمیزی تخم مرغ عید نوروز با ایده های جذاب

برای تزیین سفره هفت سین اقداماتی زیادی به صورت جزئی و کلی انجام می شود. تزیین سبزه، تزیین سنجد، تزیین تخم مرغ و&#۸۲۳۰; از جمله ایده های تزیین سفره عید نوروز است. در این مطلب می خواهیم ایده های جالبی برای رنگ آمیزی تخم مرغ به شما عزیزان ارائه کنیم.

رنگ آمیزی تخم مرغ عید نوروز با ایده های جذاب

یکی از کارهایی که ما ایرانی ها برای تزیین سفره هفت سین انجام می دهیم، نقاشی و طراحی تخم مرغ سفره عید نوروز با رنگ های زیبا می باشد که با انواع رنگ می توان طرح ها و نقش های مورد دلخواه خود را بر روی تخم مرغ پیاده کرد. رنگ آمیزی تخم مرغ یکی از ارکان تزیینی ما برای سفره هفت سین است. در کنار سایر تزییناتی که برای سفره هفت سین مانند تزیین سبزه انجام می دهید، این تزیین را نیز نباید از قلم انداخت.

ایده ها و روش های متفاوت و جالب رنگ آمیزی تخم مرغ سفره هفت سین

برای رنگ کردن تخم مرغ هفت سین روش های مختلف طبیعی و غیر طبیعی وجود دارد. شما می توانید تخم مرغ ها را در آب لبو یا اسفناج، جعفری، پوست پیاز و آب انار و زرشک بجوشانید تا به صورت طبیعی به رنگ های بنفش، سبز و صورتی در آید. دومین کاری که برای رنگ زدن یا نقاشی تخم مرغ عید نوروز می توانید انجام دهید این است از اسپری های صنعتی رنگ بازار استفاده کنید. سعی کنید در هنگام رنگ کردن تخم مرغ را در جای مناسبی قرار دهید تا بقیه جاها رنگی نشود و بتوانید تخم مرغ را به زیبایی رنگ کنید. رنگ طلایی یکی از همین رنگ های فوق العاده است که برای رنک کردن بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

برای رنگ آمیزی راه های ساده تری نیز وجود دارد. همان طور که می دانید تخم بلدرچین از تخم مرغ کوچک تر است و می توانید آن ها را در کنار هم استفاده کنید. آن ها را با استفاده از کاغذهای رنگی آماده یا کاغذهای زرورقی تزیین کنید و درون سبد در کنار سفره هفت سین قرار دهید. به این صورت که می توانید این کاغذهای آماده را به دور تخم مرغ بپیچید و به همین راحتی آن ها را تزیین کنید.

تزیین تخم مرغنقاشی زیبای تخم مرغ هفت سین

تزیین زیبای تخم مرغ تخم مرغ طلایی زیبا

رنگ کردن تخم مرغرنگ کردن تخم مرغ سفره هفت سین

تزیین عالی تخم مرغرنگ کردن تخم مرغ با آبرنگ

تزیین زیبای تخم مرغ با اشکال برجستهتزیین تخم مرغ با اکلیل

رنگ کردن تخم مرغ با چسب و اکلیلتزیین تخم مرغ با اکلیل و چسب

رنگ آمیزی تخم مرغتخم مرغ رنگی

تخم مرغ رنگ شده هفت سینایده های جالب برای تزیین تخم مرغ

تخم مرغ با رنگ آمیزی زیباتزیین تخم مرغ با طرحی زیبا

رنگ آمیزی متفاوت تخم مرغطراحی و تزیین تخم مرغ

رنگ آمیزی زیبای تخم مرغمدل رنگ زدن تخم مرغ

رنگ آمیزی عالی تخم مرغایده های جذاب رنگ کردن تخم مرغ

رنگ آمیزی با ایده های جذاب برای تخم مرغتخم مرغ رنگی سفره هفت سین

رنگ آمیزی زیبای تخم مرغ عید نوروزرنک کردن تخم مرغ با انواع رنگ

رنگ آمیزی زیبای تخم مرغ با ایده جالبرنگ کردن تخم مرغ با گواش

تزیین عالی تخم مرغنقاشی روی تخم مرغ با آبرنگ

تزیین تخم مرغ با اشکال برجستهتزیین تخم مرغ با اشکال برجسته

تخم مرغ رنگی زیبا

تخم مرغ را می توانید درون قهوه یا نسکافه بجوشانید و به رنگ دلخواه در آورید. یکی دیگر از راه های ابتکاری برای تزیین تخم مرغ این است که شما دو طرف تخم مرغ را سوراخ کنید و محتویات آن ها را خالی کنید. آن گاه روی این تخم مرغ ها را به شکل زیبایی نقاشی کنید.

در ادامه نخی از درون این تخم مرغ ها رد کنید و آن ها را به طرز زیبایی به شکل یک ریسمان در کنار هم قرار دهید. شما می توانید روی تخم مرغ را با گواش، آبرنگ، ماژیک و… نقاشی کنید.

نقاشی روی تخم مرغ هفت سیننقاشی روی تخم مرغ با اشکال برجسته

نقاشی روی تخم مرغ سفره هفت سیننقاشی روی تخم مرغ با آبرنگ

تزیین تخم مرغ عید نورزونقاشی روی تخم مرغ با اکلیل و چسب

رنگ کردن تخم مرغ هفت سینتخم مرغ رنگی

اشکال برجسته رنگ آمیزی شده روی تخم مرغ هفت سین

نقاشی تخم مرغ برای سفره هفت سین

یکی از اجزایی ثابت سفره هفت سین تخم مرغ است که نماد رشد و باروری به شمار می رود و سمبل شکوفایی می باشد و همانطور که افراد برای چیدمان و انتخاب نوع و مدل هفت سین حساسیت به خرج می دهند به همان میزان نیز در انتخاب طرح نقاشی شده روی تخم مرغ های سفره هفت سین اهمیت می دهند و با نزدیک شدن به سال نو به دنبال طرح ها و ایده های جدید برای نقاشی روی تخم مرغ می باشد.

برای نقاشی روی تخم مرغ می توان از نمادهای خود سفره هفت سین استفاده کرد یعنی طرح سیر، سنجد، سبزه، تنگ ماهی و … را روی تخم مرغ ها کشید و یا اینکه طرح گل های زیبای بهاری و دیگر گل ها را نقاشی کرد، همچنین کشیدن خاتون و یا عمو نوروز روی تخم مرغ ها نیز می تواند زیبای و جلوه بی نظیری به سفره هفت سین ببخشد. نمونه های متنوع از این مدل نقاشی های روی تخم مرغ را در ادامه این بخش به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از دیدن این طرح ها خرسند شوید و بهترین طرح را روی تخم مرغ هفت سین خود نقاشی و رنگ آمیزی کنید.

نقاشی فوق العاده تخم مرغ هفت سین

قشنگ ترین رنگ آمیزی تخم مرغ

نقاشی بی نظیر تخم مرغ هفت سین

نقاشی جالب تخم مرغ هفت سین

نقاشی منحصر به فرد تخم مرغ هفت سین

نقاشی قشنگ تخم مرغ هفت سین

نقاشی جدید تخم مرغ هفت سین

جدیدترین رنگ آمیزی تخم مرغ

نقاشی تخم مرغ با طرح دوست داشتنی

متفاوت ترین رنگ آمیزی تخم مرغ

نقاشی تخم مرغ با طرح عالی

نقاشی تخم مرغ با طرح جذاب

نقاشی تخم مرغ با طرح گل

نقاشی تخم مرغ با طرح جدید

نقاشی تخم مرغ با طرح پروانه

عالی ترین رنگ آمیزی تخم مرغ

نقاشی هنرمندانه تخم مرغ هفت سین

نقاشی متنوع تخم مرغ هفت سین

نقاشی دوست داشتنی تخم مرغ هفت سین

نقاشی تماشایی تخم مرغ هفت سین

همچنین می توانید بدنه تخم مرغ را غرق در چسب کنید و آن گاه اکلیل بر روی این چسب ها بریزید. در این صورت بافت زیبایی برای تخم مرغ ایجاد می کنید. اگر دستی توانا در نقاشی دارید، اشکال متنوع و زیبایی را می توانید روی تخم مرغ پیاده کنید. امیدواریم ایده های جالب و متنوع ذکر شده در زمینه رنگ آمیزی تخم مرغ, راه کارهای لازم را برای یک تزیین زیبا به شما ارائه کرده باشد و بتوانید یک تزیین فوق العاده برای سفره هفت سین انجام دهید و از آن لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان