نکات سایه زدن چشم برای افزایش جذابیت چشم ها

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع نکات سایه زدن چشم مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

نکات سایه زدن چشم برای افزایش جذابیت چشم ها

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که در میکاپ چشم ها از آن استفاده زیادی می شود سایه چشم است و اگر شما با نکات سایه زدن چشم آشنا باشید می توانید میکاپ چشم زیبا و جذاب تری داشته باشید و در مهمانی و مجالس بدرخشید.

نکات سایه زدن چشم برای خانم ها و دختران جوان

کشیدن سایه چشمd مناسب باعث ایجاد جذابیت در فرم چشم ها می شود از این رو بهتر است شما در هنگام میکاپ چشم هایتان مدل سایه چشمی مناسب را برای کشیدن انتخاب کنید. در ادامه نکات سایه زدن چشم برای چشم ها با فرم مختلف را پیش رو خواهید داشت.

کشیدن سایه چشم

ترفندهای سایه زدن چشم

1. تهیه ابرازی مناسب برای کشیدن سایه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از برس معمولی برای کشیدن سایه استفاده نکنید. ست برس سایه چشم شامل برس های ترکیب کننده و زوایه دار می باشد که برس های معمولی این ویژگی را ندارند همچنین به کمک برسی با جنس خوب ترکیب کردن رنگ سایه ها آسان تر می شود بنابراین بهتر است از برس موی طبیعی برای ترکیب کردن رنگ سایه چشم استفاده نمایید و در آخر نیز برای محو کردن سایه ها از برسی تمیز استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای کشیدن سایه نباید از انگشت استفاده نمایید همچنین برای محو کردن سایه چشم نیز از گوش پاک کن استفاده نکنید.

زدن سایه چشم

2. قبل از زدن سایه چشم بهتر است به پشت پلک هایتان پرایمر بزنید تا سایه چشم روی پلک چشم ها مدت زمان طولانی تری بماند و علاوه بر این سایه پخش نشود همچنین سایه چشم را بهتر است از بین جنس های باکیفیت انتخاب نمایید.

نکات طلایی برای سایه زدن چشم

3. برای آرایش چشم ها ابتدا پرایمر سپس سایه بزنید و بعد به کمک خط چشم و ریمل به چشم هایتان فرم و حالت بدهید سپس از فونداسیون و کرم و کانسیلر استفاده نمایید تا سایه زیر چشم ها نریزد.

مدل سایه چشم زنانه

4. در هنگام خرید سایه چشم به مواد تشکیل دهنده آن که روی لیبل نوشته شده است توجه کنید.

5. در هنگام زدن سایه چشم ها باید آن ها را باز نگه دارید تا سایه را دقیقا روی پلک بزنید و سایه چشمی منظم و خارج از رده نداشته باشید.

6. از سایه با رنگ سفید برای پایه رنگ های دیگر سایه استفاده نمایید زیرا این کار باعث می شود تا رنگی که پشت پلک هایتان می زنید جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

نحوه زدن سایه چشم ها

7. امروزه آرایش تک رنگ مد شده است و شما می توانید به کمک قلم آرایشی از رنگی که برای زدن رژگونه استفاده کرده اید برای زدن سایه چشم نیز استفاده کنید.

8. در هنگام انجام میکاپ صورت ابتدا سایه چشم بزنید.

9. رنگ سایه را متناسب با رنگ چشم هایتان انتخاب کنید. سایه آبی برای چشم های قهوه ای انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما چشمانی سبز دارید بهتر است از سایه رنگ تیره برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید. اگر تمایل دارید میکاپ چشم جذاب تری داشته باشید می توانید چند رنگ متضاد سایه را با یکدیگر ترکیب نمایید.

نحوه زدن سایه چشم

10. اگر شما اطلاعی در زمینه انتخاب رنگ سایه چشم ندارید بهتر است با افراد حرفه ای و متخصص مشورت کنید.

11. سایه ها با رنگ تن جواهری برای خانم ها با پوست گندمی انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر پوست شما روشن می باشد و چشم هایی روشن دارید بهتر است از رنگ غلیظ سایه چشم نظیر آبی و بنفش تیره استفاده نکنید.

12. قبل از زدن سایه چشم ابتدا از زیر ساز و زمینه با رنگ خنثی و رنگ مناسب برای گوشه چشم ها و روشن کننده استفاده نمایید.

آموزش زدن سایه چشم

13. سایه اکلیلی باعث جذابیت بیشتر چشم ها می شود و اگر پلک چشم های شما هنوز چروک نشده است می توانید از این جنس سایه برای زدن سایه استفاده نمایید. اگر تمایل به زدن سایه چشم ندارید می توانید مقداری اکلیل طلایی زیر ابروها بزنید که در این صورت میکاپی بی نظیر و شیک خواهید داشت.

14. برای زدن سایه بیرنگ از برس متوسط استفاده نمایید همچنین برای استفاده از سایه ها با رنگ براق نیز می توانید از برس کوچک استفاده نمایید.

15. در صورت تمایل می توانید برای کشیدن خط چشم از سایه چشم با رنگ تیره استفاده نمایید. برای کشیدن خط چشم به کمک سایه رنگ تیره می توانید برسی گرد را به رنگ تیره سایه آغشته نمایید سپس آنرا روی خط مژه های خود بکشید سپس به کمک انگشت خط چشم کشیده شده را محو کنید. برای زیباتر به نظر رسیدن خط چشم می توانید از برس زاویه دار استفاده نمایید که در این صورت بهتر است برس را مقداری خیس نمایید تا از سایه خط چشمی مایع را درست نمایید.

کشیدن خط چشم به کمک سایه تیره رنگ

16. اگر تمایل دارید چشمانی درخشان و درشت داشته باشید بهتر است در گوشه داخلی چشم ها مقداری سایه روشن بزنید. می توانید این قسمت را به کمک مداد سفید نیز روشن نمایید.

17. مدل سایه چشم را بهتر است با توجه به فرم چشم های خود انتخاب نمایید همچنین برای انتخاب رنگ سایه چشم بهتر است به رنگ پوست و رنگ چشم ها و رنگ سایر وسایل آرایشی که استفاده کرده اید توجه داشته باشید.

18. اگر تمایل دارید آرایش چشم لایت داشته باشید بهتر است از رنگ های ملایم سایه برای زدن سایه چشم استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ های ملایم را با یکدیگر ترکیب نمایید و مدل سایه چشم مناسب و زیبایی را بکشید.

بررسی نکات زدن سایه چشم

19. استفاده از رنگ های ملایم سایه برای دختران و خانم ها در رده سنی مختلف مناسب می باشد و علاوه بر این اگر آرایش چشم های شما ملایم و لایت باشد سن تان کمتر به نظر می رسد و آرایشی طبیعی خواهید داشت.

20. برای آرایش روزانه بهتر است از یک رنگ سایه چشم استفاده نمایید که رنگ مورد استفاده برای این مدل آرایش را اغلب خانم ها از بین رنگ های ملایم انتخاب می کنند.

21. برای داشتن آرایش چشم حرفه ای و سایه چشمی مجلسی می توانید رنگ های متضاد یا مکمل را با یکدیگر را با یکدیگر ترکیب نمایید.

مدل سایه چشم لایت

در این مطلب نکات سایه زدن چشم را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید مهارت لازم را در زمینه کشیدن سایه چشم بدست آورده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان