آمار گلزنان نیم فصل اول سرخپوشان؛

کمربند گلزن جور مهاجمان پرسپولیس را کشید!

تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم موفق شد ۲۱ بار دروازه حریفان خود را باز کند که در این بین سهم هافبک های این تیم موجب تعجب است!

سرویس ورزش مشرق – در فصلی که پرسپولیس علی علیپور، مهدی ترابی (تا پیش از بازگشت به پرسپولیس) و عیسی آل کثیر را در اختیار نداشت تا با حضور خط حمله خطرناکش به لیگ برگردد و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند این خط هافبک پرسپولیس بود که با درخشش در 15 بازی گذشته ضمن کمک به موفقیت تیم سهم عمده ای در گلزنی برای پرسپولیس داشته باشند.

کمربند گلزن جور مهاجمان پرسپولیس را کشید!

*مدافعان 3 گل!

از جمع مدافعان تیم پرسپولیس سید جلال حسینی با به ثمر رساندن 3 گل سرنوشت ساز که همگی 3 امتیازی بودند تنها کسی بود که از مجموع 21 گل زده این تیم در 15 بازی موفق به باز کردن دروازه حریفان تیمش شد. باقی مدافعان پرسپولیس گلی در نیم فصل اول نزدند!

کمربند گلزن جور مهاجمان پرسپولیس را کشید!

*هافبک ها 15 گل!

اما در کمربند میانی تیم پرسپولیس، هافبک ها بیشترین سهم گلزنی را داشتند. این نفرات که تعدادشان به 7 نفر می رسد 15 بار دروازه حریفان پرسپولیس را باز کرده اند و این تیم را به عنوان قهرمانی نیم فصل اول رساندند. نگاهی به این آمار که احمد نوراللهی(6گل)، امید عالیشاه، وحید امیری و سیامک نعمتی(هر یک 2گل) و کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و مهدی شیری(هر یک 1گل) برای پرسپولیس گلزنی کردند مشخص می کند که هافبک ها چه سهم مؤثری در این زمینه داشتند!

کمربند گلزن جور مهاجمان پرسپولیس را کشید!

*مهاجمان یک گل!

اما در جمع مهاجمان پرسپولیس تنها یک نفر موفق به گلزنی شد که آن هم کسی نبود مگر جوان مازندرانی این تیم مهدی عبدی که 2 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. این در حالی است که توقع می رفت مهاجمان پرسپولیس سهم بیشتری در این زمینه داشته باشند.

*یک گل به خودی!

بیست و یکمین گل پرسپولیس در نیم فصل اول را هم احمد زنده روح بازیکن تیم گل گهر به ثمر رساند و دروازه خودشان را باز کرد. همان بازیکنی که خطرناکترین موقعیت تیمش را با زدن توپ به تیر دروازه پرسپولیس از روی ضربه کرنر ایجاد کرده بود!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان