خانه ستاره های هالیوودی مثل خودشان می درخشند!

چهره ها: اِوا لونگوریا یکی از بازیگران مشهور هالیوود است که در تگزاس به دنیا آمده و بزرگ شده است

چهره ها: اِوا لونگوریا یکی از بازیگران مشهور هالیوود است که در تگزاس به دنیا آمده و بزرگ شده است. او پس از شرکت در برنامه‌های استعدادیابی سریعا توسط متخصصین این حرفه کشف شد. این بازیگر معروف در فیلم‌هایی مانند جوان و بی‌قرار، بیمارستان عمومی، و بورلی هیلز 90210 ایفای نقش کرده است، اما شهرت او به خاطر بازی در نقش گابریل سولیس در فیلم کدبانوهای وامانده است. او در سال 2002 با تیلر کریستوفر ازدواج کرد اما دو سال بعد از او جدا شد و سپس در سال 2007 با بازیکن معروف بسکتبال NBA تونی پارکر ازدواج کرد و این ازدواج هم پس از گذشت چند ماه به طلاق سرانجامید.

خانه ستاره های هالیوودی مثل خودشان می درخشند!

او دارای یک خانه لوکس در شهر سن‌آنتونیو در ایالت تگزاس است. این خانه دارای 5 اتاق خواب، چند حمام و سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه بزرگ، فضاهای نشیمن، و یک زمین بسکتبال است.این خانه بسیار لوکس به اوا لونگوریا به ارث رسیده است.

 

این خانه به سبک خانه‌های تگزاس طراحی شده است و به همین دلیل بسیار مناسب بازیگری است که خود در مزرعه‌های این ایالت رشد یافته است.

 

اتاق نشیمن بسیار وسیع و باز است و با دیگر فضاهای نشیمن در ارتباط است. این خانه دارای پنجره‌های بزرگ و قوسی است که باعث ورود نور طبیعی به آن می‌شود. کفپوش‌ها از جنس سنگ‌ و به رنگ کرم هستند.
 
این عمارت هم‌چنین دارای مبلمان لوکس، کاناپه سفید، میز پذیرایی سیاه، و یک شومینه زیباست. جنس شومینه از سنگ گرانیت است.
 
آشپزخانه این خانه بسیار بزرگ و واقعا دوست‌داشتنی است. پیش‌خوان‌ها از جنس سنگ گرانیت و کابینت‌ها و صندلی‌ها چوبی هستند.
 
اتاق خواب اصلی فوق‌العاده است که در طراحی آن از کنتراست دو رنگ سیاه و سفید استفاده شده است و این مسئله آن را بسیار زیبا کرده است.
 
از دیگر ویژگی‌های این خانه لوکس می‌توان به یک استخر، یک سالن تمرین، و یک زمین بسکتبال در فضای درونی خانه اشاره کرد. شما می‌توانید هم‌زمان بسکتبال بازی کنید و تلویزیون ببینید.
 
این خانه واقعا فضایی صمیمی و راحت دارد و بی‌نهایت زیباست. 
 
منبع: luxury home ؛ ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان