بازگشت عموپورنگ به کنداکتور شبکه ۲ در نوروز ۱۴۰۰

مسلم آقاجان‌زاده، تهیه کننده اغلب برنامه‌های عمو پورنگ از ساخت برنامه نمایشی جدیدی برای نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۰ خبر داد. فیلم‌برداری این اثر جدید احتمالا از ۲۵ اسفند و به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور آغاز خواهد شد.

بازگشت عموپورنگ به کنداکتور شبکه 2 در نوروز 1400

مسلم آقاجان‌زاده، تهیه کننده اغلب برنامه‌های عمو پورنگ از ساخت برنامه نمایشی جدیدی برای نوروز و ماه رمضان 1400 خبر داد. فیلم‌برداری این اثر جدید احتمالا از 25 اسفند و به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور آغاز خواهد شد.

مدتی پیش پخش برنامه «بچه محل» به تهیه کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که عمو پورنگ در آن ایفای نقش می‌کرد به پایان رسید و حالا خبرهایی از ساخت کار نمایشی توسط همین تیم به گوش می‌رسد. طبق گفته‌های مسلم آقاجان‌زاده این کار با کارهای قبلی تیم متفاوت خواهد بود و در 25 اسفند و همزمان با آماده شدن دکور و لباس و باقی چیزها فیلم‌‎برداریش آغاز خواهد شد. او همچنین اذعان داشت که کار گریم برعهده شهرام خلج از گریمورهای خوب کشورمان خواهد بود.

به گفته این تهیه کننده این اثر 12 شخصیت اصلی خواهد داشت. مانند گذشته و چیزی که در بچه محل هم دیده بودیم، در این کار نیز از بازیگران حرفه‌ای و معروف سینما و تلویزیون استفاده خواهد شد. داریوش فرضیایی نیز طبق معمول در نقش عموپورنگ اما با گریم متفاوت و اتفاقات جالب ظاهر خواهد شد . آقاجان‌زاده تاکید کرد که این اثر یک مجموعه 40 قسمتی خواهد بود که در ایام نوروز 1400 و ماه مبارک رمضان در کنداکتور شبکه دو دیده خواهد شد.

کار قبلی این تیم که بچه محل نام داشت به تهیه کنندگی مسلم آقا‌جان‌زاده، کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ برای حضور در شبکه دو ساخته شد. فصل اول این مجموعه در اردیبهشت 1399 پخش شد. فصل سوم و آخر آن هم از مهر ماه شروع شد و تا آخر آذر ماه در حال پخش بود. بعد از پایان پخش آخرین قسمت محله گل و بلبل، اعلام شد که این مجموعه دیگر ادامه نخواهد یافت و به جای آن کار ساخت بچه محل در روزهای پاندمی کرونا آغاز شد و ادامه یافت. بازیگران با سابقه زیادی مانند نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، سروش جمشیدی، حامد آهنگی، کمند امیرسلیمانی، سوسن پرور، فریبا نادری، خشایار راد، محمد بحرانی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی و حمید لولایی در این برنامه به ایفای نقش پرداختند.

 

بیشتر بخوانید:

داستان «عمو پورنگ»: از «بچه محل» تا «گریه برای علی انصاریان»

از «سربالا» تا «گلدون خان»؛ داستان بچه محل های عمو پورنگ

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان