اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۴

در اخبار حوادث روز ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹، گزارشی می‌خوانیم از واژگونی تانکرسوخت در دوربرگردان تقاطع روستای تل سیاه بندرعباس که موجب آتش گرفتن خودرو و سوختن راننده درمیان شعله‌های آتش شد.

حوادث روز
 
در بررسی اخبار حوادث روز 14 اسفدماه 1399، روزنامه شهروند گزارشی دردناک و قابل تأمل از قتل کودکان بیگناه در دهه 90 منتشر کرد.

آتنا، بنیتا، ندا، ستایش، ژیار، نیکان، بردیا و سلاله و ده‌ها کودک دیگر در دهه 90 قربانی شدند. یکی مادرش قاتل بود، دیگری پدرش. نامادری و ناپدری، عمو، زن‌عمو، مرد آشنا و پسر مجنون از دیگر نقش‌آفرینان جنایت این دهه بودند...

برادر صاحبخانه، مهمان را به قتل رساند

روزنامه خراسان در صفحه اخبار حوادث نوشت: عامل یک جنایت مسلحانه هولناک در مشهد که متهم به قتل دوست برادرش است، روایت جدیدی را هنگام بازسازی صحنه جنایت مطرح کرد.

متهم جوان که دارای سوابق متعدد کیفری است، اما مدعی بود از مدتی قبل دیگر خلاف نمی‌کند، در شرح جنایت مسلحانه ادعای جدیدی را مطرح کرد و به قاضی ویژه قتل عمد گفت: از چند ماه قبل، اختلافات بین ما و برادرم بر سر منزل ارثیه‌ای پدرم شروع شده بود چرا که برادرم در آن منزل سکونت داشت و خانه را تخلیه نمی‌کرد.

مشاجرات لفظی و تلفنی ما همچنان ادامه داشت تا این که روز حادثه (پنجم مهر سال 98) من که دیگر به شدت عصبانی شده بودم، اسلحه شکاری را برداشتم و به همراه برادر دیگرم سوار بر موتورسیکلت به محل سکونت برادرم (در منزل ارثیه ای) در خیابان نوید 15 رفتیم...

ماجرای خواستگاری که دست به جنایت زد

در بخش حوادث روزنامه ایران گزارشی می‌خوانیم از اعتراف مرد قصاب که به اتهام قتل زن جوان در پارکینگ دریاچه چیتگر بازداشت شده بود.

قاتل با گذشت 169 روز از این جنایت وی لب به اعتراف گشود. به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس قرار گرفت...

جنایت به خاطر مواد مخدر

درگیری میان دو دوست قدیمی بر سر مواد مخدر باعث شد یکی کشته و دیگری با حکم دادگاه به قصاص محکوم شود.

روزنامه شرق نوشت: خرداد سال جاری مأموران در جریان درگیری خونینی بین دو جوان قرار گرفتند. مرد زخمی که به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل خون‌ریزی شدید جانش را از دست داد. وقتی پلیس شهروندانی را که شاهد این درگیری بودند مورد بازجویی قرار داد، یکی از آن‌ها گفت می‌داند قاتل و مقتول چه کسانی هستند...

در گزارش حادثه‌ای تلخ و تأسف بار زن جوان که با همدستی پسرش شوهر خود را کشته بود پس از 3 ماه لب به اعتراف گشود.

سرهنگ محمود علی فر، فرمانده انتظامی گنبدکاووس در تشریح این خبر گفت: 25 آذر کشف جسد مردی 45 ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که وی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع احتمال قتل از سوی همسر وی را قوت بخشید.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی همسر مقتول به پلیس آگاهی دعوت، اما منکر اختلاف و درگیری با همسرش شد، با این حال با توجه به تناقض گویی‌های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: چند سالی با همسرم اختلاف خانوادگی داشتم و طبق معمول در شب حادثه با او درگیر شدم پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب‌آور به او دادم که بی‌هوش شد.

بعد او را کشتم و با همدستی پسرم جسد را با خودرو به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها کردیم.

بدین ترتیب پسر 19 ساله متهم نیز در تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد و گفت، به‌دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید مادرم این نقشه شوم را طراحی و قرص‌های خواب‌آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم و پس از به قتل رساندن پدر گم شدن او را به پلیس اعلام کردیم. فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان کرد: قاتل و همدستش به مرجع قضایی معرفی شدند.

در ادامه اخبار حوادث روزنامه ایران امده است: واژگونی تانکرسوخت در دوربرگردان تقاطع روستای تل سیاه بندرعباس موجب آتش گرفتن خودرو و سوختن راننده درمیان شعله‌های آتش شد.

حسن امینی‌زاده، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: تانکر سوخت حامل بنزین ازغرب به شرق جاده تل سیاه در حرکت بوده که هنگام چرخش در دور برگردان از مسیر منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل، در پایین جاده واژگون و با ریختن مایعات قابل اشتعال روی قطعات داغ، کامیون دچار آتش‌سوزی شد. با تلاش آتش‌نشانان آتش مهار و خاموش شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان