تبدیل موز به دسته کنترل پلی استیشن!

پرتقال یک نمونه دیگر مورد استفاده توسط این شرکت برای توضیح سیستم مذکور بوده است. به عنوان مثال بازیکن پلی استیشن می‌تواند در هر دست یک موز یا یک پرتقال را به عنوان دسته کنترل بازی نگه دارد.

 دسته کنترل پلی استیشن
 

دفتر پتنت و علامت تجاری آمریکا اخیرا درخواست عجیبی از سوی شرکت بازی "سونی اینتراکتیو اینترتینمنت " برای ثبت امتیاز انحصاری سیستمی که اشیای خانگی معمولی و مواد غذایی را به دسته کنترل پلی استیشن تبدیل می‌کند، منتشر کرد.

در این پتنت آمده است: این سیستم شامل واحد ورودی عمل کردنی است تا تصاویر اشیای منفعل غیرنورانی که یک کاربر در دست نگه می‌دارد را به عنوان یک دسته کنترل بازی ویدیویی بدست آورد.

در این پتنت سونی از کرک موز برای نشان دادن عملکرد سیستم جدید استفاده است. پرتقال یک نمونه دیگر مورد استفاده توسط این شرکت برای توضیح سیستم مذکور بوده است. به عنوان مثال بازیکن پلی استیشن می‌تواند در هر دست یک موز یا یک پرتقال را به عنوان دسته کنترل بازی نگه دارد.

در حالی که طراحی پتنت یک موز را نشان می‌دهد، اما سونی انتظار دارد این سیستم با هر وسیله‌ای از لیوان قهوه گرفته تا یک تکه نان کار کند.

این سیستم شامل یک تشخیص دهنده شی است که به حالت دست بازیکن وابسته است که به وسیله دوربین ثبت می‌شود. این دوربین با هدف تاباندن دکمه‌های مجازی در اشیای منتخب نصب شده تا فشار دادن روی یک شیء مثل فشار دادن دکمه دسته کنترل بازی باشد.

در این پتنت اعلام شده که سیستم مذکور به کاربران برای بهره برداری از همه قابلیت‌های بازی شامل چند دسته بازی کردن کمک خواهد کرد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، با وجود این که پتنت مذکور ثبت شده است، اما به معنای آن نیست که سونی واقعا چنین پروژه‌ای را اجرا می‌کند. پتنت تنها از سیستم طراحی شده در برابر استفاده رقبا از این نوع فناوری حمایت می‌کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان