هدیه روز مادر و روز زن چی بخریم؟

مناسبت ها: فردا چهارشنبه ۱۱ فروردین روز مادر و روز زن است و تنها یک روز باقی مانده، اما اگر هنوز نمی دونید چه هدیه ای بگیرید و چه جوری یک روز خاطره انگیز براشون بسازید، باید کمی عجله کنید

مناسبت ها: فردا چهارشنبه 11 فروردین روز مادر و روز زن است و تنها یک روز باقی مانده، اما اگر هنوز نمی دونید چه هدیه ای بگیرید و چه جوری یک روز خاطره انگیز براشون بسازید، باید کمی عجله کنید.
به این فکر کنید که در گذشته چه چیزی را دوست داشتند یا چه چیزهایی آنها را هیجان زده می کرده؟
 این اواخر چه چیزی ذهنشون رو مشغول کرده بود؟
 چه زمان هایی آن را خوشحال تر از همیشه دیده اید یا بهترین خاطره شان چیست؟
خانم ها دوست دارند خودتان کشف کنید که ته دل یا ذهن آنها چه می گذرد برای همین ساده ترین خواسته هایشان را مانند یک راز در دلشان نگه می دارند اما دوست دارند که شما آنها را پیدا کنید.
مادرها در تمام روزهای زندگیمان عشق شان را نثار ما می کنند اما فقط همین یک روز در سال فرصتی است برای ما که به آنها نشان دهیم که چقدر برایمان مهم و خاص هستند.
 هدیه روز زن و روز مادر برای هر کسی منحصر به فرد است و این فکر که هدیه مخصوص تمام خانم های دنیا طلا است و تمام مادران لوازم خانگی دوست دارند از سر تنبلی و از سر باز کردن های همیشگی ماست. 
چون ما هیچ گاه آنها را خوب نگاه نمی کنیم، لبخند هایشان، درخشش چشمانشان و آه های سردشان را درست نمی بینیم و بعد نزدیک روزشان که می شود کاسه چه کنم چه کنم دستمان می گیریم که برایشان چی بخریم که نیاز داشته باشند!!! 
 آن ماهیتابه چدنی یا کتری و قوری برقی را برای خانه بخر اما مادر همیشه دوست داشت یک سفر مجردی با کشتی برود و هیچ وقت به زبان نیاورد. بعد این همه مهمان داری شاید یک ماساژ حسابی حالش را جا بیاورد. یک بار هم که شده مادر صبحانه اش را در تختش بخورد و تمام روز را با آرامش به حفظ و بهبود زیبایی اش بپردازد. شاید مروری بر فیلم ها و عکس های قدیمی همراه با تشکری صمیمانه او را بیش از هر چیز خوشحال کند.
کادو هایی که در ادامه پیشنهاد می دهم برای آن است که فردا دست خالی نمانید.

عطر مورد علاقه یا عطری شبیه شخصیتش برایش بخرید.

خیلی از خانم ها عاشق ظروف زیبا هستند. سرویس ظروف چینی می تواند هدیه بسیار خوبی برای آنها باشد. به ویژه انواع باکیفیت ایرانی مانند چینی زرین را می توان با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد.

با یک تاب ریلکسیشن یا صندلی تابی او را سوپرایز کنید.

زیورآلات منحصر به فرد برایش بخرید.

کالای خواب نو و باکیفیت خوابی لذت بخش تر برای او به ارمغان آورد. یک جفت بالش طبی، یک ست روتختی جدید و زیبا یا یک تشک خوش خواب راحت و باکیفیت هدیه ای ماندگار و کاربردی است.

 پکیج محصولات زیبایی مثل انواع کرم، لوسیون، لوازم مانیکور، لوازم آرایشی، دستگاه های حالت دهنده مو و..... می تواند برای هر خانمی جذاب باشد.

اگر اهل سفر است یک کیف یا چمدان خاص و منحصر به فرد برای سفر می تواند هدیه هیجان انگیزی باشد.

اگر عاشق حیوانات است و همیشه دوست داشته یک حیوان خانگی داشته باشد و زمان کافی و فضای مناسب نیز در خانه دارید، خرید حیوان خانگی مورد علاقه اش ایده ی خوبی است.

وسیله که به سلامتی و سبک زندگی بهتر او کمک کند. مثل یک کتانی مخصوص دویدن یا یک تردمیل یا حتی سمعک و عینک جدید.

اگر عاشق وسایل دکوری است، یک تابلو زیبا یا مجسمه یا هر وسیله دکوری می تونه خوشحالش کنه ولی حتما دقت کنید که با دکوراسیون خانه و بقیه لوازم هماهنگی داشته باشه.

مطالب پیشنهادی: هدیه روز مادر و پیشنهادات چیدانه

7 ایده آرامش بخش در دکوراسیون خانه هدیه تهرانی

جعبه کادو با تزئین خلاقانه

7 ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی

منبع: نوشته شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان