تم تولد میکی موس با ۴۰ تزیین زیبا برای کودکان

میکی موس یک شخصیت کارتونی است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته و دارد و این شخصیت کارتونی جذاب که هم باب علاقه دخترخانمها و هم باب میل آقا پسرهاست امروزه به یک تم تولد پرطرفدار در بین عموم تبدیل شده است و ما در این مطلب از تم تولد میکی موس برایتان گفته ایم.

تم تولد میکی موس با 40 تزیین زیبا برای کودکان

از شخصیت کارتونی میکی موس، امروزه برای تزیین منزل با تم تولد استفاده می کنند و این تم در بین آقا پسرها و دختر خانم ها با تغییر رنگ مشترک می باشد. ما در ادامه این مطلب گالری از این تم تولد را برایتان به نمایش گذاشته ایم تا به شما در برگزاری جشن تولدتان با این تم ایده بدهیم.

تم تولد میکی موس و ایده های خلاقانه آن:

وقتی قرار است در یک تولد از تم استفاده شود یعنی تمام وسایل اصلی و جانبی برگزاری مراسم به شکل انتخابی در می آید و به نوبه ای تمام اجزا باید با یک پس زمینه ثابت ست شوند. امروزه این شیوه از برگزاری جشن تولد ها رواج یافته است و بر حسب سن و شخصیت از تم های متفاوت و جالب استفاده می کنند.

تزیین محیط با تم تولد میکی موس

تم میکی موس برای کودکان

دیزاین منزل با تم تولد میکی موس

تزیین منزل با بادکنک به شکل میکی موس

دیزاین جالب خانه با طرح میکی موس

تم تولد سفید مشکی، تم تولد پونی کوچولو، تم تولد گیسو کمند و دیگر تم های تولد با توجه به علاقه و سن و جنس شخص انتخاب شده و تمام دکور خانه و وسایل را با همان طرح محیا می کنند و جالب اینکه در بعضی تم ها اشخاص نیز به رنگ تم در می آیند و جلوه جالب تری به جشن می دهند.

وسایل جشن تولد با تم میکی موس

شیرینی های میکی موسی

وسایل جشن تولد با طرح میکی موس ها

با استفاده از این تم و تزئینات مربوط به آن می توان علاوه بر تهیه دیدن همه چیز با این تم شخص را نیز با تم تولدش یکسان کرد. این تم به علت داشتن دو شخصیت کارتونی که در غالب جنس مخالف کنار هم قرار می گیرند را می توان هم برای دختران و هم پسران به کار برد.

تزیین جذاب کیک تولد میکی موس

شیرینی هی جالب با طرح میکی موس پسرانه

شیرینی های میکی موسی

همچنین از این تم تولد در جشن تولد دوقلو های غیر هم جنس هم می توان با ترکیب دو رنگ و شکل میکی موسها استفاده کرد و کودکان را با تهیه لباس به همان شکل به شخصیت کارتونی تبدیل نمود و یک جشن به یاد ماندنی در خاطر همگان رقم زد.

لباس دخترانه با تم تولد میکی موس

 

کیک تولد با تم میکی موس

لباس پسرونه با تم تولد میکی موس

از ایده های ارائه شده در ادامه این مطلب استفاده کنید و از جشن تولد خود نهایت لذت ببرید:

لوازم مورد نیاز برای جشن تولد با تم میکی موس    لوازم مورد نیا تولد با طرح میکی موس

وسیل لازم جشن تولد با تم میکی موس

کیک تولد با طرح میکی موس

  کیک تولد با طرح جالب میکی موس

لوازم جشن تولد با تم تولد میکی موس  لوازم جشن تولد با تم میکی موس

تزیین منزل با تم تولد میکی موس

بادکنک آرایی جشن تولد به شکل میکی موس

شیرینی با طرح میکی موس

ایده های جدید از تزیینات تولد میکی موس

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزیین دکوراسیون تولد بچه گانه وجود دارد، رنگ ها تاثیر زیادی در دیزاین و تزیینات جشن تولد بچه ها دارند، استفاده از رنگ های شاد و کودکانه همچون صورتی، قرمز و آبی پیشنهادی عالی و فوق العاده برای دیزاین تولد میکی موس می باشد، حال در ادامه تصاویر بالا از انواع تمهای دخترانه و پسرانه زیبا با طرح میکی موس، می توانید جدیدترین تزیینات تولد با رنگ های زیبا از این طرح کارتونی دوست داشتنی و مورد علاقه کودکان را ببینید و برای دیزاین تولد فرزندان دلبند خود الگو بگیرید.

تزیین جشن تولد میکی موس

تزیینات جشن تولد میکی موس

تزیینات تولد میکی موس دخترانه

تزیینات شیک تولد میکی موس

تم تولد میکی موس

تزیینات زیبای تولد میکی موس

تزیینات چدید تولد میکی موس

تم تولد میکی موس

تزیینات تولد با طرح میکی موس

تزیینات تولد از میکی موس

تزیین کیک تولد کودکان با طرح میکی موس

تزیینات کیک تولد با تمهای زیبا و جذاب از طرح شخصیت های کارتونی ایده جذاب و هیجان انگیزی است که بسیار مورد استقبال کودکان و والدین شان می باشد، در مطالب قبلی ایده های جذاب زیادی برای تزیین کیک تولد دخترانه و پسرانه برای کودکان و نیز بزرگسال به اشتراک گذاشته ایم، حال ایده طرح میکی موس برای تزیین کیک تولد بچه ها طرفداران زیادی دارد، ضمن اینکه همانطور که گفتیم هم برای دختر بچه ها می توان مورد استفاده قرار داد و هم پسر بچه ها، در اینجا می توانید نمونه های متنوع و زیبایی از تزیینات کیک تولد با طرح میکی موس را ببینید و لذت ببرید.

تزیین تولد میکی موس

تزیینات تولد با طرح میکی موس

مدلهایی از تزیینات تولد میکی موس

تصاویری از تزیینات تولد میکی موس

تزیینات تولد زیبا از میکی موس

تزیینات تولد میکی موس

انواع تزیینات تولد میکی موس

ایده تزیینات تولد میکی موس

مدل تزیینات تولد میکی موس

تم تولد میکی موس

امیدواریم ایده های تزیین تم میکی موس این مطلب به شما در برگزاری جشن تولد هایتان کمک کند و جشنی خارق العاده را در ذهنتان ثبت و ضبط کند. ممنون که همراه ما هستید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان