۵ روش برای ست کردن کفش با لباس زنانه

ست کردن کفش با لباس زنانه همیشه می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. با انتخاب درست خانمی خوش‌تیپ و با سلیقه دیده می‌شوید ولی ممکن است اشتباه کنید و شبیه یک مادربزرگ بی‌حوصله به نظر برسید.

5 روش برای ست کردن کفش با لباس زنانه

ست کردن کفش با لباس زنانه همیشه می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. با انتخاب درست خانمی خوش‌تیپ و با سلیقه دیده می‌شوید ولی ممکن است اشتباه کنید و شبیه یک مادربزرگ بی‌حوصله به نظر برسید.

ست کردن کفش با لباس غیر از شیک‌پوشی دلایل دیگری هم می‌تواند داشته باشید. برای مثال با این کار ممکن است پاها کشیده‌تر دیده شوند یا تمام بخش‌های دیگر لباس و تیپ شما مرتب‌تر به نظر برسد.

ساده‌ترین روش برای ست کردن کفش با لباس استفاده از رنگ مشابه است. اما این روش را نمی‌توان به همه توصیه کرد؛ چه کسی برای هر کدام از لباس‌های داخل کمدش یک کفش با رنگ مشابه دارد؟

اما چند قانون ساده برای ست کردن کفش با لباس زنانه وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید بدون این که خودتان را به دردسر بیندازید در هر موقعیتی استایلی شیک و ساده داشته باشید.

ست بودن کفش و لباس به اندازه‌ای اهمیت دارد که طراحان مطرحی چون کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) یا برند شانل (Chanel) بخشی از کلکسیون‌های خود را به ست‌های کفش و لباس در مدل‌های رسمی، مجلسی یا اسپرت اختصاص می‌دهند.

1. ست کردن لباس مجلسی و کفش با کمی تفاوت

مدل کفش مجلسی زنانه

برای این که به صورت اغراق‌شده‌ای «یک‌رنگ» به نظر نرسید، بهتر است، به ویژه در مورد لباس مجلسی، سراغ یک کفش مجلسی زنانه با رنگی یک درجه تیره‌تر بروید.

خرید کفش پاشنه‌دار زنانه از دیجی‌استایل

این قانون بیش از همه برای لباس مجلسی قرمز صدق می‌کند؛ بهتر است آن را با کفش پاشنه بلند آلبالویی ست کنید. تفاوت رنگ قرمز لباس شما با رنگ آلبالویی کفش مجلسی ممکن است چندان به چشم نیاید، اما از این که سر تا پا قرمز باشید جلوگیری می‌کند.

2. رنگ‌های خنثی در کنار هم

ست کیف و کفش کرم

برای این که همه‌ی لباس‌ها و اکسسوری‌ها عین هم نباشند و در عین حال تیپ ست شده‌ای داشته باشید، سراغ یک رنگ طبیعی و ساده و انتخاب تناژهای مختلفی از آن بروید. از رنگ‌هایی مانند، بژ، کرم، قهوه‌ای، عاجی، سفید و دیگر رنگ‌های طبیعی استفاده کنید.

خرید پیراهن و لباس مجلسی زنانه از دیجی‌استایل

مثلا می‌توانید یک پیراهن بژ را با یک کفش ساده‌ی کرم و کیف کاراملی ست کنید. به این ترتیب همچنان کمی تفاوت بین هر بخش از لباس‌هایتان دیده می‌شود و در عین حال همه چیز به خوبی با یکدیگر هماهنگ است. این یکی از مدرن‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید.

3. اجتناب از یک اشتباه در ست کردن کفش با لباس

خرید لباس مجلسی زنانه

به جنس کفش و لباستان هم توجه کنید. اگر همه چیز درست شبیه به هم باشد، ممکن است به نظر برسد از یک تکه پارچه‌ی بزرگ یک بخش را برای لباس بریده‌اید و بخش دیگری را رویه‌ی کفش خودتان کرده‌اید.

پس اگر جنس رویه‌ی کفش و لباستان دقیقا مشابه است، بهتر است رنگ‌ها عینا مشابه نباشند. کفش را کمی تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ لباستان انتخاب کنید.

خرید کفش تخت زنانه از دیجی‌استایل

این تفاوت را می‌توانید در جنس کفش و لباس هم ایجاد کنید. مثلا یک پیراهن مجلسی ساتن را با یک جفت کفش مخمل هم رنگ ست کنید یا دامن جین را با کفش تخت چرم بپوشید.

4. برای تیپ اسپرت، همه چیز مثل هم!

لباس اسپرت دخترانه کفش ورزشی زنانه

برای لباس اسپرت زنانه می‌توانید از یک کفش ورزشی یا کتانی هم رنگ با طرح مشابه استفاده کنید. برای این که کارتان راحت‌تر باشد، می‌توانید طرح و رنگ‌های ساده‌تری را انتخاب یا مثل آنچه قبلا گفته شد از رنگ‌های خنثی در تیپ خود استفاده کنید.

5. کنار هم گذاشتن طرح‌ها

ست لباس مجلسی و کفش پاشنه بلند مجلسی

ست کردن طرح‌ها در کفش و لباس معمولا کار یک استایلیست و طراح حرفه‌ای است، اما شما هم با چند روش ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. برای مثال لباس مجلسی طرح‌داری را انتخاب کنید که طرح‌های کوچک و تکرارشونده داشته باشد، سپس یک کفش با همان طرح را با آن ست کنید. برای این کار طرح‌هایی مثل خال خالی یا راه راه یا هر طرح تکرار شونده‌ی دیگری، بهترین انتخاب‌ها هستند.

می‌توانید کار خود را آسان‌تر کنید و سراغ برندهایی بروید که برای مانتوها و لباس‌هایشان یک کفش ست با طرحی مشابه هم تولید می‌کنند. به همین سادگی شما دو طرح ست شده خواهید داشت.

یک راه ساده‌ی دیگر این است که سراغ طرح‌هایی بروید که به راحتی می‌توان آن‌ها را هم در لباس و هم در کفش پیدا کرد. پلنگی یکی از آن طرح‌های پرطرفدار و پر کاربرد است. می‌توانید یک لباس با طرح پلنگی را کنار کفشی مشابه بگذارید و برای آن یک شال پلنگی هم پیدا و ست خودتان را کامل کنید.

ورود به دیجی‌استایل

برای این که به راحتی به ست کفش و لباس خود دست پیدا کنید، می‌توانید سری به جدیدترین کالکشن‌های برندهایی مانند مانگو (mangoچرم مشهد و فیز ایت (Phase Eigh) در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل بزنید و از بین آن ست مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب سایز شلوار زنانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان