ماجرای طلاق شقایق دهقان و پست عاشقانه جدید شقایق

ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی (زوج هنری سینما و تلویزیون) که البته تاکنون به صورت رسمی هم تایید نشده این روزها دوباره در شبکه های اجتماعی دهان به دهان می شود. شقایق دهقان که این روزها همراه با دوست صمیمی خود ملودی آرام نیا در کاشان به سر می برد با انتشار یک استوری عاشقانه گمانه زنی ها در مورد ازدواج مجدد خود را تقویت کرده است.

ماجرای طلاق شقایق دهقان و پست عاشقانه جدید شقایق

ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی (زوج هنری سینما و تلویزیون) که البته تاکنون به صورت رسمی هم تایید نشده این روزها دوباره در شبکه های اجتماعی دهان به دهان می شود. شقایق دهقان که این روزها همراه با دوست صمیمی خود ملودی آرام نیا در کاشان به سر می برد با انتشار یک استوری عاشقانه گمانه زنی ها در مورد ازدواج مجدد خود را تقویت کرده است.

علت طلاق شقایق دهقان

او در این استوری نوشته است:

به صحرا شدم

عشق باریده بود و 

 

زمین تر شده بود

چنانکه پای به برف فرو شود 

به عشق فرو شدم

(شعر از بایزید بسطامی)

شقایق دهقان و محراب قاسم خانی 17 سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد. تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسم خانی به شقایق دهقان، حرف و حدیث هایی در پی داشت. مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان ، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است.

علت طلاق شقایق دهقان

مریم گلرو سمت چپ

شقایق دهقان، متولد اسفند ماه سال 1358 در شهر گیسن آلمان است. شقایق دهقان را در سریال های پاورچین و ساختمان پزشکان در تلویزیون دیدم و در فیلم های سینمایی مختلفی از زیر نور ماه و شیرین عباس کیا رستمی تا انفرادی سید مسعود اطیابی، تماشا کردیم. شقایق دهقان حضور فعالی در تلویزیون داشته و نخستین کارش در سریال قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران در سال 1376 بود. نون خ 2 به کارگردانی سعید آقاخانی ، از جدید ترین نقش آفرینی های کاراکتر «خانم شیرزاد» است.

سابقه آشنایی شقایق دهقان با محراب قاسم خانی، به سریال طنز پاورچین که از سریال پربیننده تلویزیون در دهه هشتاد بود بر میگردد. محراب قاسم خانی، از نویسندگان سریال بود و طراحی صحنه را نیز بر عهده داشت. موضوعی که سبب آشنایی و ازدواج این دو شد. البته شقایق دهقان و محراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان هم در سال 1397، نقش آفرینی کردند که به نظر می رسد با شایعه جدایی آن ها، این آخرین همکاری آن ها در یک فعالیت هنری باشد.

عکسی از شقایق دهقان که او را بدون حلقه ازدواجش با مهراب قاسم خانی نشان می دهد و شایعه جدایی آن ها در سال 98 را تقویت می کند

محراب قاسم خانی، همسر خانم شقایق دهقان، متولد سال 1350 در تهران است. شقایق، اسفند ماهی است و محراب، متولد آذر ماه است. 7 سال با هم تفاوت سن دارند. محراب قاسم خانی، پیش از ازدواج با شقایق دهقان، همسر مریم گلرو بود. دختری به نام نیروانا از همسر سابقش دارد. محراب قاسم خانی، فوق لیسانس نقاشی داشته و به عنوان نویسنده مطرح مجموعه پر طرفدار شب های برره وباغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری، فعالیت داشت. محراب قاسم خانی، برادر پیمان قاسم خانی است.

محراب قاسم خانی، به عنوان بازیگر هم در برخی از مجموعه ها حضور داشت که از آن جمله می توان به جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

برادر مهراب قاسم خانی (پیمان) سال 1370 یعنی 13 سال پیش از ازدواج محراب قاسم خانی و شقایق دهقان، با بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر، ازدواج کرد و در سال 1394 از او جدا شد. پیمان قاسم خانی که دی ماه سال 1344 در تهران متولد شد، نویسنده سریال ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله پاورچین، شب های برره، ورود آقایان ممنوع و مارمولک است. او را برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در 20 سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

پیمان قاسم خانی، هم سابقه نویسندگی دارد و هم کارگردانی. او با بسیاری از هنرپیشه ها و کارگردانان، همکاری کرده است. خلاصه، خانواده قاسم خانی، خانواده هنرمندی است که البته سابقه طلاق هم در زندگی آن ها دیده می شود.

مهراب قاسم خانی با بیش از 500 پستی که در اینستاگرامش گذاشته است حدود 2 میلیون دنبال کننده دارد. یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام سلبریتی ها را در اختیار داشته و هنوز تیک آبی ندارد.

صفحه ای سرگرم کننده دارد و از هر دری، سخن گفته است. به هر حال، در کنار نویسندگی و کارگردانی و هنرپیشگی و طراح صحنه، عاشق نقاشی است و جای تعجب ندارد که در اینستاگردی های صفحه محراب، شاهد تصاویری از تابلوهای نقاشی وی باشیم. اولین شوی زنده آنلاین به میزبانی مجید صالحی، اخیرا با حضور مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله در 3 خرداد 99 برگزار شد.

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

عکس سمت راست، نقاشی پرتره مهراب قاسم خانی از وینسنت ون گوگ است و عکس سمت چپ، پرتره فریدا کاهلو است

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

تصویر گربه های مهراب قاسم خانی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و صدها هزار لایک گرفت

مهراب قاسم خانی، معمولا فیلم های مورد علاقه اش را مثل منتقد بی رحم و تا حدی بی ادب سینمای ایران (مسعود خان فراستی)، به اشتراک می گذارد. اگر دنبال کتاب های خوب هستید، معمولا لیستی از آن ها را هر از گاهی مهراب قاسم خانی معرفی می کند. مروری بر زندگی او و فرزندان و گربه هایش، بخش جالب اینستانوردی روی صفحه مهراب قاسم خانی است.

شقایق دهقان فعلا واکنشی به این جدایی نشان نداده است و در اینستاگرام نیز، صفحه ای ندارد. داستان جدایی و طلاق و ازدواج سلبریتی ها، همیشه برای بعضی ها جذاب بوده است. اما به نظر می رسد، چیز خاصی نباشد و نباید، شوخی ها را جدی گرفت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

 

 
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان