ماهان شبکه ایرانیان

۷ ایده تزیین حیاط برای جشن و مهمانی های بهارانه

ترفندهای دکوراسیون: فصل بهار بهترین فصل برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها در حیاط و کلا فضای بیرونی خانه است

ترفندهای دکوراسیون: فصل بهار بهترین فصل برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها در حیاط و کلا فضای بیرونی خانه است. هوای مطبوع، گل های با طراوت و زیبا و نسیم بهاری در برپایی هر چه بهتر این مهمانی ها به شما کمک می کنند. حالا که درست در آستانه جشن نیمه بهار هستیم، ما هم پیش خودمان فکر کردیم که شاید بد نباشد که ایده هایی برای مهمانی در فضای باز را با شما در میان بگذاریم و مطمئن هستیم که به کارتان می آید، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید. 

استفاده از عناصر تزیینی مانند کوسن ها و تشکچه ها 

اگر قصد دارید مهمانی تان را در فضای باز مثل حیاط یا تراس برگزار کنید، باید شرایط راحتی مهمان های تان را در این فضا نیز برقرار کنید. منظورمان از شرایط راحتی، این است که آن ها باید همان احساس راحتی که در فضای داخلی خانه دارند در فضای بیرونی هم داشته باشند. برای این منظور می توانید از تشکچه ها، کوسن ها و عناصر پارچه ای به عنوان نشیمن استفاده کنید. 

نورپردازی الاچیق ها برای مهمانی نیمه بهار

تزیین فضای جشن ها با ریسه های نوری

حتما فضای بیرونی که برای جشن و مهمانی تان در نظر گرفته اید را با ریسه های نورانی و چراغ های فانتزی تزیین کنید. این ریسه های نوری و چراغ های فانتزی جشن و مهمانی شما را با شکوه تر جلوه می دهند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: نورپردازی خلاقانه فضای بیرونی

ریسه های نورانی می توانند کاربرد های دیگری هم داشته باشند، یعنی آن ها می توانند خودشان تبدیل به یکی از عناصر دکوری برای جشن های در فضای باز شوند. مثلا عکس بالا را ببینید که چگونه این ریسه ها به جشن نما و جاوه ای خاص داده اند. 

از گل و گیاهان برای جشن های فضای باز تان کم بگیرید 

گل ها و گیاهان بهترین گزینه هایی هستند که می توانند مهمانی شما را جلوه ای خاص ببخشند. سعی کنید فضای مورد نظرتان را غرق در گل و گیاه کنید، حس لطافت و طراوتی که این گل و گیاه ها به شما می بخشند؛ روح تان را تازه می کند. برای میز پذیرایی پارچه های خوش رنگ و لعاب تهیه کنید، پارچه هایی که در میان رنگ گل ها به چشم بیاید، وقتی گل و گیاهان حضور داشته باشند شما می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید. 

گل و گیاهان می توانند حضور متفاوتی در فضای بیرونی شما داشته باشند شاید بعضی از فضاهای بیرونی شما امکان تعبیه باغچه را نداشته باشند، خب اشکالی ندارد، دیوارها را با گل و گیاهان بپوشانید. این گل و گیاهان می توانند زیباترین تزیین جشن های شما باشند. 

تزییناتی برای جشن های دوستانه و خودمانی 

اگر جشن های تان خودمانی و دوستانه است، بهتر است میز و صندلی ها را حذف کنید و از مهمان های تان روی زمین پذیرایی کنید، یک گوشه از باغ مثلا پای قدیمی ترین درخت را در نظر بگیرید، شاخه های آن را با لوستر های کاغذی، ریسه های رنگارنگ و هر آن چه را که باعث زیباتر شدن نمای درخت می شود، تزیین کنید، یک میز کوچک و قابل حمل هم برای نوشیدنی ها در نظر بگیرید، بقیه وسایل و لوازم راهم روی زیر انداز زیبا و گل گلی تان بچینید و از از هوای بهار برای دلنشین تر شدن مهمانی تان استفاده کنید. 

دستمال سفره های دنباله دار برای مهمانی های فضای باز 

سعی کنید در مهمانی های فضای باز از ریسه های کاغذی زیاد استفاده کنید، رقص این ریسه ها در باد باعث جذابیت هر چه بیشتر مهمانی شما می شود. به طور مثال می توانید این ریسه ها را دور دستمال سفره ها بپیچید، حتی اگر چند تا از این ریسه ها را با رنگ های مختلف دور هم بپیچید، زیباتر و چشمگیر تر خواهد شد. 

مطالب بیشتر: همه چیز در مورد یک جشن تولد تمام عیار!
7 ترفند آسان برای پذیرایی راحت تر از مهمانان
باید ها و نباید های چیدن میز غذا خوری در مهمانی ها !
روش های درست چیدمان میز غذا در مهمانی ها
 اصول چیدمان یک میز ناهارخوری شیک در مهمانی!
ایده های تزیینات جشن تولد برای یک مهمانی به یادماندنی
10 ترفند شیک برای مهمانی!

شما هم اگر ایده ای برای برگزاری جشن ها و مهمانی های تان دارید، خوشحال می شویم که آن ها را با ما و از طریق لینک همکاری با تحریریه چیدانه ارسال کنید. 

نویسنده: شمیم آقازاده ؛ تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان