ماهان شبکه ایرانیان

هومن بالازاده با کافه اسپریس برنده جایزه جهانی شد

اخبار رویداد: این روزها خبر های خوبی در خصوص موفقیت های معماران جوان ایرانی به گوش می رسد

اخبار رویداد: این روزها خبر های خوبی در خصوص موفقیت های معماران جوان ایرانی به گوش می رسد. این بار نوبت هومن بالا زاده بود تا با کسب رتبه نخست مسابقه جهانی معمار شهری  " A+ " بارسلون افتخار دیگری برای معماری معاصر ایران بیافریند. هومن بالازاده به خاطر طراحی داخلی " کافه اسپریس" توانست با حضور 300 معمار شرکت کننده در این مسابقه در بین 6 فینالیست قرار گرفته و جایزه رتبه اول را به خود اختصاص دهد. این پروژه در گذشته نیز کاندید دریافت جایزه در مسابقات دیگری همچون جایزه آجر اتریش و برنده رتبه نخست بخش تجاری در مسابقه معماری داخلی مجله معماری و ساختمان بوده است.

خانواده چیدانه به نوبه خود این موفقیت را به شرکت معماری هوبا دیزاین از اهالی فن چیدانه و مهندس هومن بالازاده تبریک می گوید. امید است که شاهد موفقیت های آتی این معمار هنرمند و دیگر معماران ایرانی باشیم.

مطلب پیشنهادی: پل طبیعت تهران برنده جایزه سالانه A+

چیدانه در مطالب گذشته خود شما را با  کافه اسپریس آشنا کرده است. برای شناخت بیشتر ایده های طراحی در این پروژه می توانید به مطلب کافه اسپریس، طراحی مدرن با مصالح سنتی سری بزنید و دیگر پروژه های هومن بالازاده را در پروفایل اهالی فن شرکت هوبا دیزاین ببینید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

با آرزوی موفقیت های بیشتر برای همه معماران فرهیخته ایران عزیزمان.

 تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان