مدل تخت خواب کودک با طرح های شیک و فانتزی

سرویس خواب، جزو وسایل لازم در دکوراسیون اتاق کودک است. در این مطلب می خواهیم به مهم ترین وسیله در سرویس خواب، یعنی تخت خواب بپردازیم. امروزه تخت خواب کودکان دارای طرح ها و مدل های بسیار متفاوت و جذابی است. در ادامه با انواع مدل تخت خواب کودک با طرح های خاص و فانتزی آشنا می شوید.

مدل تخت خواب کودک با طرح های شیک و فانتزی

چگونگی طرح و مدل تخت خواب کودک بسیار مهم است چرا که زیبایی تخت کودک هم در زیبا سازی دکوراسیون اتاقش تاثیر دارد و هم کودکان رغبت بیشتری برای خوابیدن در تخت خوابی که دوست دارند، نشان می دهند. در ادامه تصاویر انواع مدل تخت کودک دختر و پسر که در زیبایی اتاق آن ها نیز تاثیرگذار هستند، برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم.

انواع مدل تخت خواب کودک با طرح های جدید و خاص

همان طور که گفتیم مهم ترین وسیله در اتاق کودک، تخت خواب است. تخت خواب ها در انواع مدل های دوطبقه و سه طبقه نیز در بازار موجود هستند. والدین می توانند با توجه به نیاز و و فضای اتاق کودک، تخت خوابی مناسب خریداری کنند. از طرفی داشتن خوابی راحت و آرام بر سلامتی کودک اثر می گذارد. بنابراین باید تخت خواب کودک کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین امنیت کودک را به هنگام خواب حفظ کند. پس بهتر است به هنگام خرید تخت خواب کودک، به زیبایی، امنیت و راحتی آن توجه کرد. در ادامه این مطلب انواع مدل تخت خواب کودک دختر و پسر با طرح های شیک و خاص را مشاهده خواهید کرد.

مدل تخت خواب آبی کودک

مدل جدید تخت خواب کودک

انواع تخت خواب های کودک دختر با طرح های فانتزی و شیک

دختران دوست دارند که اتاقی زیبا و متفاوت داشته باشند. اولین مرحله از طراحی دکوراسیون اتاق کودک تهیه تخت خواب دخترانه مناسب است که با سایر لوازم اتاق از لحاظ رنگ بندی نیز، هم خوانی داشته باشد و از همه مهم تر اینکه مورد پسند دختران نیز باشد. از یک طرف انتخاب روتختی مناسب سن کودک، با طرحی جذاب و زیبا و از طرف دیگر مناسب برای پوشش دهی سطح تخت خواب، نکات دیگری هستند که باید به آن ها توجه کرد. بهتر است که به رنگ روتختی و مطابقت آن با سایر وسایل اتاق نیز دقت کرد.

مدل تخت خواب کودک

مدل تخت خواب کودک دختر

مدل تخت خواب صورتی کودک

مدل لوکس تخت خواب کودک دختر

مدل زیباترین تخت خواب کوک دختر

 

مدل تخت کودک پسرانه با طرح های متفاوت و فانتزی

برای انتخاب طرحی مناسب برای مدل تخت خواب کودکان پسر، باید به علایق آنها توجه کرد چرا که انتخاب تخت خوابی راحت و دوست داشتنی بر روحیه کودکان اثر می گذارد. از طرفی پسرها نسبت به دخترها شیطنت های بیشتری دارند پس باید والدین با دقت و حساسیت بیشتری برای خرید تخت خواب فرزند پسرشان وقت بگذارند و صبور باشند.

مدل تخت خواب کودک پسر

انواع تخت خواب های فانتزی کودک

مدل شیک ترین تخت خواب کودک

مدل تخت خواب فانتزی دو طبقه کودکان

انواع تخت خواب های کودک پسر

مدل تخت خواب فانتزی کودک

مدل های تخت خواب دوطبقه شیک و لوکس برای کودکان

والدینی که میخواهند از یک اتاق برای کودکانشان استفاده کنند میتوانند انواع تخت خواب دو طبقه و یا سه طبقه خریداری کنند. چرا که اگر فضای اتاق کم باشد نمی توان از چند تخت خواب یک طبقه در آن اتاق استفاده کرد. در اینجا تصاویر طرح های زیبای تخت خواب های دوطبقه را مشاهده خواهید کرد.

شیک ترین تخت خواب دوطبقه کودکان

مدل دوطبقه تخت خواب کودک

مدل تخت خواب دوطبقه کودک

انواع تخت خواب های دوطبقه کودکان

طراحی شیک تخت خواب کودک با نردبان

طراحی جدید تخت خواب دوطبقه کودکان

طراحی شیک تخت خواب کودک پسر

مدل کشتی تخت خواب کودک پسر

طراحی جدید تخت خواب دوطبقه کودکان

مدل سه طبقه تخت خواب کودک

تصاویری از مدل تخت خواب نوزاد

از مهمترین وسایل سیسمونی نوزاد تختخواب است که در ماه های اول اغلب به شکل گهواره کوچک و در کنار تخت مادر استفاده می شود، اما به تدریج با قد کشیدن و بزرگتر شدن نوزاد باید به فکر یک تخت مناسب برای وی بود، حال خرید یک تخت مناسب برای نوزادان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در این زمینه نکات مهمی در نظر گرفته شود.

شاید بسیاری از والدین به زیبایی تخت اهمیت زیادی بدهند، توجه به این نکته در صورتی که نکات دیگر همچون کیفیت، راحتی و امنیت آن نیز مورد توجه قرار بگیرد، ایرادی ندارد، زیرا نوزادان بیشتر وقت خود را در اتاق خواب و درحال خواب سپری می کنند، بنابراین مهمترین فاکتور برای انتخاب تخت خواب نوزاد، راحتی و کیفیت آن می باشد، در اینجا می توانید از مدلهای جدید تخت خواب برای نوزادان دیدن کنید و الهام بگیرید.

مدلی از تختخواب کودک

مهمترین نکته در زمینه امنیت گهواره و تختخواب نوزاد, اندازه و سایز آن می باشد و باید به گونه ای انتخاب شود که خیلی بزرگ نباشد، زیرا در این صورت امکان غلت زدن و چرخیدن نوزاد و ایجاد خطر برای وی وجود دارد، همچنین آنقدر کوچک نباشد که جایی برای حرکت نداشته باشد، بلکه به اندازه باشد، به طوری که نوزاد احساس راحتی بیشتری داشته و قادر به حرکت دادن دست ها و پاهایش در آن فضا باشد. در اینجا دعوت می کنیم، جدیدترین مدلهای تخت خواب نوزاد دخترانه و پسرانه که برای این بخش گردآوری کرده ایم را مشاهده کنید.

انواع مدلهای تختخواب کودک و نوزاد

مدل تختخواب کودک مدرن

مدل تختخواب کودک زیبا و جدید

تصاویری از تختخواب کودک و نوزاد مدل تختخواب کودک سفید

مدل تختخواب کودک فانتزی

جدیدترین مدل تخت خواب کودک

جدیدترین مدل تختخواب کودک

مدل تختخواب جدید کودک

عکس مدل تخت خواب کودک

مدل شیک تختخواب کودک

مدل زیبای تختخواب کودک

مدل جدید تختخواب کودک

مدل تختخواب کودک

مدل تخت خواب کودک کالسکه ای

در این مطلب مجموعه ای از تصاویر مدل تخت خواب کودک برای شما عزیزان گردآوری شده بود. میتوانید از این طراحی های مدرن ایده گرفته و مدل مورد پسند و ایده آلتان را برای اتاق کودکتان پیاده سازی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان