طلسم زردپوشان در ۱۴۰۰ می شکند؟

فرصت طلایی سپاهان برای قهرمانی/ غیبت در آسیا امتیاز ویژه شاگردان نویدکیا!

در فصلی که از جمع مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بیستم، پرسپولیس، استقلال و تراکتور درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند سپاهان تنها در لیگ برتر به میدان می رود.

سرویس ورزش مشرق - سپاهان اصفهان قهرمان 5 دوره مسابقات لیگ برتر در 5 فصل اخیر از لیگ پانزدهم تا نوزدهم تنها در لیگ هجدهم توانست خودش را به رده اول و قهرمانی نزدیک کند و به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. این تیم در ادوار نوزدهم، هفدهم، شانزدهم و پانزدهم به ترتیب پنجم، چهاردهم، پنجم و یازدهم شد تا نتایجی دور از انتظار کسب کند. این تیم همیشه مدعی در این سالها با تغییراتی که در رأس باشگاهش داشت مشخص کرد به شدت از اتاق مدیریت تحت تأثیر است.

در فصل جدید و با بازگشت محمدرضا ساکت به باشگاهی که سالهای درخشانش در دهه اول لیگ برتر را با همین مدیر سپری کرده بود سپاهان بار دیگر توانست به روزهای اوج خود برگردد.

*سیرصعودی سپاهان

با نگاهی به جایگاه این تیم در جدول رده بندی در طول هفته های برگزار شده لیگ برتر بیستم می توان دریافت که این تیم لیگ را با رده سیزدهمی و باخت 1-3 به گل گهر سیرجان استارت زد ولی در ادامه با بالا کشیدن خود کم کم به رده های اولی هم رسید و توانست رنگ زرد طلایی پیراهن تیمش را بالاتر از همه تیم های حاضر در جدول قرار دهد.

فرصت طلایی سپاهان برای قهرمانی/ غیبت در آسیا امتیاز ویژه شاگردان نویدکیا!

*اعتماد به نویدکیا

از دیگر عوامل مهم در رشد ارام آرام این تیم اعتمادی بود که طرفداران سپاهان در فضای مجازی و بیرون از استادیوم نقش جهان به این اسطوره باشگاه شان داشتند. حمایت همه جانیه مردم اصفهان در سایه حمایت کادر مدیریتی باشگاه و حضور مربی خوبی مثل مرزبان در کنار نویدکیا موجب شد تا سپاهان با در اختیار داشتن مهره های ارزشمندی در لیست نفراتش بتواند خودش را به یکی از مدعیان اصلی تبدیل کند.

*باخت های سنگین

این تیم در طول دیدارهای خود تا پیش از هفته نوزدهم سه بار شکست خورده و هر بار با نتیجه مشابه 1-3 به تیم های شهرخودرو، نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان بوده است. اما پس از هر باخت حداقل یک برد کسب کرده است. البته این تیم پس از آخرین باخت 1-3 به شهرخودرو همه دیدارهایش را با برد پشت سر گذاشته است.

*شکست به موقع در عید!

سپاهان در تعطیلات نوروزی در چارچوب یک دیدار دوستانه روبروی ذوب آهن تن به شکست سنگینی داد و 6 گل از تیم همشهری اش خورد. باختی که خیلی از کارشناسان اصفهانی فوتبال آن را به موقع و مفید برای نویدکیا و تیم فنی اش دانستند تا بیش از پیش به نقاط ضعف خط دفاعی اش پی ببرد.

*سال طلایی برای زرد طلایی

سپاهان در این دوره از رقابتهای لیگ برتر در حالی هم از نظر مدیریتی و هم کادر فنی و البته هم کادر بازیکن در شرایط خوبی برای کسب ششمین قهرمانی اش حرکت می کند که رقبای اصلی اش در این مسیر درگیر رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هستند ولی این تیم در آسیا نیست و فرصتی مطلوب دارد تا در روزهایی که سرخابی ها خسته از آسیا هستند جام زرین قهرمانی را به نصف جهان ببرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان