مدل های جدیدی از گلکسی S۸ و ال جی G۶ برای رقابت با آیفون ۸ آماده می شوند

طی چند روز اخیر، گزارش های مختلف از برنامه ریزی سامسونگ و ال جی برای رونمایی از مدل های تازه پرچمداران سال ۲۰۱۷ شان حکایت داشته اند

مدل های جدیدی از گلکسی S8 و ال جی G6 برای رقابت با آیفون 8 آماده می شوند

طی چند روز اخیر، گزارش های مختلف از برنامه ریزی سامسونگ و ال جی برای رونمایی از مدل های تازه پرچمداران سال 2017 شان حکایت داشته اند. ظاهراً سامسونگ تصمیم به عرضه مدل هایی جدید از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با رنگ های گوناگون گرفته و ال جی هم از طرف دیگر، مشغول آماده سازی مدل های «پرو» و «پلاس» برای پرچمدار جی 6 است که حافظه داخلی بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارند.

در نگاه نخست، این تصمیم دو کمپانی کره ای شاید چندان عجیب به نظر نرسد، اما بنابر گزارش نشریه The Investor، ال جی و سامسونگ در واقع خود را برای عرضه آیفون جدید اپل در ماه سپتامبر سال جاری میلادی آماده می کنند و در صدد رقابت با این موبایل مورد انتظار برآمده اند.

منابع مختلف می گویند که رنگ «رز گلد» قطعاً یکی از گزینه های رنگی تازه خانواده گلکسی اس 8 خواهد بود. اگرچه نیازی به اشاره نیست که فعلاً برای تایید صحت این اخبار زود است و باید با عینک تردید به آن نگاه کرد اما رندری از مدل زر گلد گلکسی اس 8 اخیراً در شبکه اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته که تصویر آن در بالا دیده می شود.

از طرف دیگر، ال جی رویکردی محتاطانه تر در پیش گرفته و به اعمال تغییرات جزئی در پرچمدارش بسنده خواهد کرد. گفته می شود که مدل های «پرو» و «پلاس» به ترتیب با حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایتی به دست مشتریان خواهند رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر