ادعاهای مضحک یک فیلمساز متوهم علیه مشرق

محمد رسول اف یکی از فیلمسازان امضاکننده بیانیه علیه توافق ایران و چین، طی توییتی اتهامات بی‌پایه‌ و اساسی را علیه مشرق مطرح کرده است.

به گزارش مشرق؛ چندی قبل بود که 18 فیلمساز طی بیانیه‌ای علیه توافق راهبردی ایران و چین، ضمن متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به «چهار دهه فریبکاری»، مدعی شدند قرارداد ایران و چین «فاقد وجاهت و مشروعیت» است.

این بیانیه ضد نظام به سرعت مورد استقبال رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه قرار گرفت و ادعاهای این فیلمسازان را بصورت گسترده پوشش دادند.

ادعاهای مضحک یک فیلمساز متوهم علیه مشرق

ادعاهای مضحک یک فیلمساز متوهم علیه مشرق

خبرنگار مشرق پس انتشار این بیانیه تلاش کرد تا ضمن گفتگو با امضاکنندگان آن، نظر آنها را درباره جزئیات این قرارداد و آنچه که تصور می‌کنند علیه منافع ملی است جویا شود.

صرف نظر از اینکه بسیاری از امضاکنندگان این بیانیه اذعان داشتند که از محتوای آن اطلاعی ندارند و تنها یک نگرانی موهوم را (به ادعای خودشان) منعکس کرده‌اند، تعدادی نیز حاضر به پاسخگویی نشدند.

اما محمد رسول‌اف با انتشار توییت نادرست و کذب، اتهاماتی را علیه مشرق مطرح کرد که بار دیگر این اتهام نیز مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب واقع شد.

ادعاهای مضحک یک فیلمساز متوهم علیه مشرق

پایگاه خبری مشرق ضمن تکذیب ادعای آقای رسول اف، اعلام می‌کند که صوت گفتگو با امضا کنندگان بیانیه فوق علیه نظام نزد مشرق محفوظ است و همچنین مشرق اتهامات وارده از سوی رسول‌اف را از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان