دروازه بان پیکان در گفت و گو با مشرق:

می دانستم دیاباته و قایدی چطور ضربه می زنند/پیراهن رشید مظاهری جایزه درخششم بود

دروازه بان پیکان گفت: اینکه پس از دیدار با استقلال دروازه بان تیم حریف آمد و بابت دروازه بانی که ربروی تیمش داشتم مرا تشویق کرد خیلی برایم ارزشمند بود.

سرویس ورزش مشرق – شاید در دیدار کم افت و خیز استقلال و پیکان بتوان دروازه بان تیم پیکان را بهترین بازیکن میدان لقب داد که با مهار سه توپ خطرناک استقلالی ها مانع از باز شدن دروازه تیمش شده و دو امتیاز حساس را از استقلالی ها بگیرد.

علیرضا رضایی دروازه بان تیم پیکان در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار با استقلال و کلین شیت مقابل این تیم حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

می دانستم دیاباته و قایدی چطور ضربه می زنند/پیراهن رشید مظاهری جایزه درخششم بود

* یک تنه جلوی استقلال ایستادی؟

- خدا را شکر بازی خوبی بود. این اولین تجربه بازی من دراستادیوم آزادی بود و البته انگیزه های زیادی برای این بازی داشتیم و البه این طبیعی است چون روبروی استقلال و پرسپولیس همه تیم ها انگیزه دو برابر پیدا می کنند.

* نتیجه عادلانه بود؟

- فکر می کنم اگر داور در نیمه اول خطایی که روی علیرضا جبیره اتفاق افتاد را پنالتی می گرفت می توانستیم حتی 3 امتیاز بازی را بگیریم. یعنی توانایی شکست استقلال را داشتیم.

* رودررو شدن با دیابته و سایر مهاجمان استقلال چطور بود؟

- خب در این مدت آقای اینانلو خیلی با من کار کرده بود. می دانستیم که زوج دیاباته و قایدی خطرناک است و البته مطهری را هم می شناختم. شکر خدا توانستم ضربات آنها را مهار کنم و از این بابت خیلی خوشحالم که پاسخ درستی به اعتماد آقای تارتار بدهم که این فرصت را در اختیارم گذاشت تا روبروی استقلال بازی کنم.

* اتفاق ویژه این بازی برایت چه بود؟

- خب بازی روبروی استقلال آن هم در استادیوم آزادی لذت ویژه ای برایم داشت. اما اینکه پس از بازی آقای رشید مظاهری آمد و از بازی من تقدیر کرد و لباسش را هم به من هدیه کرد این لذت را دو چندان کرد. این خیلی برایم ارزش داشت و امیدوارم کرد که بیش از پیش تلاش کنم.

* الگوی خاصی در دروازه بانی داری؟

- من سعی می کنم از همه دروازه بانان خوب کشورم نکته برداری کنم. البته در پیکان با آقای پیام نیازمند هم تیمی بودم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم و البته از آقای بیرانوند هم همچنین. البته دروازه بانی محمدرشید مظاهری را هم خیلی قبول دارم و فکر می کنم از نظر اخلاقی هم یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر فوتبال ایران است.

* فصل بعد کجایی؟

- من 21 ساله هستم و امسال قرارداد 5 ساله ام با این باشگاه به پایان می رسد. اینجا خانه من است و دوست دارم روزی به تیم ملی برسم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان